Hoeveel meer krijg je uitbetaald dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
ruim 20 uur werken altijd die 2 dagen, dan is het dus kutkerst
wel fijne doekoecentjes tho
twee maalquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel meer krijg je uitbetaald dan?
Ik heb vanochtend op Eurosport Dortmund - Bayern gekekenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zin in voetbal, maar de Premier League herhalingen van Fox heb ik nu ook wel gezien
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend op Eurosport Dortmund - Bayern gekeken
herhaling van een paar weken terug geloof ik
Ik heb een leeg leven
Blackpoolquote:
Volgend jaar half jaar in Leeds studeren, even wat Yorkshire derbies tussen de Leeds fans bezoeken.quote:
Ah, ik ben jaloers. Heb in de jaren met Alan Smith, Kewell, Viduka etc. een zwak voor die club gekregen en kijk altijd wel wat ze gedaan hebben. Helaas nog nooit een wedstrijd kunnen bezoeken, Elland Road lijkt me fantastisch om heen te gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgend jaar half jaar in Leeds studeren, even wat Yorkshire derbies tussen de Leeds fans bezoeken.
Zijn ze niet in de problemen gekomen door een manager die een beetje corrupt was?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ah, ik ben jaloers. Heb in de jaren met Alan Smith, Kewell, Viduka etc. een zwak voor die club gekregen en kijk altijd wel wat ze gedaan hebben. Helaas nog nooit een wedstrijd kunnen bezoeken, Elland Road lijkt me fantastisch om heen te gaan.
O'Leary was manager in die jaren, maar de leiding is gewoon belachelijk slecht met geld om gegaan. Kochten voor kapitalen aan spelers, waarvan volgens mij alleen Ferdinand voor een topbedrag is verkocht.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn ze niet in de problemen gekomen door een manager die een beetje corrupt was?
Klopt, was toen ook net in die periode dat ik begon met spellen als Championship Manager, vaak met die ploeg gespeeld. Kijk regelmatig wedstrijden op FOX / streams als Leeds geselecteerd is voor TV-wedstrijden. Wat overigens vaak gebeurt, het is nog altijd een van de grootste clubs van Engeland.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ah, ik ben jaloers. Heb in de jaren met Alan Smith, Kewell, Viduka etc. een zwak voor die club gekregen en kijk altijd wel wat ze gedaan hebben. Helaas nog nooit een wedstrijd kunnen bezoeken, Elland Road lijkt me fantastisch om heen te gaan.
twitter:SkySportsNews twitterde op vrijdag 27-12-2013 om 14:40:41Malky Mackay sacked by Cardiff City - more on #SSN reageer retweet
Nog wel de kerst gehaaldquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:SkySportsNews twitterde op vrijdag 27-12-2013 om 14:40:41Malky Mackay sacked by Cardiff City - more on #SSN reageer retweet
Qua supporters staan ze zelfs in de top 8 van Engeland dacht ik. In die regio heb je inderdaad genoeg mooie potjes. Ik hoop dat ze snel weer terugkeren in de PL, weer gezellig tegen Manchester United spelen, die met bibberende knietjes naar Elland Road komen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, was toen ook net in die periode dat ik begon met spellen als Championship Manager, vaak met die ploeg gespeeld. Kijk regelmatig wedstrijden op FOX / streams als Leeds geselecteerd is voor TV-wedstrijden. Wat overigens vaak gebeurt, het is nog altijd een van de grootste clubs van Engeland.
Leeds ligt ook mooi centraal in Noord-Engeland, ideale uitvalsbasis voor wat (groundhop)trips. Naast Elland Road staan Hillsborough (Sheffield Wednesday) en The Valley Parade van Bradford City hoog op het lijstje. Met zoveel clubs in Yorkshire op het 2e/3e niveau heb je ook veel heerlijke derby's met flinke aantallen uitfans, hopen dat het schematisch goed uitkomt.
Mensen die Bon Jovi teksten in hun sig zettenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Verdomme he, die mensen die op FOK! zitten op beide kerstnachten.Misschien tijd om eens vrienden te zoeken dan.
Het kan altijd erger. Met oudjaarsnacht zijn er ook mensen die om 12 uur topics openen enzulks.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Verdomme he, die mensen die op FOK! zitten op beide kerstnachten.Misschien tijd om eens vrienden te zoeken dan.
Goddamm.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan altijd erger. Met oudjaarsnacht zijn er ook mensen die om 12 uur topics openen enzulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |