Ja dat idee had ik ook welquote:
Beter vraag je een perskaart aan. Overal gratis naar binnenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook wel. Dan maandag maar, dan kan ik tenminste nog met korting met een aflopende CJP-pas
Bij deze roep ik jou uit tot winnaar van de award waarvan je de winst wil hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:00 schreef Tyron het volgende:
luie mods moeten eens deel 2 van de awards bekend maken
Ga je ook naar Stedelijk met Malevich?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook wel. Dan maandag maar, dan kan ik tenminste nog met korting met een aflopende CJP-pas
Jij ook bedankt Dven. Grote Bulgarije vriend
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij deze roep ik jou uit tot winnaar van de award waarvan je de winst wil hebben
Wil je dit niet meer doen, nu moet ik m'n scherm weer schoonvegenquote:
Die van mij was nog vies van de vrije trap van vandaagquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil je dit niet meer doen, nu moet ik m'n scherm weer schoonvegen
Die die zelf snoeihard onderkantje lat binnenramde of die hij knullig veroorzaakte?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die van mij was nog vies van de vrije trap van vandaag
Die eerste uiteraard. De tweede was een ongelukkige samenloop van omstandighedenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Die die zelf snoeihard onderkantje lat binnenramde of die hij knullig veroorzaakte?
Kan gebeuren inderdaad. Sowieso gaat hij uitblinken tweede seizoenshelftquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die eerste uiteraard. De tweede was een ongelukkige samenloop van omstandigheden
Ik ben het hiermee eensquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan gebeuren inderdaad. Sowieso gaat hij uitblinken tweede seizoenshelft
quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:53 schreef Mansjester het volgende:
Eriksen wordt een sensatie de tweede seizoenshelft
Ook nog nooit geweest, maar dit zou dan vooral met iemand anders zijn welke zelfs gratis naar binnen kan. Vandaar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ga je ook naar Stedelijk met Malevich?
quote:
Mwah, hij veroorzaakt hem knullig ja, maar die verdedigers van Tottenhamquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Die die zelf snoeihard onderkantje lat binnenramde of die hij knullig veroorzaakte?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:13 schreef Dven het volgende:
Januari naar Turkije om Galatasaray - Ajax te zien!
Graag in tweevoud.quote:
Enkel een oefenduel of een heel toernooi? Wel wat anders dan hun trainingskamp in Brazilie vorig jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:13 schreef Dven het volgende:
Januari naar Turkije om Galatasaray - Ajax te zien!
Vertonghen is koning. Enige voetballer die boven Eriksen staat (Sorry).quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, hij veroorzaakt hem knullig ja, maar die verdedigers van TottenhamZe missen duidelijk Vertonghen, want ADO had beter verdedigd.
'Toernooi'. 4 clubs. Winnaars van de eerste wedstrijd en verliezers van de eerste wedstrijd spelen tegen elkaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel een oefenduel of een heel toernooi? Wel wat anders dan hun trainingskamp in Brazilie vorig jaar.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Vertonghen is koning. Enige voetballer die boven Eriksen staat (Sorry).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |