Wat is er eerbaar aan een Nederlandse militair zijn?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan het wel waarderen, hier is dat nauwelijks...
In 2009 kreeg hij een nieuwe heup, daarvoor was het nog een zeer actief persoon (vissen, markten afgaan, fietsritjes maken etc, deed hij graag op z'n up). Wat logisch is als je een nieuwe heup krijgt, dat je die heup in moet lopen. Maar dat deed hij niet, conditie helemaal naar de klote. Zeer slecht onderhoudend voor zichzelf. Tanden die er 'zomaar' uitvallen, verwijde aorta's etc.quote:
Geforceerd ja. Grenzen zijn ook maar een verzinsel van de mensheid. Zo serieus kan ik 't allemaal niet echt nemen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Is juist mooi.
Daar stelt vlag en vaderland tenminste iets voor.
parma ham als voorgerechtquote:
Sirloin steak.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
parma ham als voorgerecht
sirloin steak
sorbet als nagerecht
Neef van me zit bij de Luchtmobiel, wat die mensen doen is niks anders dan respect. Als ik jou was zou ik er in gaan verdiepen, Nederland doet veel meer dan wat je denkt. Respect is wel op zijn plaats vindt ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er eerbaar aan een Nederlandse militair zijn?
Ja was kanjer lekker man, had nog nooit gehad. Had gevraagd wat ze aanraaddequote:
Door Amerika leven wij niet in diepe armoede in een commiblockquote:
Dat kan je nooit weten..quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door Amerika leven wij niet in diepe armoede in een commiblock
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door Amerika leven wij in diepe armoede
Het blijft een baan en los daarvan is het een bepaald perspectief wat je inneemt. Wie zijn wij om anderen een bepaalde wil of identiteit op te leggen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neef van me zit bij de Luchtmobiel, wat die mensen doen is niks anders dan respect. Als ik jou was zou ik er in gaan verdiepen, Nederland doet veel meer dan wat je denkt. Respect is wel op zijn plaats vindt ik.
quote:"We realize--often quite suddenly--that our sense of self, which has been formed and constructed out of our ideas, beliefs and images, is not really who we are. It doesn't define us, it has no center... The way they perceive the world suddenly changes, and they find themselves without any sense of separation between themselves and the rest of the world."
die ligt bulgaars te slapenquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:02 schreef Doublepain het volgende:
Waar is Dven? Ik heb een geil filmpje voor hem.
The object of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Is juist mooi.
Daar stelt vlag en vaderland tenminste iets voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |