ik vind dat je niet onder invloed naar de kerk moetquote:
wa's er morgen danquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind dat je niet onder invloed naar de kerk moet
Wat vind je er precies zo irritant aan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daar kan je niet omheen.
blijft wel irritant verdomme
Dat komt door de zang. Die is in een natuurlijke frequentie itt tot de 440hz frequentie die gestandaardiseerd is.quote:
Dat snap je zelf toch ook wel? Het verstoort mijn genot.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat vind je er precies zo irritant aan?
Samenvatting?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.whydontyoutryt(...)m-natural-432hz.html
note gemachtquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
flikker op idioot![]()
ben klaar met je
[/quote]quote:[quote]"Son," he said without preamble, "never trust a man who doesn't drink because he's probably a self-righteous sort, a man who thinks he knows right from wrong all the time. Some of them are good men, but in the name of goodness, they cause most of the suffering in the world. They're the judges, the meddlers. And, son, never trust a man who drinks but refuses to get drunk. They're usually afraid of something deep down inside, either that they're a coward or a fool or mean and violent. You can't trust a man who's afraid of himself. But sometimes, son, you can trust a man who occasionally kneels before a toilet. The chances are that he is learning something about humility and his natural human foolishness, about how to survive himself. It's damned hard for a man to take himself too seriously when he's heaving his guts into a dirty toilet bowl."
tot zoquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:11 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga in bed liggen en tv kijken,
tot later
Ik ga in bed liggen en op m'n telefoon lezingen van Alan Watts luisteren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:11 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga in bed liggen en tv kijken,
tot later
Ik heb net een boterham met pindakaas en basterdsuiker op.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit op een hoog tempo water te drinken en eierkoeken te eten vooral
Water??quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit op een hoog tempo water te drinken en eierkoeken te eten vooral
Margaret Thatcher was een van de domste mensen die ooit geleefd hebben. Met haar egocentrische, vies rechtse gedachtegoed.quote:
we hebbe nzo iemand nodig hierquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Margaret Thatcher was een van de domste mensen die ooit geleefd hebben. Met haar egocentrische, vies rechtse gedachtegoed.
Moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist niet. Het tegenovergestelde man.
Nee idd, laten we grote corporaties nog meer macht en geld toespelen. Dat komt de gewone man vast ten goede.quote:
patéquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:23 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb per abuis knoflook pathe meegenomen van de supermarkt. Het ruikt duchtig.![]()
Niet gekeken, maar aan de kwaliteit te zien zou ik nee zeggen.quote:
gratis overheidsgeld wel hequote:Op dinsdag 24 december 2013 02:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee idd, laten we grote corporaties nog meer macht en geld toespelen. Dat komt de gewone man vast ten goede.
De enige oplossing die vanuit links wordt aangedragen is hogere uitkeringen en weet ik veel wat voor manieren om de "zielige armen" te helpen. Waardoor je de onderklasse m.i. immoreel afhankelijk maakt van een (per definitie) corrupte overheid.quote:
Er zit zoveel tussen, weghalen waar 't geld zit en investeren waar het nodig is en daadwerkelijk wat oplevert voor de samenleving. Zo moeilijk is't niet allemaal. Probleem is dat het allemaal stemmen kost en daar is waar het systeem verkankerd is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De enige oplossing die vanuit links wordt aangedragen is hogere uitkeringen en weet ik veel wat voor manieren om de "zielige armen" te helpen. Waardoor je de onderklasse m.i. immoreel afhankelijk maakt van een (per definitie) corrupte overheid.
Maakt ook niet uit, je hebt vast wel gewoon je ideeen toch.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
maar beargumenteren en debateren zijn niet mijn sterkste punten.
sowieso taal niet
okequote:Op dinsdag 24 december 2013 02:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga m'n laptoppie eens afsluiten boys. ff naar boven en verder op 't telefoontje.
Ook bij je ouders?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga m'n laptoppie eens afsluiten boys. ff naar boven en verder op 't telefoontje.
Ok succes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ja, maar ik ga er op FOK! nooit serieus op in omdat ik toch belachelijk wordt gemaakt vanwege mijn gebrek aan debating skills. Dus ik gedraag me maar gewoon als een hersenloze communisten basher 99% van tijdquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, je hebt vast wel gewoon je ideeen toch.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga er op FOK! nooit serieus op in omdat ik toch belachelijk wordt gemaakt vanwege mijn gebrek aan debating skills. Dus ik gedraag me maar gewoon als een hersenloze communisten basher 99% van tijd
Mijn restecp heb je altijd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga er op FOK! nooit serieus op in omdat ik toch belachelijk wordt gemaakt vanwege mijn gebrek aan debating skills. Dus ik gedraag me maar gewoon als een hersenloze communisten basher 99% van tijd
gewoon bier tochquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:37 schreef Elan het volgende:
Zuip nu iets echt gadverdammr pink wodka lijkt wel rozenwater.
422 help me, hoe los ik dit op?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:36 schreef Doublepain het volgende:
Mijn spelers krijgen elke keer een rug verrekking..
Wordt er helemaal para van kutsooi
Ja, dat wel. Standaard uur moeten wachten met slapen na laatste bier omdat je steeds moet pissen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ga alleen nog sterk doen bier mot je elke keer pissen toch
Best ziek..quote:Turing werd in 1952 veroordeeld wegens zijn homoseksualiteit, tot 1967 strafbaar in Groot-Brittannië. Hij werd veroordeeld tot experimentele chemische castratie, en pleegde uiteindelijk zelfmoord.
Ach, zolang je dat weet... Dat scheelt al een hoopquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben bewust van mijn (soms) idiote gedrag.
Is ook soort zelfbescherming toch.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ach, zolang je dat weet... Dat scheelt al een hoop
Over 30 jaar rijden we er allemaal in.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga hier echt nooit in rijden.
Lijkt me echt niks, hete hele gevoel van auto rijden weg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Over 30 jaar rijden we er allemaal in.
Snap ik maar is wel waar we naartoe gaan van lieverlee. Terecht ook. Veel zuiniger, veiliger etc. Ben echt benieuwd hoe de wereld er uitziet als ik 70 zou zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lijkt me echt niks, hete hele gevoel van auto rijden weg.
Alles gaat tegenwoordig zo snel dat ik me afvraag wat me over 10 jaar te wachten staat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap ik maar is wel waar we naartoe gaan van lieverlee. Terecht ook. Veel zuiniger, veiliger etc. Ben echt benieuwd hoe de wereld er uitziet als ik 70 zou zijn.
Wij hebben op ons 70e een prachtige documentatie van onszelf, en van de hele maatschappij gezien over de laatste 60 jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap ik maar is wel waar we naartoe gaan van lieverlee. Terecht ook. Veel zuiniger, veiliger etc. Ben echt benieuwd hoe de wereld er uitziet als ik 70 zou zijn.
Ik lig met mn klapraam op een kleine kier op zuidwest.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Lig bij m'n ouders op m'n oude zolderkamertje en het is echt een klereherrie
Voetbal (op zulk hoog niveau als op moment) is dan doodgemaakt door corrupte FIFA.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:52 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat het voetbal over 70 jaar hetzelfde is als nu.
Dat gaat niet zo veranderen denk ik, misschien fysiek sterkere spelers.
Het verandert altijd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:52 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat het voetbal over 70 jaar hetzelfde is als nu.
Dat gaat niet zo veranderen denk ik, misschien fysiek sterkere spelers.
Ik hoop dat de grote landen ooit uit de FIFA gaan stappen en een eigen bond gaan oprichtenquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voetbal (op zulk hoog niveau als op moment) is dan doodgemaakt door corrupte FIFA.
quote:
Engeland zal denk ik dan eerste land zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:55 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat de grote landen ooit uit de FIFA gaan stappen en een eigen bond gaan oprichten
Nederland gaat pas als de Duitsland, Spanje en Engeland het gaat doen, zulke pussies zijn we wel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engeland zal denk ik dan eerste land zijn
Denk dat Engeland wel gelijk zou aansluiten, hebben echt hekel aan FIFA.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:57 schreef Doublepain het volgende:
Maar ik denk dat Duitsland gaat beginnen met de revolutie, die zijn er veel nuchter in dan de Engelsen of wat dan ook.
Ik las dat ook ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:59 schreef Elan het volgende:
Er zitten mensen op FOK! die Breivik echt een held vinden.
De Duitsers groeien nu zo erg dat als ze in de toekomst bijvoorbeeld gaan uitstappen dat de hele voetbalmarkt instort.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk dat Engeland wel gelijk zou aansluiten, hebben echt hekel aan FIFA.
Sowieso dat ze onder FIFA nooit meer kans maken voor een groot toernooi te organiseren.
Maar denk dat het wel einde is van fifa binnen 10-20 jaar.
Ik heb met hem lopen minen in Runescapequote:Op dinsdag 24 december 2013 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nog met breivik wow gespeeld.
Serieus?quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nog met breivik wow gespeeld.
Ik zul'aman raid op Nordrassil EU pug.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb met hem lopen minen in Runescape
Andersnordic, en dat stond gewoon in zijn manifesto.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus?
Hoe heette hij online dan en hoe weet je zeker dat je met hem gespeeld hebt.
Ik ken een vrij groot aantal van die characters in die filmpje.quote:
Waarschijnlijk is/was hij er serieus van overtuigt dat hij door die moorden een goede daad heeft verricht en het land geholpen heeft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
heel bizar trouwens dat je enkele maanden voor zoiets (als je al weet wat je gaat doen) nog vrolijk zo'n game gaat spelen
Ik ga nu spelen, poos geleden welquote:Op dinsdag 24 december 2013 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken een vrij groot aantal van die characters in die filmpje.
Ben er zelf helemaal klaar mee. Kom alleen terug voor vanilla/tbc serversquote:
Ja I guess. Maar toch wel rare realiteitscheck, in je gedachten zijn mensen die zulke dingen doen geen mensen die wow spelen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is/was hij er serieus van overtuigt dat hij door die moorden een goede daad heeft verricht en het land geholpen heeft.
Beetje de indoctrinatie die je in de Tweede Wereldoorlog ook zag bij Duitsers, Joden werden echt gezien als de vijand en ongedierte (zelfs als het compleet onschuldige mensen betrof).
quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:38 schreef kapiteintje het volgende:
Tyfushoerenkanjerwind. Kan LETTERLIJK niet meer slapen door dat gebulder.
Ik vind er weinig heerlijks aan. Nog geen 4 uur geslapen. Dakkapel kraakt aan alle kanten em de wind buldert langs t raam.quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen kapiWat een heeerlijke morgen weer
Ik ga straks Siddharta van Hesse bestellen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik lees het levensverhaal van Alan Turing.
Chop chop, dekens aan de kant, koffie maken en je dag beginnen met een lach.quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind er weinig heerlijks aan. Nog geen 4 uur geslapen. Dakkapel kraakt aan alle kanten em de wind buldert langs t raam.
Ik ben ook niet moe, maar ik slaap al een week slecht. Zou wel eens 8 uur normaal willen tukken ipv in fases van 3 uur.quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Chop chop, dekens aan de kant, koffie maken en je dag beginnen met een lach.
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga straks Siddharta van Hesse bestellen.
Ik ken het.quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:48 schreef kapiteintje het volgende:
Zou wel eens 8 uur normaal willen tukken ipv in fases van 3 uur.
Moet je misschien eens op een fatsoenlijke tijd gaan slapen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet moe, maar ik slaap al een week slecht. Zou wel eens 8 uur normaal willen tukken ipv in fases van 3 uur.
En terecht, goddeloos jong.quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god 1 of andere huismoeder in SER vind dat ik respect voor god moet hebben
ik ben veel te vroeg wakker gewordenquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Aanwezigheid
Feyenoord 4
Ajax 1
PSV 0
Tsja, Deelder kon al mooi vertellen waar de euro's gemaakt werden.
Niet dat ik aan het werken ben maar goed.
Kapi ook al maar die slaapt weer denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben veel te vroeg wakker geworden
Zeker mooi, al is die straat wat minder en het dorp zelf ook niet veelquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.residence365.n(...)T-201312151206121725
Mooi zeg.
Gast, ik zit alweer met een koffietje beneden. Gedouched en wel. Straks een wasje draaien.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kapi ook al maar die slaapt weer denk ik.
Homofiel dat het is.
Dat heeft er totaal niks mee te maken teringjong.quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Moet je misschien eens op een fatsoenlijke tijd gaan slapen.
Als je zoveel geld hebt ga je toch niet in Nederland wonen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.residence365.n(...)T-201312151206121725
Mooi zeg.
Hou je bek dan gewoon, met dat wijvengejank van je.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat heeft er totaal niks mee te maken teringjong.
Okquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou je bek dan gewoon, met dat wijvengejank van je.
Mijn gedachte. Tevens koop je een huis als deze in 90% van de landen voor anderhalf miljoen. Kan je wat je overhoudt lekker opsnuiven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je zoveel geld hebt ga je toch niet in Nederland wonen.
Goed zo kapiquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, ik zit alweer met een koffietje beneden. Gedouched en wel. Straks een wasje draaien.
Kan je voor 4 miljoen aftikken joh.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet toch niet of dat de enige woning is, tussen mei en september is NL aardig te doenquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet sowieso met z'n allen in een dure villawijk gaan wonen. Ook zoiets wat ik niet snap. Ik zou een landhuis in Schotland kopen en daar wat van die oerkoeien en zwarte schapen laten grazen naast m'n eigen distilleerderij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn gedachte. Tevens koop je een huis als deze in 90% van de landen voor anderhalf miljoen. Kan je wat je overhoudt lekker opsnuiven.
Dat weet je idd niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet toch niet of dat de enige woning is, tussen mei en september is NL aardig te doen
Ik een mooi penthouse in Tokyo en nog iets zonnigs in Europa. En nog een klein huisje in Zeeland.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet sowieso met z'n allen in een dure villawijk gaan wonen. Ook zoiets wat ik niet snap. Ik zou een landhuis in Schotland kopen en daar wat van die oerkoeien en zwarte schapen laten grazen naast m'n eigen distilleerderij.En uiteraard ook een huisje in Thailand.
Overigens kun je beter 2 vaste honkjes hebben en de rest gewoon rondreizen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik een mooi penthouse in Tokyo en nog iets zonnigs in Europa. En nog een klein huisje in Zeeland.
Tussen mei en september zou ik toch liever met m'n kut aan de mediterranée liggenquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet toch niet of dat de enige woning is, tussen mei en september is NL aardig te doen
Yo bitch harde struggles man.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
waddup waddup niggers
ik zit alweer op de werk man jeweettoch
kan hier niet freshen of niks
daar wordt je toch lauw van
jeweettoch
leuke poes hihiquote:
In deze klasse is het natuurlijk wat anders maar het is wel vaak zo dat mensen die ergens een vakantiehuis hebben daar ieder jaar heen "moeten", dat vind ik ook maar armoedigquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overigens kun je beter 2 vaste honkjes hebben en de rest gewoon rondreizen natuurlijk.
bestaat er ook mannen gejank?quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou je bek dan gewoon, met dat wijvengejank van je.
Er zijn sowieso leukere landen dan Nederland.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Tussen mei en september zou ik toch liever met m'n kut aan de mediterranée liggen
Ok ik zou 1 huis in Tokyo kopen en dan reizen tot je zo iets hebt van "ja, dit is het" en dan het huis van de burgemeester kopen en de baas zijn in Bora Bora.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overigens kun je beter 2 vaste honkjes hebben en de rest gewoon rondreizen natuurlijk.
Idd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
In deze klasse is het natuurlijk wat anders maar het is wel vaak zo dat mensen die ergens een vakantiehuis hebben daar ieder jaar heen "moeten", dat vind ik ook maar armoedig
Ben je iedere vakantie 3 weken aan het klussen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
In deze klasse is het natuurlijk wat anders maar het is wel vaak zo dat mensen die ergens een vakantiehuis hebben daar ieder jaar heen "moeten", dat vind ik ook maar armoedig
Het is toch Tora Bora?quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok ik zou 1 huis in Tokyo kopen en dan reizen tot je zo iets hebt van "ja, dit is het" en dan het huis van de burgemeester kopen en de baas zijn in Bora Bora.
Ook dat jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je iedere vakantie 3 weken aan het klussen.
doe normaal johquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik snap die bitches niet die deze dagen vrij nemen en tussen kerst en oud en nieuw vrij nemen
er zijn geen files, er is niks te doen op de werk, niemand belt etc
beter bewaar je die vrije dagen voor in de zomer jatoch
jeweetzelf
Oh, ik dacht dat je Tora Bora bedoelde. Ik dacht al.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, nee.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bora_Bora
accepteer me gewoon zoals ik benquote:
alleen vandaag?quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:37 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben weer wijsneuzerig vandaag.
Deze man snaptquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik snap die bitches niet die deze dagen vrij nemen en tussen kerst en oud en nieuw vrij nemen
er zijn geen files, er is niks te doen op de werk, niemand belt etc
beter bewaar je die vrije dagen voor in de zomer jatoch
jeweetzelf
Bedankt voor het complimentquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:40 schreef kapiteintje het volgende:
Tarado, wat een wijs man ben je toch ook.Ik probeer vaak tegen je in te gaan om er dan achter te komen dat je gewoon gelijk hebt.
Hij heeft die levenswijsheid toch.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:40 schreef kapiteintje het volgende:
Tarado, wat een wijs man ben je toch ook.Ik probeer vaak tegen je in te gaan om er dan achter te komen dat je gewoon gelijk hebt.
Inderdaad. Nu nog minder werken dan normaalquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze man snapt![]()
Beste dagen om te werken van het jaar.
jatoch wat ga je nu thuis doen, de kerstboom opruimen, tfoequote:Op dinsdag 24 december 2013 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze man snapt![]()
Beste dagen om te werken van het jaar.
Ik kies denk ik voor bora boraquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je Tora Bora bedoelde. Ik dacht al.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tora_Bora
Je kunt wel merken dat hij een bereisd man is en de respectabele leeftijd van 45 reeds is gepasseerd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij heeft die levenswijsheid toch.
Ik vind die docu's over die gasten in Afghanistan supervet altijd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kies denk ik voor bora bora
Iedereen die durft te bellen neemt ook genoegen met een simpel : Uh ja, dat doet die en die eigenlijk maar die is er nu niet vanwege de feestdagen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
jatoch wat ga je nu thuis doen, de kerstboom opruimen, tfoe
spaar die vrije dagen
Best veel vrienden zijn geweest en die vonden het allemaal een geweldig land.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind die docu's over die gasten in Afghanistan supervet altijd.
Link? Laten we hem even flink de waarheid zeggen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:44 schreef Dven het volgende:
God wat heb ik een gruwelijke hekel aan dat ventje dat op het forum maar steeds de bink loopt uit te hangen dat hij zo'n wereldsurvivelaar is met zijn zonnepaneeltje, oplaadbare zaklamp en smartphone
dit gaat niet over tong80, schat ik zo inquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:44 schreef Dven het volgende:
God wat heb ik een gruwelijke hekel aan dat ventje dat op het forum maar steeds de bink loopt uit te hangen dat hij zo'n wereldsurvivelaar is met zijn zonnepaneeltje, oplaadbare zaklamp en smartphone
Ik ken niemand die is geweest.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best veel vrienden zijn geweest en die vonden het allemaal een geweldig land.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Link? Laten we hem even flink de waarheid zeggen.
PrepperNL KLB / Prepper.nlquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Link? Laten we hem even flink de waarheid zeggen.
Beetje licht verrijkt uranium vangen enzoquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken niemand die is geweest.Volgens mij is er niet zoveel te doen.
Geweldige natuur.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken niemand die is geweest.Volgens mij is er niet zoveel te doen.
Uh, wat dacht je van die poppiesquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje licht verrijkt uranium vangen enzo
Nu lijkt het me best leuk om beschut de hele dag een beetje op talibanstrijdertjes te schietenquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geweldige natuur.
[ afbeelding ]
Allemaal dit soort foto's dat ze op zo'n rotspunt in een machinenest zandnegers onder vuur nemen
Af en toe even een kilootje hero confisceren van zo'n Afghaanse baardboer zonder tandenquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, wat dacht je van die poppies![]()
Lekker opium roken ja toch niet dan.
nee nooit op 24-12quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet jij niet werken ofzo? Oh wacht.
M'm vriendin laat zich vandaag voor het eerst waxenquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee nooit op 24-12
Die Spanjaarden vieren dan kerstavond.
Dus zo naar schoonheidsspecialiste, even stokbrood en ??? Halen. En dan meehelpen met de voorbereidingen
ligt eraan wat ze gaat waxenquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
M'm vriendin laat zich vandaag voor het eerst waxenIk denk dat het pijn gaat doen. Hihi.
haar snorquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ligt eraan wat ze gaat waxen
alles.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ligt eraan wat ze gaat waxen
De rest van de wereld viert dat ook op 24-12 hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee nooit op 24-12
Die Spanjaarden vieren dan kerstavond.
Dus zo naar schoonheidsspecialiste, even stokbrood en ??? Halen. En dan meehelpen met de voorbereidingen
nou ik ben Nederlander en ik vierde het altijd alleen op 25 en 26 decemeberquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De rest van de wereld viert dat ook op 24-12 hoor.![]()
Dat lijkt me wel extreem pijnlijk trouwensquote:
24e is gewoon kerstavond, overalquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ik ben Nederlander en ik vierde het altijd alleen op 25 en 26 decemeber
Tyron heeft dat met zijn oksels.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel extreem pijnlijk trouwensM'n snor vind ik ook altijd het kutst om te scheren als je mesje niet meer scherp is.
Dat vind ik bijzonder knap. Kerstavond valt hier in Zeeland namelijk op 24-12 elk jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ik ben Nederlander en ik vierde het altijd alleen op 25 en 26 decemeber
Het wordt gekker en gekker met jou.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien had ik kerst moeten zeggen
Spanjaarden vieren kerst op kerstavond
Dan slaan mijn schoonouders eerste kerstdag over. En dan vieren ze tweede kerstdag weer op de 21e zoals het hoort
Maar eerste kerstdag slaan ze over. Zo vaag
Oh je zit in Zeeland. Lekker stormen daar natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik bijzonder knap. Kerstavond valt hier in Zeeland namelijk op 24-12 elk jaar.
misschien heb ik toch te weinig geslapen nogquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het wordt gekker en gekker met jou.![]()
Kerst valt bij ons op de 11e van de 11e.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:55 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vier altijd tweede kerstdag op 5 december en eerste kijk ik even wanneer het uitkomt tussen de 25e en 31 december.
Net schutting er hier uitgewaaid.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh je zit in Zeeland. Lekker stormen daar natuurlijk
Uiteindelijk is scheren ook beter want makkelijker bij te houden, voor waxen is een minimale lengte nodigquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
au. 1 keer gedaan. Nooit meer
quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:55 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vier altijd tweede kerstdag op 5 december en eerste kijk ik even wanneer het uitkomt tussen de 25e en 31 december.
Kan je beter mee wachten tot het voorbij isquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Net schutting er hier uitgewaaid.
Kan ik in dit weer naar buiten.
Als er geen haar zit kun je inderdaad waxen wat je wil, maar zoek je gewoon een excuus om pijn te lijden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk is scheren ook beter want makkelijker bij te houden, voor waxen is een minimale lengte nodig
Voor de vakantie snap ik haar wel, hoeft nu hele vakantie niks te scheren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk is scheren ook beter want makkelijker bij te houden, voor waxen is een minimale lengte nodig
Lekker is dat man. Ik denk dat ik dat volgend jaar maar doe.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kerst valt bij ons op de 11e van de 11e.
Lekker laten liggen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Net schutting er hier uitgewaaid.
Kan ik in dit weer naar buiten.
dat hoeft in japan toch sowieso niet?quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor de vakantie snap ik haar wel, hoeft nu hele vakantie niks te scheren.
Man van de wereld.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
6 weken, nou dat red je nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor de vakantie snap ik haar wel, hoeft nu hele vakantie niks te scheren.
We gaan ook nog naar de Filipijnen en Palau flippo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat hoeft in japan toch sowieso niet?
Ik ben zo een echte hè. Dat mijn buurvrouwen allemaal tegen hun mannen zeggen "Die Lans hè, dat is een echte man."quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je beter mee wachten tot het voorbij is
Ik had eigenlijk op hulp gehoopt van een van mijn mede-FOK!kers.quote:
bij mij moest het al weer na 3-4 wekenquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:58 schreef kapiteintje het volgende:
Zitten Tarado en Knut nu serieus te discussieren over hoe lang een brazilian wax z'n effect heeft?
bij je begrafenis wordt het was een echte manquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben zo een echte hè. Dat mijn buurvrouwen allemaal tegen hun mannen zeggen "Die Lans hè, dat is een echte man."
Mediterraanse vrouwen zijn altijd wat behaarder ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij mij moest het al weer na 3-4 weken
Maar dat was in de zomer, dan groeit alles wat sneller.
Toch maar voor scheren gekozen
Dan ben ik wel in het harnas gestorven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij je begrafenis wordt het was een echte man
ik ben gewoon hollands hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mediterraanse vrouwen zijn altijd wat behaarder ook.
De kerstman.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo maar eens in mijn tuin kijken. Volgens mijn vloog er net iets tegen mijn raam aan
Mijn schutting.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo maar eens in mijn tuin kijken. Volgens mijn vloog er net iets tegen mijn raam aan
Er zit wel met regelmaat iets mediterraans in je.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben gewoon hollands hoor
Dat was de mannelijkheid van Tarado. Die was hij al een tijdje kwijt sinds hij zichzelf liet waxen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er zit wel met regelmaat iets mediterraans in je.
kap is ook gewoon nederlands hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er zit wel met regelmaat iets mediterraans in je.
Kap heeft wel een beetje een mediteraans uiterlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
kap is ook gewoon nederlands hoor
godverquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
kap is ook gewoon nederlands hoor
Staan de snoepkettingen en chup a chups al klaar?quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
warming-up voor vanavond
dames over de vloer ditdat zus zo
Ik heb je wel 8 punten voor de moeite gegeven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:03 schreef kapiteintje het volgende:
Niemand lacht om m'n tarado grap.
ja, je moeder wilde wat hebben om te zuigen als ze aan het wachten isquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Staan de snoepkettingen en chup a chups al klaar?
Bedankt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb je wel 8 punten voor de moeite gegeven.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOWWW BRAA POW POW POW POWquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, je moeder wilde wat hebben om te zuigen als ze aan het wachten is
Mijn moeder staat hier in de keuken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
PICSquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn moeder staat hier in de keuken.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een geniale troll.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
PrepperNL is idd een behoorlijke debiel.
Ik heb ze er 3 weken geleden afgehaald.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:19 schreef Dven het volgende:
Kanker. Mijn foto's van een paar reizen stonden op Hyves. Nooit de moeite genomen om ze ergens anders te plaatsen omdat ik ze anders 1 voor 1 moest downloaden e.d. en ze stonden daar toch wel veilig.
Wil ik voor het eerst in een jaar inloggen. Bestaat heel fucking Hyves niet meer?
Ik baal hier behoorlijk van moet ik zeggenquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ze er 3 weken geleden afgehaald.
Nee dat is stom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |