Staan de snoepkettingen en chup a chups al klaar?quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
warming-up voor vanavond
dames over de vloer ditdat zus zo
Ik heb je wel 8 punten voor de moeite gegeven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:03 schreef kapiteintje het volgende:
Niemand lacht om m'n tarado grap.
ja, je moeder wilde wat hebben om te zuigen als ze aan het wachten isquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Staan de snoepkettingen en chup a chups al klaar?
Bedankt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb je wel 8 punten voor de moeite gegeven.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOWWW BRAA POW POW POW POWquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, je moeder wilde wat hebben om te zuigen als ze aan het wachten is
Mijn moeder staat hier in de keuken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
PICSquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn moeder staat hier in de keuken.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een geniale troll.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
PrepperNL is idd een behoorlijke debiel.
Ik heb ze er 3 weken geleden afgehaald.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:19 schreef Dven het volgende:
Kanker. Mijn foto's van een paar reizen stonden op Hyves. Nooit de moeite genomen om ze ergens anders te plaatsen omdat ik ze anders 1 voor 1 moest downloaden e.d. en ze stonden daar toch wel veilig.
Wil ik voor het eerst in een jaar inloggen. Bestaat heel fucking Hyves niet meer?
Ik baal hier behoorlijk van moet ik zeggenquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ze er 3 weken geleden afgehaald.
Nee dat is stom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |