gewoon bier tochquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:37 schreef Elan het volgende:
Zuip nu iets echt gadverdammr pink wodka lijkt wel rozenwater.
422 help me, hoe los ik dit op?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:36 schreef Doublepain het volgende:
Mijn spelers krijgen elke keer een rug verrekking..
Wordt er helemaal para van kutsooi
Ja, dat wel. Standaard uur moeten wachten met slapen na laatste bier omdat je steeds moet pissen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ga alleen nog sterk doen bier mot je elke keer pissen toch
Best ziek..quote:Turing werd in 1952 veroordeeld wegens zijn homoseksualiteit, tot 1967 strafbaar in Groot-Brittanniė. Hij werd veroordeeld tot experimentele chemische castratie, en pleegde uiteindelijk zelfmoord.
Ach, zolang je dat weet... Dat scheelt al een hoopquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben bewust van mijn (soms) idiote gedrag.
Is ook soort zelfbescherming toch.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ach, zolang je dat weet... Dat scheelt al een hoop
Over 30 jaar rijden we er allemaal in.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga hier echt nooit in rijden.
Lijkt me echt niks, hete hele gevoel van auto rijden weg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Over 30 jaar rijden we er allemaal in.
Snap ik maar is wel waar we naartoe gaan van lieverlee. Terecht ook. Veel zuiniger, veiliger etc. Ben echt benieuwd hoe de wereld er uitziet als ik 70 zou zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lijkt me echt niks, hete hele gevoel van auto rijden weg.
Alles gaat tegenwoordig zo snel dat ik me afvraag wat me over 10 jaar te wachten staat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap ik maar is wel waar we naartoe gaan van lieverlee. Terecht ook. Veel zuiniger, veiliger etc. Ben echt benieuwd hoe de wereld er uitziet als ik 70 zou zijn.
Wij hebben op ons 70e een prachtige documentatie van onszelf, en van de hele maatschappij gezien over de laatste 60 jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap ik maar is wel waar we naartoe gaan van lieverlee. Terecht ook. Veel zuiniger, veiliger etc. Ben echt benieuwd hoe de wereld er uitziet als ik 70 zou zijn.
Ik lig met mn klapraam op een kleine kier op zuidwest.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Lig bij m'n ouders op m'n oude zolderkamertje en het is echt een klereherrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |