6 weken, nou dat red je nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor de vakantie snap ik haar wel, hoeft nu hele vakantie niks te scheren.
We gaan ook nog naar de Filipijnen en Palau flippo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat hoeft in japan toch sowieso niet?
Ik ben zo een echte hè. Dat mijn buurvrouwen allemaal tegen hun mannen zeggen "Die Lans hè, dat is een echte man."quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je beter mee wachten tot het voorbij is
Ik had eigenlijk op hulp gehoopt van een van mijn mede-FOK!kers.quote:
bij mij moest het al weer na 3-4 wekenquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:58 schreef kapiteintje het volgende:
Zitten Tarado en Knut nu serieus te discussieren over hoe lang een brazilian wax z'n effect heeft?
bij je begrafenis wordt het was een echte manquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben zo een echte hè. Dat mijn buurvrouwen allemaal tegen hun mannen zeggen "Die Lans hè, dat is een echte man."
Mediterraanse vrouwen zijn altijd wat behaarder ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij mij moest het al weer na 3-4 weken
Maar dat was in de zomer, dan groeit alles wat sneller.
Toch maar voor scheren gekozen
Dan ben ik wel in het harnas gestorven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij je begrafenis wordt het was een echte man
ik ben gewoon hollands hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mediterraanse vrouwen zijn altijd wat behaarder ook.
De kerstman.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo maar eens in mijn tuin kijken. Volgens mijn vloog er net iets tegen mijn raam aan
Mijn schutting.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo maar eens in mijn tuin kijken. Volgens mijn vloog er net iets tegen mijn raam aan
Er zit wel met regelmaat iets mediterraans in je.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben gewoon hollands hoor
Dat was de mannelijkheid van Tarado. Die was hij al een tijdje kwijt sinds hij zichzelf liet waxen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er zit wel met regelmaat iets mediterraans in je.
kap is ook gewoon nederlands hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er zit wel met regelmaat iets mediterraans in je.
Kap heeft wel een beetje een mediteraans uiterlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
kap is ook gewoon nederlands hoor
godverquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
kap is ook gewoon nederlands hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |