Dit is niet grappig, René.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:57 schreef GGMM het volgende:
Dit is de making of van een post van mij gisteravond.
Als je het geluid hard zet kan je horen wat ik op de achtergrond heb aanstaan.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is niet grappig, René.
Ik heb namens iedereen gedisliked
zeg het hem Stijn!quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is niet grappig, René.
Ik heb namens iedereen gedisliked
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:57 schreef GGMM het volgende:
Dit is de making of van een post van mij gisteravond.
Als je het geluid hard zet kan je horen wat ik op de achtergrond heb aanstaan.
Je ziet alleen vingers op een toetsenbord.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb t filmpje niet gekeken Rene.
ik ook niet, gelukkig maarquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
Jammer, net nu we dichter naar elkaar toegroeiden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
Hoi GGMM. Je huis bijtijds afgekregen om er kerst te vieren?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, net nu we dichter naar elkaar toegroeiden.
Nee, ben nog bezig, nog 2 dagen denk ik en dan is alles af.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi GGMM. Je huis bijtijds afgekregen om er kerst te vieren?
Overigens heb ook ik je filmpje niet aangeklikt, sorry
Mooiquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ben nog bezig, nog 2 dagen denk ik en dan is alles af.
niemand heeft hier een vriendinquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:06 schreef Doublepain het volgende:
Moet je nagaan dat GGMM al bijna 28 is en geen vriendin heeft. Dus dan maak je zulke filmpjes tot zover mijn mening over jouw filmpje.
Ja, en vervolgens kreeg ik voor de kerst nog heel veel huishoudelijke artikelen waaronder enorm veel rollen toiletpapier, dus voorlopig kan ik vooruit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
MooiAl genoeg toiletpapier ingeslagen voor de 2 toiletten welke je zal moeten voorzien?
komt er nog een FOK!housewarming?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ben nog bezig, nog 2 dagen denk ik en dan is alles af.
Goed bezig. Dan ga ik nu wat lees/leerwerk een poging geven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens kreeg ik voor de kerst nog heel veel huishoudelijke artikelen waaronder enorm veel rollen toiletpapier, dus voorlopig kan ik vooruit.
Ja, tuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
komt er nog een FOK!housewarming?
Is dat niet slecht?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:03 schreef Typisch het volgende:
ik heb mijn schoenen in de wasmachine gestopt, nu lijken ze weer nieuw
Is en baas die gozer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:14 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Tomasson de nieuwe trainer van Roda is. Ik vind het wel een sympathieke man.
Einde bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |