6 weken, nou dat red je nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor de vakantie snap ik haar wel, hoeft nu hele vakantie niks te scheren.
We gaan ook nog naar de Filipijnen en Palau flippo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat hoeft in japan toch sowieso niet?
Ik ben zo een echte hè. Dat mijn buurvrouwen allemaal tegen hun mannen zeggen "Die Lans hè, dat is een echte man."quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je beter mee wachten tot het voorbij is
Ik had eigenlijk op hulp gehoopt van een van mijn mede-FOK!kers.quote:
bij mij moest het al weer na 3-4 wekenquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:58 schreef kapiteintje het volgende:
Zitten Tarado en Knut nu serieus te discussieren over hoe lang een brazilian wax z'n effect heeft?
bij je begrafenis wordt het was een echte manquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben zo een echte hè. Dat mijn buurvrouwen allemaal tegen hun mannen zeggen "Die Lans hè, dat is een echte man."
Mediterraanse vrouwen zijn altijd wat behaarder ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij mij moest het al weer na 3-4 weken
Maar dat was in de zomer, dan groeit alles wat sneller.
Toch maar voor scheren gekozen
Dan ben ik wel in het harnas gestorven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij je begrafenis wordt het was een echte man
ik ben gewoon hollands hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mediterraanse vrouwen zijn altijd wat behaarder ook.
De kerstman.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo maar eens in mijn tuin kijken. Volgens mijn vloog er net iets tegen mijn raam aan
Mijn schutting.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo maar eens in mijn tuin kijken. Volgens mijn vloog er net iets tegen mijn raam aan
Er zit wel met regelmaat iets mediterraans in je.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben gewoon hollands hoor
Dat was de mannelijkheid van Tarado. Die was hij al een tijdje kwijt sinds hij zichzelf liet waxen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er zit wel met regelmaat iets mediterraans in je.
kap is ook gewoon nederlands hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er zit wel met regelmaat iets mediterraans in je.
Kap heeft wel een beetje een mediteraans uiterlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
kap is ook gewoon nederlands hoor
godverquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
kap is ook gewoon nederlands hoor
Staan de snoepkettingen en chup a chups al klaar?quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
warming-up voor vanavond
dames over de vloer ditdat zus zo
Ik heb je wel 8 punten voor de moeite gegeven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:03 schreef kapiteintje het volgende:
Niemand lacht om m'n tarado grap.
ja, je moeder wilde wat hebben om te zuigen als ze aan het wachten isquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Staan de snoepkettingen en chup a chups al klaar?
Bedankt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb je wel 8 punten voor de moeite gegeven.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOWWW BRAA POW POW POW POWquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, je moeder wilde wat hebben om te zuigen als ze aan het wachten is
Mijn moeder staat hier in de keuken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
PICSquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn moeder staat hier in de keuken.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een geniale troll.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
PrepperNL is idd een behoorlijke debiel.
Ik heb ze er 3 weken geleden afgehaald.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:19 schreef Dven het volgende:
Kanker. Mijn foto's van een paar reizen stonden op Hyves. Nooit de moeite genomen om ze ergens anders te plaatsen omdat ik ze anders 1 voor 1 moest downloaden e.d. en ze stonden daar toch wel veilig.
Wil ik voor het eerst in een jaar inloggen. Bestaat heel fucking Hyves niet meer?
Ik baal hier behoorlijk van moet ik zeggenquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ze er 3 weken geleden afgehaald.
Nee dat is stom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |