Waarschijnlijk is/was hij er serieus van overtuigt dat hij door die moorden een goede daad heeft verricht en het land geholpen heeft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
heel bizar trouwens dat je enkele maanden voor zoiets (als je al weet wat je gaat doen) nog vrolijk zo'n game gaat spelen
Ik ga nu spelen, poos geleden welquote:Op dinsdag 24 december 2013 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken een vrij groot aantal van die characters in die filmpje.
Ben er zelf helemaal klaar mee. Kom alleen terug voor vanilla/tbc serversquote:
Ja I guess. Maar toch wel rare realiteitscheck, in je gedachten zijn mensen die zulke dingen doen geen mensen die wow spelen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is/was hij er serieus van overtuigt dat hij door die moorden een goede daad heeft verricht en het land geholpen heeft.
Beetje de indoctrinatie die je in de Tweede Wereldoorlog ook zag bij Duitsers, Joden werden echt gezien als de vijand en ongedierte (zelfs als het compleet onschuldige mensen betrof).
quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:38 schreef kapiteintje het volgende:
Tyfushoerenkanjerwind. Kan LETTERLIJK niet meer slapen door dat gebulder.
Ik vind er weinig heerlijks aan. Nog geen 4 uur geslapen. Dakkapel kraakt aan alle kanten em de wind buldert langs t raam.quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen kapiWat een heeerlijke morgen weer
Ik ga straks Siddharta van Hesse bestellen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik lees het levensverhaal van Alan Turing.
Chop chop, dekens aan de kant, koffie maken en je dag beginnen met een lach.quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind er weinig heerlijks aan. Nog geen 4 uur geslapen. Dakkapel kraakt aan alle kanten em de wind buldert langs t raam.
Ik ben ook niet moe, maar ik slaap al een week slecht. Zou wel eens 8 uur normaal willen tukken ipv in fases van 3 uur.quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Chop chop, dekens aan de kant, koffie maken en je dag beginnen met een lach.
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga straks Siddharta van Hesse bestellen.
Ik ken het.quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:48 schreef kapiteintje het volgende:
Zou wel eens 8 uur normaal willen tukken ipv in fases van 3 uur.
Moet je misschien eens op een fatsoenlijke tijd gaan slapen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet moe, maar ik slaap al een week slecht. Zou wel eens 8 uur normaal willen tukken ipv in fases van 3 uur.
En terecht, goddeloos jong.quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god 1 of andere huismoeder in SER vind dat ik respect voor god moet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |