Ja dat idee had ik ook welquote:
Beter vraag je een perskaart aan. Overal gratis naar binnenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook wel. Dan maandag maar, dan kan ik tenminste nog met korting met een aflopende CJP-pas
Bij deze roep ik jou uit tot winnaar van de award waarvan je de winst wil hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:00 schreef Tyron het volgende:
luie mods moeten eens deel 2 van de awards bekend maken
Ga je ook naar Stedelijk met Malevich?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook wel. Dan maandag maar, dan kan ik tenminste nog met korting met een aflopende CJP-pas
Jij ook bedankt Dven. Grote Bulgarije vriend
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij deze roep ik jou uit tot winnaar van de award waarvan je de winst wil hebben
Wil je dit niet meer doen, nu moet ik m'n scherm weer schoonvegenquote:
Die van mij was nog vies van de vrije trap van vandaagquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil je dit niet meer doen, nu moet ik m'n scherm weer schoonvegen
Die die zelf snoeihard onderkantje lat binnenramde of die hij knullig veroorzaakte?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die van mij was nog vies van de vrije trap van vandaag
Die eerste uiteraard. De tweede was een ongelukkige samenloop van omstandighedenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Die die zelf snoeihard onderkantje lat binnenramde of die hij knullig veroorzaakte?
Kan gebeuren inderdaad. Sowieso gaat hij uitblinken tweede seizoenshelftquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die eerste uiteraard. De tweede was een ongelukkige samenloop van omstandigheden
Ik ben het hiermee eensquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan gebeuren inderdaad. Sowieso gaat hij uitblinken tweede seizoenshelft
quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:53 schreef Mansjester het volgende:
Eriksen wordt een sensatie de tweede seizoenshelft
Ook nog nooit geweest, maar dit zou dan vooral met iemand anders zijn welke zelfs gratis naar binnen kan. Vandaar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ga je ook naar Stedelijk met Malevich?
quote:
Mwah, hij veroorzaakt hem knullig ja, maar die verdedigers van Tottenhamquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Die die zelf snoeihard onderkantje lat binnenramde of die hij knullig veroorzaakte?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:13 schreef Dven het volgende:
Januari naar Turkije om Galatasaray - Ajax te zien!
Graag in tweevoud.quote:
Enkel een oefenduel of een heel toernooi? Wel wat anders dan hun trainingskamp in Brazilie vorig jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:13 schreef Dven het volgende:
Januari naar Turkije om Galatasaray - Ajax te zien!
Vertonghen is koning. Enige voetballer die boven Eriksen staat (Sorry).quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, hij veroorzaakt hem knullig ja, maar die verdedigers van TottenhamZe missen duidelijk Vertonghen, want ADO had beter verdedigd.
'Toernooi'. 4 clubs. Winnaars van de eerste wedstrijd en verliezers van de eerste wedstrijd spelen tegen elkaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel een oefenduel of een heel toernooi? Wel wat anders dan hun trainingskamp in Brazilie vorig jaar.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Vertonghen is koning. Enige voetballer die boven Eriksen staat (Sorry).
Ah. Vakantie of vlieg je op en neer?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:19 schreef Dven het volgende:
[..]
'Toernooi'. 4 clubs. Winnaars van de eerste wedstrijd en verliezers van de eerste wedstrijd spelen tegen elkaar
Autoritje van een uur of 8. Nog best ver want ze spelen in Antalya. Klein stadion voor 7000 man ofzo. Zelf nog in gespeeldquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Vakantie of vlieg je op en neer?
Maar leuk. Hopelijk zit er wat publiek.
Eriksen plaatst Vertonghen ook hoger dan zichzelf. Ik volg alleen mijn idool.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Autoritje van een uur of 8. Nog best ver want ze spelen in Antalya. Klein stadion voor 7000 man ofzo. Zelf nog in gespeeld
A true god doesn't act like a god.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Eriksen plaatst Vertonghen ook hoger dan zichzelf. Ik volg alleen mijn idool.
Dag luie zwendel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Op zijn minst een leuk avontuur dan. Nu ga ik douchen en daarna muziek luisteren in bed
Groots in bescheidenheid, bescheiden in zijn eigen grootsheid. Een ware koning.quote:
Pas maar op, hij tikt zo die baret van je neus afquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wollah mattie ik klape jou ik sweer!
Onze Eriksen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Groots in bescheidenheid, bescheiden in zijn eigen grootsheid. Een ware koning.
Ahhh kom dan zmmlquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wollah mattie ik klape jou ik sweer!
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Wat een ongekende weeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
Ook gemist eerlijk gezegd. Ik begreep dat er niet heel veel aan was.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:46 schreef Tarado het volgende:
Rustig hier, Shitty-Liverpool gemist, was het wat?
Heb alleen de laatste minuten gezien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook gemist eerlijk gezegd. Ik begreep dat er niet heel veel aan was.
Mijn late kerstcadeau aan jou. Dit wordt genietenquote:
quote:Pieter Derks voelt zich 'een halve schizofreen' door drukte
Cabaretier Pieter Derks voelt zich een halve schizofreen doordat hij zo druk is met het voorbereiden van zijn eerste oudejaarsconference: Een Oudejaars.
Dat zegt de 29-jarige cabaretier, die eind december met zijn eerste oudejaarsconference in de Amsterdamse Kleine Komedie staat, in een interview met NU.nl.
Naast zijn werk voor De Wereld Draait Door (DWDD) en zijn show In Nature, die tot en met april in reprise draait, kost de voorbereiding van Een Oudejaars zeeën van tijd.
Pieter Derks heeft er naar eigen zeggen prachtige maanden op zitten. "Ik zie de oudejaarsconference dan ook als een beloning voor al het werken."
Die prachtige tijd komt mede door zijn wekelijkse optreden bij DWDD waar de cabaretier de week op grappige wijze doorneemt. "Daar ben ik vooral bezig met het trainen van grappen."
De optredens bij DWDD ziet Derks echter niet als een try-out voor zijn oudejaarsconference. "Bij DWDD moet het gewoon snel en goed zijn. Ik heb slechts een paar minuten, in elke zin moet dan een grap zitten."
Actueel
"Ik maak al veel grappen over het nieuws. Toen riepen wat mensen dat ik misschien wel een oudejaarsconference kon maken. Dat heb ik aangegrepen."
Een cabaretier moet goed rekening houden met het feit dat niet iedereen al het nieuws heeft onthouden van het afgelopen jaar: "Ik heb wel geleerd dat je makkelijk afscheid moet kunnen nemen van je grappen tijdens het schrijven van een conference. Het kost soms te veel tijd om iets uit te leggen."
Als voorbeeld geeft Derks de slogan 'samen kunnen we meer' van CDA-leider Sybrand Buma. "Toen ik het daarover had, moest ik zelfs al uitleggen dat we vorig jaar verkiezingen hadden in ons land. Reacties van de toeschouwers zijn daarom enorm belangrijk", aldus Derks. "Samen met hen sluit je immers het jaar af."
Concurrentie
Einde Oefening, de oudejaarsconference van Theo Maassen, wordt dit jaar uitgezonden door de VARA. Derks ziet hem niet als concurrent. "Ik zie mijn show echt als experiment, ook al doet Theo Maassen de oudejaarsconference ook pas voor het eerst."
"Ik ga ook zeker naar zijn show kijken, dat is gewoon studiemateriaal, maar wel pas als ik klaar ben met mijn eigen voorstelling. Dat is om de frisheid van mijn eigen show te behouden. Ik wil niet twijfelen aan mijn grappen omdat Theo het anders of misschien beter doet."
"De oudejaarsconference is een prachtig einde van het jaar. Het is allemaal erg snel gegaan. Vanaf januari heb ik nog mijn reprise van In Nature lopen tot en met april. Daarna wil ik in september een nieuwe show klaar hebben, maar daar ben ik nu nog niet mee bezig. Ik voel me al een halve schizofreen door alle drukte."
Een Oudejaars is dinsdag 31 december te zien op HumorTV om 21.00 uur.
Best ok, gisteren wel zware dag. Nu even chillen en dan zo nog naar de onsenquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey Knutje, nu alweer online joh? Hoe was de vlucht?
Hoe is het in Japan Knut-san?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best ok, gisteren wel zware dag. Nu even chillen en dan zo nog naar de onsen
HALLO BRANDWEER HOORT U MIJ? HAHA HALLO MET DE POLITIE!quote:
Tyron: goed nieuws. Ik stond vanmorgen in een voetbalkaartjesverzamelwinkel en eriksen bij Ajax was meer waard dan gotze van Bayern. 280 yen. De rest van Ajax was maar 40 yen ofzo.quote:
Top weerquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:41 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
[..]
Hoe is het in Japan Knut-san?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tyron: goed nieuws. Ik stond vanmorgen in een voetbalkaartjesverzamelwinkel en eriksen bij Ajax was meer waard dan gotze van Bayern. 280 yen. De rest van Ajax was maar 40 yen ofzo.
Ik heb m niet gekocht, nu kan je er zelf nog om
Heb je de helden in Yasukuni al geëerd?quote:
Nog nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je de helden in Yasukuni al geëerd?
En hoe was de Okura sushi?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best ok, gisteren wel zware dag. Nu even chillen en dan zo nog naar de onsen
quote:
Hoeveel meer krijg je uitbetaald dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
ruim 20 uur werken altijd die 2 dagen, dan is het dus kutkerst
wel fijne doekoecentjes tho
twee maalquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel meer krijg je uitbetaald dan?
Ik heb vanochtend op Eurosport Dortmund - Bayern gekekenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zin in voetbal, maar de Premier League herhalingen van Fox heb ik nu ook wel gezien
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend op Eurosport Dortmund - Bayern gekeken
herhaling van een paar weken terug geloof ik
Ik heb een leeg leven
Blackpoolquote:
Volgend jaar half jaar in Leeds studeren, even wat Yorkshire derbies tussen de Leeds fans bezoeken.quote:
Ah, ik ben jaloers. Heb in de jaren met Alan Smith, Kewell, Viduka etc. een zwak voor die club gekregen en kijk altijd wel wat ze gedaan hebben. Helaas nog nooit een wedstrijd kunnen bezoeken, Elland Road lijkt me fantastisch om heen te gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgend jaar half jaar in Leeds studeren, even wat Yorkshire derbies tussen de Leeds fans bezoeken.
Zijn ze niet in de problemen gekomen door een manager die een beetje corrupt was?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ah, ik ben jaloers. Heb in de jaren met Alan Smith, Kewell, Viduka etc. een zwak voor die club gekregen en kijk altijd wel wat ze gedaan hebben. Helaas nog nooit een wedstrijd kunnen bezoeken, Elland Road lijkt me fantastisch om heen te gaan.
O'Leary was manager in die jaren, maar de leiding is gewoon belachelijk slecht met geld om gegaan. Kochten voor kapitalen aan spelers, waarvan volgens mij alleen Ferdinand voor een topbedrag is verkocht.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn ze niet in de problemen gekomen door een manager die een beetje corrupt was?
Klopt, was toen ook net in die periode dat ik begon met spellen als Championship Manager, vaak met die ploeg gespeeld. Kijk regelmatig wedstrijden op FOX / streams als Leeds geselecteerd is voor TV-wedstrijden. Wat overigens vaak gebeurt, het is nog altijd een van de grootste clubs van Engeland.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ah, ik ben jaloers. Heb in de jaren met Alan Smith, Kewell, Viduka etc. een zwak voor die club gekregen en kijk altijd wel wat ze gedaan hebben. Helaas nog nooit een wedstrijd kunnen bezoeken, Elland Road lijkt me fantastisch om heen te gaan.
twitter:SkySportsNews twitterde op vrijdag 27-12-2013 om 14:40:41Malky Mackay sacked by Cardiff City - more on #SSN reageer retweet
Nog wel de kerst gehaaldquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:SkySportsNews twitterde op vrijdag 27-12-2013 om 14:40:41Malky Mackay sacked by Cardiff City - more on #SSN reageer retweet
Qua supporters staan ze zelfs in de top 8 van Engeland dacht ik. In die regio heb je inderdaad genoeg mooie potjes. Ik hoop dat ze snel weer terugkeren in de PL, weer gezellig tegen Manchester United spelen, die met bibberende knietjes naar Elland Road komen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, was toen ook net in die periode dat ik begon met spellen als Championship Manager, vaak met die ploeg gespeeld. Kijk regelmatig wedstrijden op FOX / streams als Leeds geselecteerd is voor TV-wedstrijden. Wat overigens vaak gebeurt, het is nog altijd een van de grootste clubs van Engeland.
Leeds ligt ook mooi centraal in Noord-Engeland, ideale uitvalsbasis voor wat (groundhop)trips. Naast Elland Road staan Hillsborough (Sheffield Wednesday) en The Valley Parade van Bradford City hoog op het lijstje. Met zoveel clubs in Yorkshire op het 2e/3e niveau heb je ook veel heerlijke derby's met flinke aantallen uitfans, hopen dat het schematisch goed uitkomt.
Mensen die Bon Jovi teksten in hun sig zettenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Verdomme he, die mensen die op FOK! zitten op beide kerstnachten.Misschien tijd om eens vrienden te zoeken dan.
Het kan altijd erger. Met oudjaarsnacht zijn er ook mensen die om 12 uur topics openen enzulks.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Verdomme he, die mensen die op FOK! zitten op beide kerstnachten.Misschien tijd om eens vrienden te zoeken dan.
Goddamm.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan altijd erger. Met oudjaarsnacht zijn er ook mensen die om 12 uur topics openen enzulks.
Ik ben eigenlijk nog nooit wezen zuipen op kerstnacht. Fok! is bij voorbaat al kansloos daar niet van, maar met kerstnacht zit ik meestal enkel vol.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dit is wel een ander verhaalquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan altijd erger. Met oudjaarsnacht zijn er ook mensen die om 12 uur topics openen enzulks.
Je hoeft je ook niet per sé vol te laten lopen, maar je kent toch wel mensen waar je graag mee omhangt op zo'n avond in plaats van alleen op je kamertje op een anoniem forum te zitten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog nooit wezen zuipen op kerstnacht. Fok! is bij voorbaat al kansloos daar niet van, maar met kerstnacht zit ik meestal enkel vol.
[..]
Dit is wel een ander verhaal
Je bent zelf anoniemquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet per sé vol te laten lopen, maar je kent toch wel mensen waar je graag mee omhangt op zo'n avond in plaats van alleen op je kamertje op een anoniem forum te zitten.
juist.quote:
En als je dan om 23.00 klaar bent, dan moet je zeker van FOK! weg blijven omdat je anders als kansloze wordt gezien?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet per sé vol te laten lopen, maar je kent toch wel mensen waar je graag mee omhangt op zo'n avond in plaats van alleen op je kamertje op een anoniem forum te zitten.
Eigenlijk wel ja. Heb je geen vrienden?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En als je dan om 23.00 klaar bent, dan moet je zeker van FOK! weg blijven omdat je anders als kansloze wordt gezien?
Ik stoor me eigenlijk meer aan die 2 ziljard dezelfde 'Blessed 2014'-smsjes/appjes die ik van 01/01 tot 07/01 krijg... Als je dat dan toch doet, typ dan in elk geval een persoonlijk berichtje, ipv een standaard doorstuur bericht..quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
In WoW heb ik genoeg vrienden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Heb je geen vrienden?
Inderdaad, of van die familie rapporten over 2013 per e-mail, hebben die Amerikanen een handje van, who cares.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik stoor me eigenlijk meer aan die 2 ziljard dezelfde 'Blessed 2014'-smsjes/appjes die ik van 01/01 tot 07/01 krijg... Als je dat dan toch doet, typ dan in elk geval een persoonlijk berichtje, ipv een standaard doorstuur bericht..
Ik heb blanke vrienden dus die krijg ik nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik stoor me eigenlijk meer aan die 2 ziljard dezelfde 'Blessed 2014'-smsjes/appjes die ik van 01/01 tot 07/01 krijg... Als je dat dan toch doet, typ dan in elk geval een persoonlijk berichtje, ipv een standaard doorstuur bericht..
Familie rapporten? Di heb ik nog nooit gezien/gehad.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, of van die familie rapporten over 2013 per e-mail, hebben die Amerikanen een handje van, who cares.
Klopt, die hebben massaal geen beltegoed.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb blanke vrienden dus die krijg ik niet
Alleen negers hebben nog prepaid telefoonsquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, die hebben massaal geen beltegoed.
Ik hield het een beetje in leven ja, maar da's ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:47 schreef Caland het volgende:
Dit topic was toch ook nog wel actief op oudjaarsnacht?
Wij krijgen dan weer van die schijtlollige appjes half december dat ze vanwege een bezet netwerk nu alvast beginnen met de lelijkste personen de beste wensen te wensen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb blanke vrienden dus die krijg ik niet
Fuck, dat is een goed idee, herben en minen in WoW op NYE. Dankje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zit dan te minen in Runescape
Jawelquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Heb je geen vrienden?
Nee, negerinnen. In de bijlmer is een Breezer meer waard dan een bitcoin.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Alleen negers hebben nog prepaid telefoons
Jammer genoeg nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij krijgen dan weer van die schijtlollige appjes half december dat ze vanwege een bezet netwerk nu alvast beginnen met de lelijkste personen de beste wensen te wensen.
Of krijg alleen ik die?
Kinderen in Afrika hebben aids.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika zijn moe. Jij bent gewoon lui.
Echt verschrikkelijk, dan gaan ze het hele gezin af met een verhaaltje van downs en vooral ups over het hele jaar, hele boekwerken die ze dan naar iedereen sturen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Familie rapporten? Di heb ik nog nooit gezien/gehad.
Vorig jaar wel gehad, dit jaar niet. Waarschijnlijk hebben we dit jaar dezelfde vrienden...quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij krijgen dan weer van die schijtlollige appjes half december dat ze vanwege een bezet netwerk nu alvast beginnen met de lelijkste personen de beste wensen te wensen.
Of krijg alleen ik die?
En jij niet wil je zeggen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika hebben aids.
Ik had het over verschillen begin jij over overeenkomsten. Beetje raar dit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika hebben aids.
Discriminatie is dit, alsof alleen zielige afrikaantjes moe kunnen worden, zij hebben tenminste daar nog lekker weerquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika zijn moe. Jij bent gewoon lui.
Dat netwerk gaat ook steeds beter moet ik zeggen. Kon nog redelijk bellen vorig jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vorig jaar wel gehad, dit jaar niet. Waarschijnlijk hebben we dit jaar dezelfde vrienden...
Damn, dat is echt erg. Ben blij dat ik die niet heb inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk, dan gaan ze het hele gezin af met een verhaaltje van downs en vooral ups over het hele jaar, hele boekwerken die ze dan naar iedereen sturen.
The fuck. Gekke Amerikanen, eindigen ze dan ook alles met "I love you"?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk, dan gaan ze het hele gezin af met een verhaaltje van downs en vooral ups over het hele jaar, hele boekwerken die ze dan naar iedereen sturen.
Bijnaquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
The fuck. Gekke Amerikanen, eindigen ze dan ook alles met "I love you"?
Eerste keer dat ik zoiets hoor of leesquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik zoiets hoor of lees
Ik zit dit jaar in België, ik heb op normale dagen al een baggerverbinding. Met oud op nieuw zetten ze bij Belgacom waarschijnlijk postduiven in...quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat netwerk gaat ook steeds beter moet ik zeggen. Kon nog redelijk bellen vorig jaar.
Ik ben heel blij dat ik weinig vrienden heb met kinderen en dat degene mét kinderen geen mongols zijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik zoiets hoor of lees
Ik ken heel veel mensen met kinderen, maar las dit nu voor het eerst.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik weinig vrienden heb met kinderen en dat degene mét kinderen geen mongols zijn
Uhm, heb je veel oudere vrienden of ga je met veel plebs om die al vanaf hun 17e pappa zijn?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik weinig vrienden heb met kinderen en dat degene mét kinderen geen mongols zijn
Ook aardig wat vrienden met kinderen ja. Maar dit is toch wel heel apart.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken heel veel mensen met kinderen, maar las dit nu voor het eerst.
Paar oude vrienden via m'n werkquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm, heb je veel oudere vrienden of ga je met veel plebs om die al vanaf hun 17e pappa zijn?
Geen dank.Als je wilt kunnen we ook gezellig samen een oliebol in de Wildy etenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fuck, dat is een goed idee, herben en minen in WoW op NYE. Dankje.
We antwoorden nooit maar er zijn wat die hards met een plaat voor hun kop.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook aardig wat vrienden met kinderen ja. Maar dit is toch wel heel apart.
Bal met vet, vind het ook niksquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:56 schreef DonRaja het volgende:
Lekkerste oliebol komt weer uit Rotterdam. Heb die dingen 1x op en vond ze helemaal niks, blijkbaar had ik 'm op in 2010...
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:08 schreef Caland het volgende:
Dit weekend meedoen met een darttoernooi.
Stijn vindt dit leuk.
Anderson.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Succes ermee. Ik blijf thuis naar het WK kijken als een diehard.
Hoe laat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MVG - Anderson morgenmiddag, topshow.
Laatste partij van de middag, ligt er aan hoe snel dat gaat.quote:
Leuke remakequote:
Tokkiequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:08 schreef Caland het volgende:
Dit weekend meedoen met een darttoernooi.
Stijn vindt dit leuk.
Ik gooi al jaren niet meer maar het is een mooi excuus om te pilsen in de middag bij gebrek aan voetbalquote:
ik luister een album van Drake, Renéquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vorige week nog gedart.
Dan is het stiekem wel gezellig icm bier.
Op televisie blijft het ronduit kut uiteraard.Het is geen sport.
Wat is er met je aan de hand man..quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik luister een album van Drake, René
help
Ga maar gewoon dood.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik luister een album van Drake, René
help
lekker.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:58 schreef Typisch het volgende:
ik heb vanavond restjes van het kerstdiner van mijn mama en oma
gvd lekker gvd
einde bericht
Dit is niet grappig, René.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:57 schreef GGMM het volgende:
Dit is de making of van een post van mij gisteravond.
Als je het geluid hard zet kan je horen wat ik op de achtergrond heb aanstaan.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is niet grappig, René.
Ik heb namens iedereen gedisliked
zeg het hem Stijn!quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is niet grappig, René.
Ik heb namens iedereen gedisliked
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:57 schreef GGMM het volgende:
Dit is de making of van een post van mij gisteravond.
Als je het geluid hard zet kan je horen wat ik op de achtergrond heb aanstaan.
Je ziet alleen vingers op een toetsenbord.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb t filmpje niet gekeken Rene.
ik ook niet, gelukkig maarquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
Jammer, net nu we dichter naar elkaar toegroeiden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
Hoi GGMM. Je huis bijtijds afgekregen om er kerst te vieren?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, net nu we dichter naar elkaar toegroeiden.
Nee, ben nog bezig, nog 2 dagen denk ik en dan is alles af.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi GGMM. Je huis bijtijds afgekregen om er kerst te vieren?
Overigens heb ook ik je filmpje niet aangeklikt, sorry
Mooiquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ben nog bezig, nog 2 dagen denk ik en dan is alles af.
niemand heeft hier een vriendinquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:06 schreef Doublepain het volgende:
Moet je nagaan dat GGMM al bijna 28 is en geen vriendin heeft. Dus dan maak je zulke filmpjes tot zover mijn mening over jouw filmpje.
Ja, en vervolgens kreeg ik voor de kerst nog heel veel huishoudelijke artikelen waaronder enorm veel rollen toiletpapier, dus voorlopig kan ik vooruit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
MooiAl genoeg toiletpapier ingeslagen voor de 2 toiletten welke je zal moeten voorzien?
komt er nog een FOK!housewarming?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ben nog bezig, nog 2 dagen denk ik en dan is alles af.
Goed bezig. Dan ga ik nu wat lees/leerwerk een poging geven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens kreeg ik voor de kerst nog heel veel huishoudelijke artikelen waaronder enorm veel rollen toiletpapier, dus voorlopig kan ik vooruit.
Ja, tuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
komt er nog een FOK!housewarming?
Is dat niet slecht?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:03 schreef Typisch het volgende:
ik heb mijn schoenen in de wasmachine gestopt, nu lijken ze weer nieuw
Is en baas die gozer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:14 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Tomasson de nieuwe trainer van Roda is. Ik vind het wel een sympathieke man.
Einde bericht.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:14 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Tomasson de nieuwe trainer van Roda is. Ik vind het wel een sympathieke man.
Einde bericht.
Gewoon. crisis bij de club en dan halen ze een enorm onervaren trainerquote:
Ging me puur om de persoonlijkheid, niet om het beleid.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon. crisis bij de club en dan halen ze een enorm onervaren trainer![]()
Bij PSV en Cocu vind je het stom, belachelijk etc maar hier is het leuk
Bij PSV is het gewoon leuk om te zien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon. crisis bij de club en dan halen ze een enorm onervaren trainer![]()
Bij PSV en Cocu vind je het stom, belachelijk etc maar hier is het leuk
En dat. Wat er bij Roda gebeurt zal me een rotzorg wezen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij PSV is het gewoon leuk om te zien.
Xenos is opzich een prima winkel voor dat soort spul maar hangt altijd een irritant luchtjequote:Op vrijdag 27 december 2013 17:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon bij de Hema kijken joh.
Of bij de Xenos.
Ik verkies de Action boven de Xenos daar waar het beide kut isquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Xenos is opzich een prima winkel voor dat soort spul maar hangt altijd een irritant luchtje
Ja kruiden of zo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Xenos is opzich een prima winkel voor dat soort spul maar hangt altijd een irritant luchtje
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja kruiden of zo.
Kom er ook zelden moet ik zeggen.
Oh en ik vergeet wat
Luchtjes koop ik ook online tegenwoordig. Ik weet altijd al wat ik wil hebben, tenminste, altijd hetzelfde merk en dat is meestal wel lekker ook.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ergste is Ici Paris ..dat is echt een hel, krijg daar vaak snel koppijn
Gratis verzendkosten?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Luchtjes koop ik ook online tegenwoordig. Ik weet altijd al wat ik wil hebben, tenminste, altijd hetzelfde merk en dat is meestal wel lekker ook.
Nee dat meestal niet eens. Tenminste niet waar ik ze koop. Bij bol hebben ze dacht ik tegenwoordig ook luchtjes, daar zal het wel gratis zijn.quote:
Ja maar Bol is vaak duurderquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat meestal niet eens. Tenminste niet waar ik ze koop. Bij bol hebben ze dacht ik tegenwoordig ook luchtjes, daar zal het wel gratis zijn.
Ja maar ik heb waardebonnen, die krijg ik altijd omdat ik meedoe met enquetes van het NIPO en Intomart.quote:
Handigquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik heb waardebonnen, die krijg ik altijd omdat ik meedoe met enquetes van het NIPO en Intomart.
VVV bonnen kun je best op veel plekken gebruiken. Gewoon wachten tot je iets 'nodig' hebt en dan bij een winkel kopen die VVV bonnen accepteert.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Handigkan best wat schelen.
Ik heb ook nog bonnen, VVV en mediamarkt, geen idee waar ik die VVV bonnen voor moet gebruiken..
prima bioscoop vermaakquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:19 schreef Buitendam het volgende:
Die nieuwe Hobbitfilm. Die is net zo kut als je denkt.
VI begint over 10minuten lieve schat, verplaats vanwege het dartenquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:20 schreef Karina het volgende:
Ik ga even een uurtje WoW spelenzometeen wel even op RTL7 kijken wat er nou voor VI komt.
Want niemand mag doodgaan of wat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
Lenie kwam op kerstavond nooit bij haar vriend aan
Inwoners van Ottoland hebben op kerstavond tevergeefs geprobeerd een 72-jarige dorpsgenote te redden, nadat haar brommobiel in het water was beland. Vier mannen sprongen er achteraan. 'Daar kan heel Nederland een voorbeeld aan nemen,' vindt de dochter van de vrouw.
[ afbeelding ]
De redenen waarom ik niet in God geloof. Mocht hij wel bestaan is hij gewoon een sadist.
Niet tijdens de kerst waar 'wij' zijn zoon herdenkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Want niemand mag doodgaan of wat?
Ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is FM14 de 25 euro een beetje waard? Qua vernieuwingen?
Gewoon, prima spelletje wederom. Buiten de tactiek geen significant verschil, maar door veel kleine, realistische veranderingen is het toch weer net iets anders.quote:
Ah, dat klinkt wel oké. Hebben ze het realisme in transfers een beetje beter gemaakt dan bij 13?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gewoon, prima spelletje wederom. Buiten de tactiek geen significant verschil, maar door veel kleine, realistische veranderingen is het toch weer net iets anders.
Sliders in tactics zijn weggehaald, gaat nu met een paar muisklikjes hier en daar (wel of geen druk zetten et cetera), imo een minpunt, maar dat beleeft iedereen anders.
Ik heb 'm overigens gewoon gedownload, zo'n sloeber ben ik dan nog wel.
Omdat een vrouw met haar scootmobiel het water inrijdt, of dat ze alsnog overlijdt? Wellicht reed ze het water wel in omdat ze al was overleden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
Lenie kwam op kerstavond nooit bij haar vriend aan
Inwoners van Ottoland hebben op kerstavond tevergeefs geprobeerd een 72-jarige dorpsgenote te redden, nadat haar brommobiel in het water was beland. Vier mannen sprongen er achteraan. 'Daar kan heel Nederland een voorbeeld aan nemen,' vindt de dochter van de vrouw.
[ afbeelding ]
De redenen waarom ik niet in God geloof. Mocht hij wel bestaan is hij gewoon een sadist.
De transfers vallen me tot nu toe redelijk mee, in de enige game die ik heb (2022), is het niet overal Vitese. Bij elke eredivisie ploeg zitten redelijk wat Nederlanders, en de buitenlanders zijn voornamelijk Belgen, Scandinaviërs en in het geval van PSV: Brazilianen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt wel oké. Hebben ze het realisme in transfers een beetje beter gemaakt dan bij 13?
Beidequote:Op vrijdag 27 december 2013 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat een vrouw met haar scootmobiel het water inrijdt, of dat ze alsnog overlijdt? Wellicht reed ze het water wel in omdat ze al was overleden.
Beetje flauw om dit op god af te schuiven
Klinkt goed, misschien dat ik 'm dan toch maar aanschaf.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De transfers vallen me tot nu toe redelijk mee, in de enige game die ik heb (2022), is het niet overal Vitese. Bij elke eredivisie ploeg zitten redelijk wat Nederlanders, en de buitenlanders zijn voornamelijk Belgen, Scandinaviërs en in het geval van PSV: Brazilianen.
Dat hebben ze bij SI wel goed opgepakt volgens mij. In de beta leek het in- en verkoopbeleid nergens op. Maher, Narsingh, Denswil voor een paar ton naar Genk oid.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
Gezapt, het is een HHquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
VI begint over 10minuten lieve schat, verplaats vanwege het darten
Je bent zelf een incident.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.nu.nl/sport/36(...)d-leuven-speler.html
En dat is dan de club van het Witsel incident en meer
Terecht.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.nu.nl/sport/36(...)d-leuven-speler.html
En dat is dan de club van het Witsel incident en meer
Wil je het ook weten is een tweede.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal best kunnen. Ik praat daar nooit over met mijn ouders eigenlijk
Top2000 misschien? Daar zie ik johannes en mexicano sowieso. En Dven af en toe. En ik zei de gek.quote:
Jij zou helemaal oprotten zei je.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:44 schreef Elan het volgende:
Ik post weinig hier vind er niks meer aan dus dan blijven mensen weg ja.
Eigen schuld René.
Ik ook niet maar op Fok kun je dat verwachten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen hun belofte niet nakomen.
René en ik vechten vol passie om De Ola Toivonen Award. Al schijnt ene Inzanity ook nog kans te maken maar die ken ik niet.quote:
Jullie verdienen 'm allebei.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
René en ik vechten vol passie om De Ola Toivonen Award. Al schijnt ene Inzanity ook nog kans te maken maar die ken ik niet.
Die is nog steeds niet best neequote:Op vrijdag 27 december 2013 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zag per ongeluk die overtreding op Niels Kokemeijer van Bouaouzan op tv voorbij komen
Echt niet normaalquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is nog steeds niet best nee
In Zweden, maar z'n contract is ontbonden vanwege een 'opstootje'.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Speelt toch in Noorwegen ergens die Marokkaanse jongen?
Doe niet zo politiek correct joh.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Speelt toch in Noorwegen ergens die Marokkaanse jongen?
Oh.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, als het een Zweed was zou je ook niet zeggen, die Zweedse jongen
Hier in Nederland zeggen we gewoon kutmarokkaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh.
Het is toch een Marokkaanse jongen of niet?
Jawel. Maar je mag best Marokkaan zeggen hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh.
Het is toch een Marokkaanse jongen of niet?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier in Nederland zeggen we gewoon kutmarokkaan.
Eens, maar met dat eeuwige selectieve Noord-Groningen beleid hier is dat wellicht niet verstandig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier in Nederland zeggen we gewoon kutmarokkaan.
Ik zie vrouwen, kleine kinderen..quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:20 schreef Buitendam het volgende:
Die nieuwe 300 die in Maart komt, hè? Potver.
Kopie van deel 1 zou kut zijn. Het verhaal gaat rustig verder waar het gebleven was.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen, kleine kinderen..
Nee dit gaat em niet worden, 300 was bloed, mannen en veel doden. Geen huilende kleine kinderen.
Echt, kan er niet naar kijken. Kromme tenen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
Benidorm bastards is entertainment voor de laagste vorm van menselijk leven.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:35 schreef Caland het volgende:
Laten we de SC gewoon voorgoed sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |