Voetbal (op zulk hoog niveau als op moment) is dan doodgemaakt door corrupte FIFA.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:52 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat het voetbal over 70 jaar hetzelfde is als nu.
Dat gaat niet zo veranderen denk ik, misschien fysiek sterkere spelers.
Het verandert altijd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:52 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat het voetbal over 70 jaar hetzelfde is als nu.
Dat gaat niet zo veranderen denk ik, misschien fysiek sterkere spelers.
Ik hoop dat de grote landen ooit uit de FIFA gaan stappen en een eigen bond gaan oprichtenquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voetbal (op zulk hoog niveau als op moment) is dan doodgemaakt door corrupte FIFA.
quote:
Engeland zal denk ik dan eerste land zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:55 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat de grote landen ooit uit de FIFA gaan stappen en een eigen bond gaan oprichten
Nederland gaat pas als de Duitsland, Spanje en Engeland het gaat doen, zulke pussies zijn we wel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engeland zal denk ik dan eerste land zijn
Denk dat Engeland wel gelijk zou aansluiten, hebben echt hekel aan FIFA.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:57 schreef Doublepain het volgende:
Maar ik denk dat Duitsland gaat beginnen met de revolutie, die zijn er veel nuchter in dan de Engelsen of wat dan ook.
Ik las dat ook ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:59 schreef Elan het volgende:
Er zitten mensen op FOK! die Breivik echt een held vinden.
De Duitsers groeien nu zo erg dat als ze in de toekomst bijvoorbeeld gaan uitstappen dat de hele voetbalmarkt instort.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk dat Engeland wel gelijk zou aansluiten, hebben echt hekel aan FIFA.
Sowieso dat ze onder FIFA nooit meer kans maken voor een groot toernooi te organiseren.
Maar denk dat het wel einde is van fifa binnen 10-20 jaar.
Ik heb met hem lopen minen in Runescapequote:Op dinsdag 24 december 2013 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nog met breivik wow gespeeld.
Serieus?quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nog met breivik wow gespeeld.
Ik zul'aman raid op Nordrassil EU pug.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb met hem lopen minen in Runescape
Andersnordic, en dat stond gewoon in zijn manifesto.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus?
Hoe heette hij online dan en hoe weet je zeker dat je met hem gespeeld hebt.
Ik ken een vrij groot aantal van die characters in die filmpje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |