nou ik ben Nederlander en ik vierde het altijd alleen op 25 en 26 decemeberquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De rest van de wereld viert dat ook op 24-12 hoor.![]()
Dat lijkt me wel extreem pijnlijk trouwensquote:
24e is gewoon kerstavond, overalquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ik ben Nederlander en ik vierde het altijd alleen op 25 en 26 decemeber
Tyron heeft dat met zijn oksels.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel extreem pijnlijk trouwensM'n snor vind ik ook altijd het kutst om te scheren als je mesje niet meer scherp is.
Dat vind ik bijzonder knap. Kerstavond valt hier in Zeeland namelijk op 24-12 elk jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ik ben Nederlander en ik vierde het altijd alleen op 25 en 26 decemeber
Het wordt gekker en gekker met jou.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien had ik kerst moeten zeggen
Spanjaarden vieren kerst op kerstavond
Dan slaan mijn schoonouders eerste kerstdag over. En dan vieren ze tweede kerstdag weer op de 21e zoals het hoort
Maar eerste kerstdag slaan ze over. Zo vaag
Oh je zit in Zeeland. Lekker stormen daar natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik bijzonder knap. Kerstavond valt hier in Zeeland namelijk op 24-12 elk jaar.
misschien heb ik toch te weinig geslapen nogquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het wordt gekker en gekker met jou.![]()
Kerst valt bij ons op de 11e van de 11e.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:55 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vier altijd tweede kerstdag op 5 december en eerste kijk ik even wanneer het uitkomt tussen de 25e en 31 december.
Net schutting er hier uitgewaaid.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh je zit in Zeeland. Lekker stormen daar natuurlijk
Uiteindelijk is scheren ook beter want makkelijker bij te houden, voor waxen is een minimale lengte nodigquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
au. 1 keer gedaan. Nooit meer
quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:55 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vier altijd tweede kerstdag op 5 december en eerste kijk ik even wanneer het uitkomt tussen de 25e en 31 december.
Kan je beter mee wachten tot het voorbij isquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Net schutting er hier uitgewaaid.
Kan ik in dit weer naar buiten.
Als er geen haar zit kun je inderdaad waxen wat je wil, maar zoek je gewoon een excuus om pijn te lijden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk is scheren ook beter want makkelijker bij te houden, voor waxen is een minimale lengte nodig
Voor de vakantie snap ik haar wel, hoeft nu hele vakantie niks te scheren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk is scheren ook beter want makkelijker bij te houden, voor waxen is een minimale lengte nodig
Lekker is dat man. Ik denk dat ik dat volgend jaar maar doe.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kerst valt bij ons op de 11e van de 11e.
Lekker laten liggen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Net schutting er hier uitgewaaid.
Kan ik in dit weer naar buiten.
dat hoeft in japan toch sowieso niet?quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor de vakantie snap ik haar wel, hoeft nu hele vakantie niks te scheren.
Man van de wereld.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |