Hey Brother trek ik beter dan Wake Me Upquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:00 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo tijdens Avici mijn koptelefoon eruit halen om mijn vriend te pesten
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hey Brother trek ik beter dan Wake Me Up
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Geef mij maar gewoon Mumford and Sons als ik dat type muziek wil luisterenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hey Brother trek ik beter dan Wake Me Up
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik snap 'm niet. Leg 'm eens uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ik beroerder.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon Mumford and Sons als ik dat type muziek wil luisteren
Ja komt nu, ze herhalen VI nog een keer (waarom weet ik niet)quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Achja, zo af en toe, eens in de twee maanden bijvoorbeeld kan het prima toch?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:03 schreef Pino112 het volgende:
Ze zouden hier een karaoke versie van moeten maken.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Achja, zo af en toe, eens in de twee maanden bijvoorbeeld kan het prima toch?
Bijnaquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:04 schreef MaJo het volgende:
![]()
![]()
:')
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of eentje in gebarentaal.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:03 schreef Pino112 het volgende:
Ze zouden hier een akoestische versie van moeten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |