Ah. Vakantie of vlieg je op en neer?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:19 schreef Dven het volgende:
[..]
'Toernooi'. 4 clubs. Winnaars van de eerste wedstrijd en verliezers van de eerste wedstrijd spelen tegen elkaar
Autoritje van een uur of 8. Nog best ver want ze spelen in Antalya. Klein stadion voor 7000 man ofzo. Zelf nog in gespeeldquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Vakantie of vlieg je op en neer?
Maar leuk. Hopelijk zit er wat publiek.
Eriksen plaatst Vertonghen ook hoger dan zichzelf. Ik volg alleen mijn idool.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Autoritje van een uur of 8. Nog best ver want ze spelen in Antalya. Klein stadion voor 7000 man ofzo. Zelf nog in gespeeld
A true god doesn't act like a god.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Eriksen plaatst Vertonghen ook hoger dan zichzelf. Ik volg alleen mijn idool.
Dag luie zwendel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Op zijn minst een leuk avontuur dan. Nu ga ik douchen en daarna muziek luisteren in bed
Groots in bescheidenheid, bescheiden in zijn eigen grootsheid. Een ware koning.quote:
Pas maar op, hij tikt zo die baret van je neus afquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wollah mattie ik klape jou ik sweer!
Onze Eriksen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Groots in bescheidenheid, bescheiden in zijn eigen grootsheid. Een ware koning.
Ahhh kom dan zmmlquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wollah mattie ik klape jou ik sweer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |