ik vind dat je niet onder invloed naar de kerk moetquote:
wa's er morgen danquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind dat je niet onder invloed naar de kerk moet
Wat vind je er precies zo irritant aan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daar kan je niet omheen.
blijft wel irritant verdomme
Dat komt door de zang. Die is in een natuurlijke frequentie itt tot de 440hz frequentie die gestandaardiseerd is.quote:
Dat snap je zelf toch ook wel? Het verstoort mijn genot.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat vind je er precies zo irritant aan?
Samenvatting?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.whydontyoutryt(...)m-natural-432hz.html
note gemachtquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
flikker op idioot![]()
ben klaar met je
[/quote]quote:[quote]"Son," he said without preamble, "never trust a man who doesn't drink because he's probably a self-righteous sort, a man who thinks he knows right from wrong all the time. Some of them are good men, but in the name of goodness, they cause most of the suffering in the world. They're the judges, the meddlers. And, son, never trust a man who drinks but refuses to get drunk. They're usually afraid of something deep down inside, either that they're a coward or a fool or mean and violent. You can't trust a man who's afraid of himself. But sometimes, son, you can trust a man who occasionally kneels before a toilet. The chances are that he is learning something about humility and his natural human foolishness, about how to survive himself. It's damned hard for a man to take himself too seriously when he's heaving his guts into a dirty toilet bowl."
tot zoquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:11 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga in bed liggen en tv kijken,
tot later
Ik ga in bed liggen en op m'n telefoon lezingen van Alan Watts luisteren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:11 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga in bed liggen en tv kijken,
tot later
Ik heb net een boterham met pindakaas en basterdsuiker op.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit op een hoog tempo water te drinken en eierkoeken te eten vooral
Water??quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit op een hoog tempo water te drinken en eierkoeken te eten vooral
Margaret Thatcher was een van de domste mensen die ooit geleefd hebben. Met haar egocentrische, vies rechtse gedachtegoed.quote:
we hebbe nzo iemand nodig hierquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Margaret Thatcher was een van de domste mensen die ooit geleefd hebben. Met haar egocentrische, vies rechtse gedachtegoed.
Moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist niet. Het tegenovergestelde man.
Nee idd, laten we grote corporaties nog meer macht en geld toespelen. Dat komt de gewone man vast ten goede.quote:
patéquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:23 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb per abuis knoflook pathe meegenomen van de supermarkt. Het ruikt duchtig.![]()
Niet gekeken, maar aan de kwaliteit te zien zou ik nee zeggen.quote:
gratis overheidsgeld wel hequote:Op dinsdag 24 december 2013 02:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee idd, laten we grote corporaties nog meer macht en geld toespelen. Dat komt de gewone man vast ten goede.
De enige oplossing die vanuit links wordt aangedragen is hogere uitkeringen en weet ik veel wat voor manieren om de "zielige armen" te helpen. Waardoor je de onderklasse m.i. immoreel afhankelijk maakt van een (per definitie) corrupte overheid.quote:
Er zit zoveel tussen, weghalen waar 't geld zit en investeren waar het nodig is en daadwerkelijk wat oplevert voor de samenleving. Zo moeilijk is't niet allemaal. Probleem is dat het allemaal stemmen kost en daar is waar het systeem verkankerd is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De enige oplossing die vanuit links wordt aangedragen is hogere uitkeringen en weet ik veel wat voor manieren om de "zielige armen" te helpen. Waardoor je de onderklasse m.i. immoreel afhankelijk maakt van een (per definitie) corrupte overheid.
Maakt ook niet uit, je hebt vast wel gewoon je ideeen toch.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
maar beargumenteren en debateren zijn niet mijn sterkste punten.
sowieso taal niet
okequote:Op dinsdag 24 december 2013 02:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga m'n laptoppie eens afsluiten boys. ff naar boven en verder op 't telefoontje.
Ook bij je ouders?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga m'n laptoppie eens afsluiten boys. ff naar boven en verder op 't telefoontje.
Ok succes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ja, maar ik ga er op FOK! nooit serieus op in omdat ik toch belachelijk wordt gemaakt vanwege mijn gebrek aan debating skills. Dus ik gedraag me maar gewoon als een hersenloze communisten basher 99% van tijdquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, je hebt vast wel gewoon je ideeen toch.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga er op FOK! nooit serieus op in omdat ik toch belachelijk wordt gemaakt vanwege mijn gebrek aan debating skills. Dus ik gedraag me maar gewoon als een hersenloze communisten basher 99% van tijd
Mijn restecp heb je altijd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga er op FOK! nooit serieus op in omdat ik toch belachelijk wordt gemaakt vanwege mijn gebrek aan debating skills. Dus ik gedraag me maar gewoon als een hersenloze communisten basher 99% van tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |