quote:Op donderdag 26 december 2013 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Wat een ongekende weeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
Ook gemist eerlijk gezegd. Ik begreep dat er niet heel veel aan was.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:46 schreef Tarado het volgende:
Rustig hier, Shitty-Liverpool gemist, was het wat?
Heb alleen de laatste minuten gezien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook gemist eerlijk gezegd. Ik begreep dat er niet heel veel aan was.
Mijn late kerstcadeau aan jou. Dit wordt genietenquote:
quote:Pieter Derks voelt zich 'een halve schizofreen' door drukte
Cabaretier Pieter Derks voelt zich een halve schizofreen doordat hij zo druk is met het voorbereiden van zijn eerste oudejaarsconference: Een Oudejaars.
Dat zegt de 29-jarige cabaretier, die eind december met zijn eerste oudejaarsconference in de Amsterdamse Kleine Komedie staat, in een interview met NU.nl.
Naast zijn werk voor De Wereld Draait Door (DWDD) en zijn show In Nature, die tot en met april in reprise draait, kost de voorbereiding van Een Oudejaars zeeën van tijd.
Pieter Derks heeft er naar eigen zeggen prachtige maanden op zitten. "Ik zie de oudejaarsconference dan ook als een beloning voor al het werken."
Die prachtige tijd komt mede door zijn wekelijkse optreden bij DWDD waar de cabaretier de week op grappige wijze doorneemt. "Daar ben ik vooral bezig met het trainen van grappen."
De optredens bij DWDD ziet Derks echter niet als een try-out voor zijn oudejaarsconference. "Bij DWDD moet het gewoon snel en goed zijn. Ik heb slechts een paar minuten, in elke zin moet dan een grap zitten."
Actueel
"Ik maak al veel grappen over het nieuws. Toen riepen wat mensen dat ik misschien wel een oudejaarsconference kon maken. Dat heb ik aangegrepen."
Een cabaretier moet goed rekening houden met het feit dat niet iedereen al het nieuws heeft onthouden van het afgelopen jaar: "Ik heb wel geleerd dat je makkelijk afscheid moet kunnen nemen van je grappen tijdens het schrijven van een conference. Het kost soms te veel tijd om iets uit te leggen."
Als voorbeeld geeft Derks de slogan 'samen kunnen we meer' van CDA-leider Sybrand Buma. "Toen ik het daarover had, moest ik zelfs al uitleggen dat we vorig jaar verkiezingen hadden in ons land. Reacties van de toeschouwers zijn daarom enorm belangrijk", aldus Derks. "Samen met hen sluit je immers het jaar af."
Concurrentie
Einde Oefening, de oudejaarsconference van Theo Maassen, wordt dit jaar uitgezonden door de VARA. Derks ziet hem niet als concurrent. "Ik zie mijn show echt als experiment, ook al doet Theo Maassen de oudejaarsconference ook pas voor het eerst."
"Ik ga ook zeker naar zijn show kijken, dat is gewoon studiemateriaal, maar wel pas als ik klaar ben met mijn eigen voorstelling. Dat is om de frisheid van mijn eigen show te behouden. Ik wil niet twijfelen aan mijn grappen omdat Theo het anders of misschien beter doet."
"De oudejaarsconference is een prachtig einde van het jaar. Het is allemaal erg snel gegaan. Vanaf januari heb ik nog mijn reprise van In Nature lopen tot en met april. Daarna wil ik in september een nieuwe show klaar hebben, maar daar ben ik nu nog niet mee bezig. Ik voel me al een halve schizofreen door alle drukte."
Een Oudejaars is dinsdag 31 december te zien op HumorTV om 21.00 uur.
Best ok, gisteren wel zware dag. Nu even chillen en dan zo nog naar de onsenquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey Knutje, nu alweer online joh? Hoe was de vlucht?
Hoe is het in Japan Knut-san?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best ok, gisteren wel zware dag. Nu even chillen en dan zo nog naar de onsen
HALLO BRANDWEER HOORT U MIJ? HAHA HALLO MET DE POLITIE!quote:
Tyron: goed nieuws. Ik stond vanmorgen in een voetbalkaartjesverzamelwinkel en eriksen bij Ajax was meer waard dan gotze van Bayern. 280 yen. De rest van Ajax was maar 40 yen ofzo.quote:
Top weerquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:41 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
[..]
Hoe is het in Japan Knut-san?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tyron: goed nieuws. Ik stond vanmorgen in een voetbalkaartjesverzamelwinkel en eriksen bij Ajax was meer waard dan gotze van Bayern. 280 yen. De rest van Ajax was maar 40 yen ofzo.
Ik heb m niet gekocht, nu kan je er zelf nog om
Heb je de helden in Yasukuni al geëerd?quote:
Nog nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je de helden in Yasukuni al geëerd?
En hoe was de Okura sushi?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best ok, gisteren wel zware dag. Nu even chillen en dan zo nog naar de onsen
quote:
Hoeveel meer krijg je uitbetaald dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
ruim 20 uur werken altijd die 2 dagen, dan is het dus kutkerst
wel fijne doekoecentjes tho
twee maalquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel meer krijg je uitbetaald dan?
Ik heb vanochtend op Eurosport Dortmund - Bayern gekekenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zin in voetbal, maar de Premier League herhalingen van Fox heb ik nu ook wel gezien
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend op Eurosport Dortmund - Bayern gekeken
herhaling van een paar weken terug geloof ik
Ik heb een leeg leven
Blackpoolquote:
Volgend jaar half jaar in Leeds studeren, even wat Yorkshire derbies tussen de Leeds fans bezoeken.quote:
Ah, ik ben jaloers. Heb in de jaren met Alan Smith, Kewell, Viduka etc. een zwak voor die club gekregen en kijk altijd wel wat ze gedaan hebben. Helaas nog nooit een wedstrijd kunnen bezoeken, Elland Road lijkt me fantastisch om heen te gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgend jaar half jaar in Leeds studeren, even wat Yorkshire derbies tussen de Leeds fans bezoeken.
Zijn ze niet in de problemen gekomen door een manager die een beetje corrupt was?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ah, ik ben jaloers. Heb in de jaren met Alan Smith, Kewell, Viduka etc. een zwak voor die club gekregen en kijk altijd wel wat ze gedaan hebben. Helaas nog nooit een wedstrijd kunnen bezoeken, Elland Road lijkt me fantastisch om heen te gaan.
O'Leary was manager in die jaren, maar de leiding is gewoon belachelijk slecht met geld om gegaan. Kochten voor kapitalen aan spelers, waarvan volgens mij alleen Ferdinand voor een topbedrag is verkocht.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn ze niet in de problemen gekomen door een manager die een beetje corrupt was?
Klopt, was toen ook net in die periode dat ik begon met spellen als Championship Manager, vaak met die ploeg gespeeld. Kijk regelmatig wedstrijden op FOX / streams als Leeds geselecteerd is voor TV-wedstrijden. Wat overigens vaak gebeurt, het is nog altijd een van de grootste clubs van Engeland.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ah, ik ben jaloers. Heb in de jaren met Alan Smith, Kewell, Viduka etc. een zwak voor die club gekregen en kijk altijd wel wat ze gedaan hebben. Helaas nog nooit een wedstrijd kunnen bezoeken, Elland Road lijkt me fantastisch om heen te gaan.
twitter:SkySportsNews twitterde op vrijdag 27-12-2013 om 14:40:41Malky Mackay sacked by Cardiff City - more on #SSN reageer retweet
Nog wel de kerst gehaaldquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:SkySportsNews twitterde op vrijdag 27-12-2013 om 14:40:41Malky Mackay sacked by Cardiff City - more on #SSN reageer retweet
Qua supporters staan ze zelfs in de top 8 van Engeland dacht ik. In die regio heb je inderdaad genoeg mooie potjes. Ik hoop dat ze snel weer terugkeren in de PL, weer gezellig tegen Manchester United spelen, die met bibberende knietjes naar Elland Road komen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, was toen ook net in die periode dat ik begon met spellen als Championship Manager, vaak met die ploeg gespeeld. Kijk regelmatig wedstrijden op FOX / streams als Leeds geselecteerd is voor TV-wedstrijden. Wat overigens vaak gebeurt, het is nog altijd een van de grootste clubs van Engeland.
Leeds ligt ook mooi centraal in Noord-Engeland, ideale uitvalsbasis voor wat (groundhop)trips. Naast Elland Road staan Hillsborough (Sheffield Wednesday) en The Valley Parade van Bradford City hoog op het lijstje. Met zoveel clubs in Yorkshire op het 2e/3e niveau heb je ook veel heerlijke derby's met flinke aantallen uitfans, hopen dat het schematisch goed uitkomt.
Mensen die Bon Jovi teksten in hun sig zettenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Verdomme he, die mensen die op FOK! zitten op beide kerstnachten.Misschien tijd om eens vrienden te zoeken dan.
Het kan altijd erger. Met oudjaarsnacht zijn er ook mensen die om 12 uur topics openen enzulks.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Verdomme he, die mensen die op FOK! zitten op beide kerstnachten.Misschien tijd om eens vrienden te zoeken dan.
Goddamm.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan altijd erger. Met oudjaarsnacht zijn er ook mensen die om 12 uur topics openen enzulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |