quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:14 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Tomasson de nieuwe trainer van Roda is. Ik vind het wel een sympathieke man.
Einde bericht.
Gewoon. crisis bij de club en dan halen ze een enorm onervaren trainerquote:
Ging me puur om de persoonlijkheid, niet om het beleid.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon. crisis bij de club en dan halen ze een enorm onervaren trainer![]()
Bij PSV en Cocu vind je het stom, belachelijk etc maar hier is het leuk
Bij PSV is het gewoon leuk om te zien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon. crisis bij de club en dan halen ze een enorm onervaren trainer![]()
Bij PSV en Cocu vind je het stom, belachelijk etc maar hier is het leuk
En dat. Wat er bij Roda gebeurt zal me een rotzorg wezen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij PSV is het gewoon leuk om te zien.
Xenos is opzich een prima winkel voor dat soort spul maar hangt altijd een irritant luchtjequote:Op vrijdag 27 december 2013 17:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon bij de Hema kijken joh.
Of bij de Xenos.
Ik verkies de Action boven de Xenos daar waar het beide kut isquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Xenos is opzich een prima winkel voor dat soort spul maar hangt altijd een irritant luchtje
Ja kruiden of zo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Xenos is opzich een prima winkel voor dat soort spul maar hangt altijd een irritant luchtje
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja kruiden of zo.
Kom er ook zelden moet ik zeggen.
Oh en ik vergeet wat
Luchtjes koop ik ook online tegenwoordig. Ik weet altijd al wat ik wil hebben, tenminste, altijd hetzelfde merk en dat is meestal wel lekker ook.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ergste is Ici Paris ..dat is echt een hel, krijg daar vaak snel koppijn
Gratis verzendkosten?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Luchtjes koop ik ook online tegenwoordig. Ik weet altijd al wat ik wil hebben, tenminste, altijd hetzelfde merk en dat is meestal wel lekker ook.
Nee dat meestal niet eens. Tenminste niet waar ik ze koop. Bij bol hebben ze dacht ik tegenwoordig ook luchtjes, daar zal het wel gratis zijn.quote:
Ja maar Bol is vaak duurderquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat meestal niet eens. Tenminste niet waar ik ze koop. Bij bol hebben ze dacht ik tegenwoordig ook luchtjes, daar zal het wel gratis zijn.
Ja maar ik heb waardebonnen, die krijg ik altijd omdat ik meedoe met enquetes van het NIPO en Intomart.quote:
Handigquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik heb waardebonnen, die krijg ik altijd omdat ik meedoe met enquetes van het NIPO en Intomart.
VVV bonnen kun je best op veel plekken gebruiken. Gewoon wachten tot je iets 'nodig' hebt en dan bij een winkel kopen die VVV bonnen accepteert.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Handigkan best wat schelen.
Ik heb ook nog bonnen, VVV en mediamarkt, geen idee waar ik die VVV bonnen voor moet gebruiken..
prima bioscoop vermaakquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:19 schreef Buitendam het volgende:
Die nieuwe Hobbitfilm. Die is net zo kut als je denkt.
VI begint over 10minuten lieve schat, verplaats vanwege het dartenquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:20 schreef Karina het volgende:
Ik ga even een uurtje WoW spelenzometeen wel even op RTL7 kijken wat er nou voor VI komt.
Want niemand mag doodgaan of wat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
Lenie kwam op kerstavond nooit bij haar vriend aan
Inwoners van Ottoland hebben op kerstavond tevergeefs geprobeerd een 72-jarige dorpsgenote te redden, nadat haar brommobiel in het water was beland. Vier mannen sprongen er achteraan. 'Daar kan heel Nederland een voorbeeld aan nemen,' vindt de dochter van de vrouw.
[ afbeelding ]
De redenen waarom ik niet in God geloof. Mocht hij wel bestaan is hij gewoon een sadist.
Niet tijdens de kerst waar 'wij' zijn zoon herdenkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Want niemand mag doodgaan of wat?
Ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is FM14 de 25 euro een beetje waard? Qua vernieuwingen?
Gewoon, prima spelletje wederom. Buiten de tactiek geen significant verschil, maar door veel kleine, realistische veranderingen is het toch weer net iets anders.quote:
Ah, dat klinkt wel oké. Hebben ze het realisme in transfers een beetje beter gemaakt dan bij 13?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gewoon, prima spelletje wederom. Buiten de tactiek geen significant verschil, maar door veel kleine, realistische veranderingen is het toch weer net iets anders.
Sliders in tactics zijn weggehaald, gaat nu met een paar muisklikjes hier en daar (wel of geen druk zetten et cetera), imo een minpunt, maar dat beleeft iedereen anders.
Ik heb 'm overigens gewoon gedownload, zo'n sloeber ben ik dan nog wel.
Omdat een vrouw met haar scootmobiel het water inrijdt, of dat ze alsnog overlijdt? Wellicht reed ze het water wel in omdat ze al was overleden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
Lenie kwam op kerstavond nooit bij haar vriend aan
Inwoners van Ottoland hebben op kerstavond tevergeefs geprobeerd een 72-jarige dorpsgenote te redden, nadat haar brommobiel in het water was beland. Vier mannen sprongen er achteraan. 'Daar kan heel Nederland een voorbeeld aan nemen,' vindt de dochter van de vrouw.
[ afbeelding ]
De redenen waarom ik niet in God geloof. Mocht hij wel bestaan is hij gewoon een sadist.
De transfers vallen me tot nu toe redelijk mee, in de enige game die ik heb (2022), is het niet overal Vitese. Bij elke eredivisie ploeg zitten redelijk wat Nederlanders, en de buitenlanders zijn voornamelijk Belgen, Scandinaviërs en in het geval van PSV: Brazilianen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt wel oké. Hebben ze het realisme in transfers een beetje beter gemaakt dan bij 13?
Beidequote:Op vrijdag 27 december 2013 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat een vrouw met haar scootmobiel het water inrijdt, of dat ze alsnog overlijdt? Wellicht reed ze het water wel in omdat ze al was overleden.
Beetje flauw om dit op god af te schuiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |