Klinkt goed, misschien dat ik 'm dan toch maar aanschaf.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De transfers vallen me tot nu toe redelijk mee, in de enige game die ik heb (2022), is het niet overal Vitese. Bij elke eredivisie ploeg zitten redelijk wat Nederlanders, en de buitenlanders zijn voornamelijk Belgen, Scandinaviërs en in het geval van PSV: Brazilianen.
Dat hebben ze bij SI wel goed opgepakt volgens mij. In de beta leek het in- en verkoopbeleid nergens op. Maher, Narsingh, Denswil voor een paar ton naar Genk oid.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
De redenen waarom ik niet in God geloof. Mocht hij wel bestaan is hij gewoon een sadist.
Gezapt, het is een HHquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
VI begint over 10minuten lieve schat, verplaats vanwege het darten
Je bent zelf een incident.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.nu.nl/sport/36(...)d-leuven-speler.html
En dat is dan de club van het Witsel incident en meer
Terecht.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.nu.nl/sport/36(...)d-leuven-speler.html
En dat is dan de club van het Witsel incident en meer
Wil je het ook weten is een tweede.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal best kunnen. Ik praat daar nooit over met mijn ouders eigenlijk
Top2000 misschien? Daar zie ik johannes en mexicano sowieso. En Dven af en toe. En ik zei de gek.quote:
Jij zou helemaal oprotten zei je.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:44 schreef Elan het volgende:
Ik post weinig hier vind er niks meer aan dus dan blijven mensen weg ja.
Eigen schuld René.
Ik ook niet maar op Fok kun je dat verwachten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen hun belofte niet nakomen.
René en ik vechten vol passie om De Ola Toivonen Award. Al schijnt ene Inzanity ook nog kans te maken maar die ken ik niet.quote:
Jullie verdienen 'm allebei.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
René en ik vechten vol passie om De Ola Toivonen Award. Al schijnt ene Inzanity ook nog kans te maken maar die ken ik niet.
Die is nog steeds niet best neequote:Op vrijdag 27 december 2013 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zag per ongeluk die overtreding op Niels Kokemeijer van Bouaouzan op tv voorbij komen
Echt niet normaalquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is nog steeds niet best nee
In Zweden, maar z'n contract is ontbonden vanwege een 'opstootje'.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Speelt toch in Noorwegen ergens die Marokkaanse jongen?
Doe niet zo politiek correct joh.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Speelt toch in Noorwegen ergens die Marokkaanse jongen?
Oh.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, als het een Zweed was zou je ook niet zeggen, die Zweedse jongen
Hier in Nederland zeggen we gewoon kutmarokkaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh.
Het is toch een Marokkaanse jongen of niet?
Jawel. Maar je mag best Marokkaan zeggen hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh.
Het is toch een Marokkaanse jongen of niet?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier in Nederland zeggen we gewoon kutmarokkaan.
Eens, maar met dat eeuwige selectieve Noord-Groningen beleid hier is dat wellicht niet verstandig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier in Nederland zeggen we gewoon kutmarokkaan.
Ik zie vrouwen, kleine kinderen..quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:20 schreef Buitendam het volgende:
Die nieuwe 300 die in Maart komt, hè? Potver.
Kopie van deel 1 zou kut zijn. Het verhaal gaat rustig verder waar het gebleven was.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen, kleine kinderen..
Nee dit gaat em niet worden, 300 was bloed, mannen en veel doden. Geen huilende kleine kinderen.
Echt, kan er niet naar kijken. Kromme tenen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
Benidorm bastards is entertainment voor de laagste vorm van menselijk leven.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:35 schreef Caland het volgende:
Laten we de SC gewoon voorgoed sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |