abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134629501
Voor alle haters en galspuwers. Rant hier over kut DJ's, belastinggeld verspilling, stompzinnige nummers und so weiter.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_134629859
Het regent, hard.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  † In Memoriam † maandag 23 december 2013 @ 23:05:24 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_134630288
Kritiek op SR is ok, elkaar uitschelden is niet nodig en ook niet gewenst.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_134630342
:')
dat je niet kijkt of geeft prima, maar wat voor verzuurd en naar persoon ben je als je er tijd en moeite in steekt om je er tegen af te zetten. Levenloos... ga iets nuttigs met je leven doen ofzo.
pi_134630379
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 23:06 schreef thespaceman1 het volgende:
dat je niet kijkt of geeft prima, maar wat voor verzuurd en naar persoon ben je als je er tijd en moeite in steekt om je er tegen af te zetten. Levenloos... ga iets nuttigs met je leven doen ofzo.
Niet door hebben hoe walgelijk SR is :')
Alsof het mogelijk is deze ellende geheel te ontlopen deze dagen.
pi_134630418
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:07 schreef Abed het volgende:

[..]

Niet door hebben hoe walgelijk SR is :')
je eigen smaak/mening als feit zien :')
ik hoor graag wat voor betere en niet-walgelijke dingen voor de wereld jij vandaag gedaan hebt.
pi_134630451
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:08 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

ik hoor graag wat voor betere en niet-walgelijke dingen voor de wereld jij vandaag gedaan hebt.
Stort gewoon zoveel dat je internet afgesloten wordt anders
pi_134630476
Mensen die SR goed vinden hebben ook de pietitie getekend.
pi_134630867
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:09 schreef Abed het volgende:

[..]

vervelend he, meningen die botsen met jouw kleine wereldje.
  maandag 23 december 2013 @ 23:18:44 #10
356891 Abed
hooggeleid
pi_134630901
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:18 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Je hebt tig andere topic waar jullie aan elkaar pielemans kunnen zitten toch, deze is voor mensen die het wel snappen.
pi_134630926
quote:
Mensen die SR goed vinden hebben ook de pietitie getekend.
mensen die SR haten zijn zure types die alleen maar kritiek kunnen leveren op dingen en helemaal niets bijdragen aan de wereld en derhalve gemist kunnen worden. nogmaals: wat heb jij zelf voor goeds gedaan vandaag of gisteren?
  maandag 23 december 2013 @ 23:19:35 #12
356891 Abed
hooggeleid
pi_134630946
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 23:19 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

mensen die SR haten zijn zure types die alleen maar kritiek kunnen leveren op dingen en helemaal niets bijdragen aan de wereld en derhalve gemist kunnen worden. nogmaals: wat heb jij zelf voor goeds gedaan vandaag of gisteren?
pi_134631003
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:19 schreef Abed het volgende:

[..]

ik stel je een vraag... kritiek op iets mag (graag zelfs) maar niet van mensen die zelf alleen maar op hun vette reet nutteloos zitten wezen en alleen maar hun gal lopen te spuwen.
  maandag 23 december 2013 @ 23:21:03 #14
356891 Abed
hooggeleid
pi_134631027
quote:

[..]

Ik werk dagelijks met verstandelijk gehandicapten, hier hoef ik niet mee te koop te lopen maar je vraagt ernaar.
pi_134631095
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:21 schreef Abed het volgende:

[..]

Ik werk dagelijks met verstandelijk gehandicapten, hier hoef ik niet mee te koop te lopen maar je vraagt ernaar.
Ok, prima antwoord :) jammer dan dat je nu zoveel energie steekt in het afzeiken van iets. Gebruik die energie voor iets positievers en kijk/volg geen SR ;)
pi_134631148
quote:

[..]

_O_ Ik moest lachen _O_
  maandag 23 december 2013 @ 23:24:07 #17
356891 Abed
hooggeleid
pi_134631178
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:22 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Ok, prima antwoord :) jammer dan dat je nu zoveel energie steekt in het afzeiken van iets. Gebruik die energie voor iets positievers en kijk/volg geen SR ;)
Ik kan nu eenmaal slecht tegen misplaatst 'goed doen'.
pi_134632276
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:24 schreef Abed het volgende:

[..]

En ik kan slecht tegen matige TT's.
pi_134632712
Applaus voor deel 2.
  dinsdag 24 december 2013 @ 00:02:02 #20
356891 Abed
hooggeleid
pi_134632897
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
Applaus voor deel 2.
Je mag storten hoor.
  dinsdag 24 december 2013 @ 00:16:28 #21
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134633572
maar wil iemand me de grootste bezwaren geven, even kijken wat een gezond verstand erover te zeggen heeft.
pi_134634809
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:16 schreef Daskaar het volgende:
maar wil iemand me de grootste bezwaren geven, even kijken wat een gezond verstand erover te zeggen heeft.
1. De DJ's zitten daar puur uit promotie voor zichzelf/3FM. Het goede doel is puur een excuus om ordinair aandacht te krijgen van hun projectje. De nepheid straalt er van af.
2. Ik probeer echt dit gedoe te ontwijken. Maar helaas is de commercie zo groot dat je er niet aan ontkomt.
3. Ieder jaar weer zo'n kut kazig house anthem die ik niet wil horen (zie punt 2.)
4. Zogenaamd niet eten maar wel aan die voedingsshakes zitten. Beetje het zelfde idee dat je een maand niet aan seks doet. Maar dan telt seks met condoom niet mee. Zo hypocriet als de pest dus.
5. Giel en kornuiten verdienen van ons belastingsgeld bakken vol met geld. Maar wat stoppen ze zelf in het goede doel? Geen fluit. Giel krijgt gewoon op het einde vd maand gewoon weer zijn salaris en een waarschijnlijk een dikke bonus nog ook.
6. Giel
7. Een of ander zorginstelling gaf daarstraks een flink som geld aan Serious Request. Terwijl de ene naar de andere zorg medewerker word ontslagen in NL. Onze eigen zorgstelsel gaat er enorm op achteruit. Maar dan wel doneren aan een bodemloze put wat Afrika heet. En alleen omdat ze met de circus van Serious Request mee moeten doen, kijk ons nou weer vrijgevig en sociaal zijn. Terwijl ons eigen zieken en ouderen in hun eigen kots en pis moeten roller omdat er geen geld is voor verzorging.

The end
  dinsdag 24 december 2013 @ 00:58:38 #23
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134635149
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:48 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

1. De DJ's zitten daar puur uit promotie voor zichzelf/3FM. Het goede doel is puur een excuus om ordinair aandacht te krijgen van hun projectje. De nepheid straalt er van af.
2. Ik probeer echt dit gedoe te ontwijken. Maar helaas is de commercie zo groot dat je er niet aan ontkomt.
3. Ieder jaar weer zo'n kut kazig house anthem die ik niet wil horen (zie punt 2.)
4. Zogenaamd niet eten maar wel aan die voedingsshakes zitten. Beetje het zelfde idee dat je een maand niet aan seks doet. Maar dan telt seks met condoom niet mee. Zo hypocriet als de pest dus.
5. Giel en kornuiten verdienen van ons belastingsgeld bakken vol met geld. Maar wat stoppen ze zelf in het goede doel? Geen fluit. Giel krijgt gewoon op het einde vd maand gewoon weer zijn salaris en een waarschijnlijk een dikke bonus nog ook.
6. Giel
7. Een of ander zorginstelling gaf daarstraks een flink som geld aan Serious Request. Terwijl de ene naar de andere zorg medewerker word ontslagen in NL. Onze eigen zorgstelsel gaat er enorm op achteruit. Maar dan wel doneren aan een bodemloze put wat Afrika heet. En alleen omdat ze met de circus van Serious Request mee moeten doen, kijk ons nou weer vrijgevig en sociaal zijn. Terwijl ons eigen zieken en ouderen in hun eigen kots en pis moeten roller omdat er geen geld is voor verzorging.

The end
ok en door bovengenoemde redenen vindt je dat we niet 12 miljoen moeten inzamelen om de armsten van de wereld te voorzien van basis dingen om niet te sterven aan diarree.
pi_134635232
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Daskaar het volgende:

[..]

ok en door bovengenoemde redenen vindt je dat we niet 12 miljoen moeten inzamelen om de armsten van de wereld te voorzien van basis dingen om niet te sterven aan diarree.
Hier moeten mensen naar de voedselbank.
pi_134635515
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Daskaar het volgende:

[..]

Ja ik geeft dat geld liever aan mijn omgeving uit. Raar toch? Dat ik de voorkeur geef aan mijn eigen oma, mijn overbuurman, of het ongeneselijke vrouwtje hier uit het dorp. In plaats van geld weg te strooien in Afrika waar toch niets van terecht komt. Beter geven ze dan ieder jaar geld aan hetzelfde doel. Dan bereik je nog wat. Die paar miljoen euro gaat de wereld echt niet verbeteren als je dat serieus denkt. Iets met een aap en een gouden ring. 9 vd 10 mensen die doneren lopen er maar al te mooi mee te pronken, en dat is in mijn ogen puur een donatie aan hun eigen zelfverheerlijking. Zoals Giel die 11 maanden in het jaar een arrogante lul is, maar tijdens SR is het opeens een emotionele jongen. Nee het is zo doorzichtig als wat.
  dinsdag 24 december 2013 @ 01:10:03 #26
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134635518
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 01:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

wat wil je daarmee zeggen?
pi_134638154
quote:

[..]

Ik vind ook niks aan SR maat ben verder normaal. Abed overdrijft nogal...
  dinsdag 24 december 2013 @ 07:19:16 #28
385463 Odoaker
THAT'S got spam in it!
pi_134640133
quote:

[..]

6. Giel

The end
De wereld is gedoemd te mislukken door mensen als u.
  dinsdag 24 december 2013 @ 07:26:37 #29
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134640161
Ik negeer het dit jaar, ik erger me aan Paul Rabberings haar.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  † In Memoriam † dinsdag 24 december 2013 @ 07:30:32 #30
25682 2cv
Niet subtiel
pi_134640169
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 07:26 schreef SEMTEX het volgende:
Ik negeer het dit jaar, ik erger me aan Paul Rabberings haar.
Als het goed is (lees: als er genoeg gedoneerd wordt) gaat dat er af.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 24 december 2013 @ 07:39:43 #31
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_134640205
quote:

[..]

6. Giel

The end
8. 90% van de bedrijven die doneren doneren niet vanwege het goede doel, maar vanwege de hele goedkope reclame. Dit is zo doorzichtig en walgelijk, als je doneert, doneer dan anoniem als bedrijf.

Gelukkig heb ik dit hele circus goed weten te ontwijken, weinig van meegekregen dit jaar. Mensen die het leuk vinden mogen het van mij leuk vinden, ik neem ze alleen niet serieus.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_134640212
quote:

[..]

Aanname en eigen mening.

quote:
Thuis staat SR aan, en ook bij mij op het werk, omdat mensen dat leuk vinden, verder kom ik het weinig tegen hoor, af en toe een kort artikel hier en daar op sommige sites, maar valt best mee verder.
quote:
Ook hier, niet naar 3FM luisteren, dan valt het best mee.....
quote:
Domme vergelijking, weet je zelf hoop ik ook.
quote:
Klopt, ze verdienen best goed, maar dat staat los van deze actie. tenzij je vind dat iemand die goed verdient niet aan goede doelen mag meewerken, dan heb je helemaal gelijk.
quote:
6. Giel
Ja, dit is een heel goed argument, lang over nagedacht?

quote:
Dat heet onbaatzuchtigheid. het zegt wat over die mensen dat ze ondanks hun eigen relatieve ellende, het toch nog nodig vinden om een medemens te helpen.
Onze eigen zieken en ouderen? Laatste keer dat ik in een ziekenhuis/verzorgingtehuis was ben ik nergens over uitgegleden hoor. De bezuinigingen die daar spelen ben ik het ook niet mee eens, maar dat koppel ik niet aan SR. Ik ga er van uit trouwens dat jij vrijwilligerswerk doet in een bejaardenhuis/ziekenhuis omdat je nogal betrokken overkomt met de ellende in Nederland?

quote:
The end
pi_134640342
De mensen die kritiek hebben snijden heus wel wat zinnige punten aan, maar ik vind dat SR veel meer is dan alleen een actie voor het goede doel: het is gewoon een mooie traditie voor kerst en sluit goed aan op die periode. Het zorgt voor saamhorigheid en is gewoon een extra festivalletje in de winter. Wat is daar nou mis mee? Als je dat per se weg wilt hebben ben je gewoon een soort Oscar het Moppermonster. Kijk dan niet. Tuurlijk is het een stuk eigengewin van 3FM en al die bedrijven, maar wanneer is het dat nou niet?

Je kunt je vraagtekens zetten bij het doel waar ze voor strijden en misschien dat ze eens iets wat dichter bij huis kunnen pakken. Ik betwijfel echter of ze dan veel geld zullen ophalen. Afrika hoort nou eenmaal bij SR.

Het enige dat ik dit jaar jammer vind is dat er twee saaie DJ's in het huis zitten (Paul en Coen) en een randdebiel (Giel).
Amen.
pi_134643065
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:24 schreef Abed het volgende:

[..]

quote:

[..]

6. Giel

The end
Ik sluit me aan bij Indiaan.
Ik heb deze maand gedoneerd aan de plaatselijke voedselbank. Gewoon, omdat ik daar een goed gevoel bij heb. Ik weet waar de producten terecht komen, en ik vind armoede in Nederland schrijnend genoeg. Ik hoef niet Afrika te kijken om te weten dat het niet lekker loopt in de wereld.
pi_134643809
Persoonlijk ben ik ook geen fan van het hele SER-circus. De meeste redenen daarvoor zijn echter al volop genoemd dus die zal ik niet herhalen. Maar gewoon even een vraag aan de fan's van Serious Request: Hoeveel denken jullie dat er nou echt bij de kinderen waarvoor deze actie bedoeld is terecht komt? Dus niet besteedt wordt aan de jaarsalarissen van de heren in de top van het Rode Kruis, niet blijft hangen bij de hoge omes in de landen zelf.
Hebben de grote landelijke inzamelingsacties van bijvoorbeeld giro 555 of Foster Parents plan (vroegah) al niet bewezen dat het ingezamelde geld gewoon lekker veilig op de bank blijft staan en er maar heel weinig daadwerkelijk bij de slachtoffers terecht komt?
Skål
pi_134644285
Ja maar iets is toch beter dan niets1!!11!1 :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2013 11:22:55 ]
pi_134645320
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 01:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

Waarvan de helft bestaat uit tokkies of bijstandsmoeders die zo nodig 4 kinderen moesten...
pi_134645466
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 11:56 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Waarvan de helft bestaat uit tokkies of bijstandsmoeders die zo nodig 4 kinderen moesten...
Ja, want in Afrika blijft men maar zielig, oorlog na oorlog, stammenstrijd na stammenstrijd, en 10 kinderen en een hiv infectie verder, want die gratis condooms, das niks, daar ontploft je tollie van.

Maar vooral hier in Nederland alle mensen die het niet zo breed hebben wegzetten als tokkies met een gat in hun hand en een alcoholverslaving.

:r
pi_134645547
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 11:07 schreef Valkyrjur het volgende:
Persoonlijk ben ik ook geen fan van het hele SER-circus. De meeste redenen daarvoor zijn echter al volop genoemd dus die zal ik niet herhalen. Maar gewoon even een vraag aan de fan's van Serious Request: Hoeveel denken jullie dat er nou echt bij de kinderen waarvoor deze actie bedoeld is terecht komt? Dus niet besteedt wordt aan de jaarsalarissen van de heren in de top van het Rode Kruis, niet blijft hangen bij de hoge omes in de landen zelf.
Hebben de grote landelijke inzamelingsacties van bijvoorbeeld giro 555 of Foster Parents plan (vroegah) al niet bewezen dat het ingezamelde geld gewoon lekker veilig op de bank blijft staan en er maar heel weinig daadwerkelijk bij de slachtoffers terecht komt?
Dat hebben ze niet bewezen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_134645712
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, want in Afrika blijft men maar zielig, oorlog na oorlog, stammenstrijd na stammenstrijd, en 10 kinderen en een hiv infectie verder, want die gratis condooms, das niks, daar ontploft je tollie van.

Maar vooral hier in Nederland alle mensen die het niet zo breed hebben wegzetten als tokkies met een gat in hun hand en een alcoholverslaving.

:r

Wat ik ermee wil zeggen is dat het achterlijk is dat je door mensen bedachte landsgrenzen laat bepalen welk mensenleven meer waard is dan een ander. Ik snap ook wel dat je als Nederland zijnde niet heel de wereld kan helpen, maar alleen geld voor 'je eigen ras/volk' willen geven zit nogal tegen het extreem-rechtse aan. Ja, in Afrika zijn er genoeg mensen die zelf eens wat op moeten gaan bouwen, maar laten we niet doen alsof elke blanke Nederlander die naar de voedselbank daar helemaal niets aan had kunnen doen, en alsof er hier in ons eigen landje geen 'bodemloze put'-gevallen zijn waar je eigenlijk geen cent meer in moet steken.
pi_134645927
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:07 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Wat ik ermee wil zeggen is dat het achterlijk is dat je door mensen bedachte landsgrenzen laat bepalen welk mensenleven meer waard is dan een ander. Ik snap ook wel dat je als Nederland zijnde niet heel de wereld kan helpen, maar alleen geld voor 'je eigen ras/volk' willen geven zit nogal tegen het extreem-rechtse aan. Ja, in Afrika zijn er genoeg mensen die zelf eens wat op moeten gaan bouwen, maar laten we niet doen alsof elke blanke Nederlander die naar de voedselbank daar helemaal niets aan had kunnen doen, en alsof er hier in ons eigen landje geen 'bodemloze put'-gevallen zijn waar je eigenlijk geen cent meer in moet steken.
Zeker waar, al komt het 'het is de eigen schuld van iedere Nederlander die in geldnood zit' argument ook iets te vaak voorbij als mensen zich afvragen waarom niet eens een jaartje een doel of doelen in eigen land.

Maar het moet allemaal exclusief en 'vergeten rampen', en dat is naar mijn idee wat onzinnig. Nog los van het feit dat afgelopen 60 jaar duidelijk heeft gemaakt dat miljarden naar Afrika pompen niets meer is dan een heel klein druppeltje op een grote gloeiende plaat, en 3FM het altijd presenteert alsof ze een half continent van de afgrond hebben gered.
pi_134646206
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zeker waar, al komt het 'het is de eigen schuld van iedere Nederlander die in geldnood zit' argument ook iets te vaak voorbij als mensen zich afvragen waarom niet eens een jaartje een doel of doelen in eigen land.

Maar het moet allemaal exclusief en 'vergeten rampen', en dat is naar mijn idee wat onzinnig. Nog los van het feit dat afgelopen 60 jaar duidelijk heeft gemaakt dat miljarden naar Afrika pompen niets meer is dan een heel klein druppeltje op een grote gloeiende plaat, en 3FM het altijd presenteert alsof ze een half continent van de afgrond hebben gered.
Dat klopt idd ja. Maar ik ben van mening dat in Nederland de overheid zelf in staat moet zijn te zorgen dat niemand hier honger heeft. Alleen dat geld van de burger maken ze rechtstreeks over naar de zoveelste frauderende en graaiende bankdirecteur die z'n bank om ziet vallen en schreeuwt recht te hebben op die miljarden aan belastinggeld.

Mensen die armoede in Nederland afreageren op Serious Request (alsof die 12 miljoen ook maar iets voorstelt voor NL ) kunnen dat beter doen op types als Dijsselbloem. Die verkwanselen miljarden, wat stelt een leuk bedoelde actie als SR daar bij voor? Helemaal niets. Voor alleen al het geld wat de SNS ons gekost heeft, kun je de Nederlandse voedselbank voor 20 jaar steunen.
pi_134648216
Wat mij nog het meest ergert zijn de verheven reacties van de SR fans (ook van de dj's trouwens). Dat wanneer je het programma niks vindt of niet doneert je gelijk een moreel minderwaardig mens bent.
Zie:
quote:

[..]

Ik doneer maandelijks een vast bedrag aan een goed doel, maar nu ik kritiek heb op het concept telt dat in één keer allemaal niet mee mee?
Ik vraag me ook af hoe de donateurs van SR terugkijken op faalprojecten zoals het jaar met dat muskietennet, dat achteraf bijna niet blijkt te en toch 10 miljoen gestort hebben. Of maakt dat niet uit, zolang er maar gezegd kan worden dat je meegedaan hebt en geld gestort?
pi_134648478
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:19 schreef JackHerrer het volgende:
Wat mij nog het meest ergert zijn de verheven reacties van de SR fans (ook van de dj's trouwens). Dat wanneer je het programma niks vindt of niet doneert je gelijk een moreel minderwaardig mens bent.
Zie:

[..]

Ik doneer maandelijks een vast bedrag aan een goed doel, maar nu ik kritiek heb op het concept telt dat in één keer allemaal niet mee mee?
Ik vraag me ook af hoe de donateurs van SR terugkijken op faalprojecten zoals het jaar met dat muskietennet, dat achteraf bijna niet blijkt te en toch 10 miljoen gestort hebben. Of maakt dat niet uit, zolang er maar gezegd kan worden dat je meegedaan hebt en geld gestort?
Daar gaat het me helemaal niet om. Niemand hoeft iets te geven en ik voel me niet verheven boven zo iemand. Ik voel me wel verheven boven volgevreten egoïsten die kritiek hebben maar zelf nooit wat voor een ander doen, ook los van SR of soortgelijke acties. Dat is wat anders dan iemand die kritiek heeft op SR, want dat laatste mag zeker.
pi_134648930
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:19 schreef JackHerrer het volgende:
Zie:

[..]

Sowieso is dat gewoon zo lekker middeleeuws, aflaatjes kopen. Nu ff 20¤ storten aan Giel en consorten en dan bij het kerstdiner verheven gaan zitten doen over wat een filantroop je wel niet bent.

Die mensen vergeten vaak even dat er een hoop in stilte wordt gedoneerd, of mensen gewoon in hun buurt de handen uit de mouwen steken voor bv ouderen, gehandicapten en minder bedeelden.

Maar dat telt ff niet, want 'ik heb 20 euro betaald voor een of andere zaadplaat bij sirrijus riekwest, voor dat ene, iets met Afrika, en kinderen ofzo? Of oh nee, iets met honger, dat was het ja!'

En dan ook echt allemaal het anthem aanvragen :')
pi_134649052
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:08 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Want als je geld geeft aan diarree negertjes ben je per definitie goed bezig. Uiteraard.
Ook al doe je dat alleen om een plaatje aan te vragen en zodat je lekker kunt feestuh @ het plein lekker het anthem gillen jatog!
pi_134649136
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:46 schreef Luigi het volgende:

[..]

Want als je geld geeft aan diarree negertjes ben je per definitie goed bezig. Uiteraard.
Nee, maar je hebt in elk geval de intentie om nog iets goeds te doen.
pi_134649161
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:48 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Ach ja. De nobele bedoelingen. O+ _O_ _O- :W .
pi_134649184
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:49 schreef Luigi het volgende:

[..]

Lekker makkelijk lullen dit. Zo kun je alles wel negatief omdraaien he?
Daarnaast moet je natuurlijk helemaal zelf weten waar je je geld aan uit geeft (al is het aan een spelcomputer om op je dikke reet achter te gaan zitten) maar hou verder je bek over mensen die wel iets aan een ander willen geven, of doe het beter.
pi_134649350
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:49 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Topictitel lezen te lastig voor je wellicht? Ga ergens anders je geweten vrijkopen.
pi_134649359
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:48 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Die hele kritiekloze 'iets is beter dan niets'-mentaliteit :') :r

En uiteraard er dan ook maar vanuit gaan dat als je niet positief bent tov SR je wel niks aan goede doelen of vrijwilligerswerk zal doen :')
pi_134649435
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:55 schreef Luigi het volgende:

[..]

Topictitel lezen te lastig voor je wellicht? Ga ergens anders je geweten vrijkopen.

Heel goed inhoudelijk weerwoord. Heb met je te doen, het moet vervelend zijn om zo'n naar beeld van de mensheid te hebben. Maar volgens mij ben je een gevalletje: zoals de waard is...
pi_134649465
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:57 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Heel goed inhoudelijk weerwoord. Heb met je te doen, het moet vervelend zijn om zo'n naar beeld van de mensheid te hebben. Maar volgens mij ben je een gevalletje: zoals de waard is...
Ja, hallo, jij zit je in een anti SR topic te verbazen dat er mensen wat tegen SR hebben :'). Over inhoudelijk gesproken. Moet je niet op 1 of ander plein het anthem gaan staan meelallen om een neger te redden ofzo?
pi_134649467
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Die hele kritiekloze 'iets is beter dan niets'-mentaliteit :') :r
Bullshit. Je kan best gelijk kritisch zijn, maar er nog iets van proberen te maken.
Zoals ik al vele malen heb gezegd: start zelf een actie op die volgens jou wél de wereld iets beter maakt
Alleen af kunnen zeiken is gewoon laf.
pi_134649473
quote:

[..]

Daarnaast moet je natuurlijk helemaal zelf weten waar je je geld aan uit geeft (al is het aan een spelcomputer om op je dikke reet achter te gaan zitten) maar hou verder je bek over mensen die wel iets aan een ander willen geven, of doe het beter.
Er is niets mis met geld uitgeven aan een goed doel. Maar wat bij mij (en vele anderen) hier opvalt is dat de meeste mensen het doen uit zelfverheerlijking, en daarmee inderdaad mee lopen te pochen. Daar hebben mensen hier kritiek op, niet om het geld wat naar het goede doel gaat (al hoewel dat ook aan betere dingen besteed kan worden in mijn ogen).

Doneren aan een goed doel moet je niet voor eigen belang doen, maar daadwerkelijk voor de gene voor wie je het doet. En dat is er mis mee.
pi_134649529
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:58 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ja, hallo, jij zit je in een anti SR topic te verbazen dat er mensen wat tegen SR hebben :'). Over inhoudelijk gesproken. Moet je niet op 1 of ander plein het anthem gaan staan meelallen om een neger te redden ofzo?
Hoop bijna dat jij ooit een kind mag verliezen, aan welke ziekte dan ook. Maar dat doe ik toch maar niet, dat kind kan er ook niets aan doen dat zo'n verzuurd en waardeloos persoon z'n vader is.
Voor de rest: ik zou graag jouw trieste leven inruilen voor dat van 'zo'n neger'.
pi_134649580
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:00 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Hoop bijna dat jij ooit een kind mag verliezen, aan welke ziekte dan ook. Maar dat doe ik toch maar niet, dat kind kan er ook niets aan doen dat zo'n verzuurd en waardeloos persoon z'n vader is.
Voor de rest: ik zou graag jouw trieste leven inruilen voor dat van 'zo'n neger'.
Ah kijk, nu komt de nobele SR-fan uit de mouw hoor.
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:03:02 #58
356891 Abed
hooggeleid
pi_134649593
quote:

[..]

Wat is dit nu weer voor opmerking :N
pi_134649601
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:58 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Er is niets mis met geld uitgeven aan een goed doel. Maar wat bij mij (en vele anderen) hier opvalt is dat de meeste mensen het doen uit zelfverheerlijking, en daarmee inderdaad mee lopen te pochen. Daar hebben mensen hier kritiek op, niet om het geld wat naar het goede doel gaat (al hoewel dat ook aan betere dingen besteed kan worden in mijn ogen).

Doneren aan een goed doel moet je niet voor eigen belang doen, maar daadwerkelijk voor de gene voor wie je het doet. En dat is er mis mee.
En dit ben ik dan weer met je eens. Zo'n tweet dat je gegeven hebt ofzo, vind ik ook wat triest.
Maar veel van die zeikerds hier geven überhaupt niets, aan niemand. En om dat goed te praten roepen ze maar clichés als "het komt toch niet terecht". Als dat al waar was: start dan zelf zo'n doel en ga zorgen dat het goed terecht komt. Of hou anders voor altijd je mond.
pi_134649607
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:02 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ah kijk, nu komt de nobele SR-fan uit de mouw hoor.
Ik beweer helemaal nergens nobel te zijn.
pi_134649631
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:03 schreef Abed het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor opmerking :N
Hij lacht om 'die negertjes' die doodgaan, dus een dergelijk gevoel gun ik hem.
Maar als je even verder leest: z'n eventuele kind niet.
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:05:02 #62
356891 Abed
hooggeleid
pi_134649654
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:04 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Hij lacht om 'die negertjes' die doodgaan, dus een dergelijk gevoel gun ik hem.
Maar als je even verder leest: z'n eventuele kind niet.
Leuk om dat iemand te gunnen :{
pi_134649661
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:04 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Hij lacht om 'die negertjes' die doodgaan
Oh? Lezen is écht je ding niet, he?
pi_134649685
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:05 schreef Abed het volgende:

[..]

Leuk om dat iemand te gunnen :{
Leuk van hem om dat anderen te gunnen..
  Moderator dinsdag 24 december 2013 @ 14:07:20 #65
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_134649731
Dus je mag alleen kritiek op iets hebben als je het zelf beter kan? Laatste keer dat ik dat hoorde was op de basisschool, nee makkelijk om zo kritiek aan te vechten :')
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_134649801
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dus je mag alleen kritiek op iets hebben als je het zelf beter kan? Laatste keer dat ik dat hoorde was op de basisschool, nee makkelijk om zo kritiek aan te vechten :')
Joh, die SR pipo's zijn gewoon bang dat iemand iets negatiefs van hun feestjuh gaat vinden. Want oh, ze zijn zo goed bezig en zo begaan met alles. Kunnen ze hun op FB timeline weer mooi lopen pochen, de polonaise lopen op het plein en weet ik veel wat. Met liefdadigheid heeft het allemaal niks te maken maar dat willen ze niet horen.

Miljoenen verdienende DJ's in een glazen huis :').
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:13:14 #67
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134650000
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 10:39 schreef friekin_ het volgende:

[..]

[..]

Ik sluit me aan bij Indiaan.
Ik heb deze maand gedoneerd aan de plaatselijke voedselbank. Gewoon, omdat ik daar een goed gevoel bij heb. Ik weet waar de producten terecht komen, en ik vind armoede in Nederland schrijnend genoeg. Ik hoef niet Afrika te kijken om te weten dat het niet lekker loopt in de wereld.
wat zou jij zeggen tegen mensen die zeggen dat je alleen maar doneert aan de voedselbank om jezelf een goed gevoel te geven en de enige reden dat je dat hier noemt is om te pronken met je goeie daad?
pi_134650047
Terecht topic.

Mooi ook om te lezen dat mijn beeld van de gemiddelde SR adept wel blijkt te kloppen getuige een aantal posts hierboven. Hypocriete sukkels.

Vergeet niet te tweeten hoeveel je hebt gedoneerd, misschien levert dat wat extra likes op en voel je je nog beter. _O_

quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:09 schreef Luigi het volgende:
Miljoenen verdienende DJ's helden in een glazen huis :').
Ze drinken wel 5 dagen alleen sapjes gewoon omdat niemand daar iets aan heeft!
pi_134650082
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:14 schreef Cracka-ass het volgende:

Ze drinken wel 5 dagen alleen sapjes gewoon omdat niemand daar iets aan heeft!
JA MOOI TOCH LEKKER SAPPIES VOOR AFRIKAAAAAAAA EN DAN NU LOS OP HET ANTHEM MET ZEN ALLE!!!111111
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:16:29 #70
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134650164
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 07:39 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

8. 90% van de bedrijven die doneren doneren niet vanwege het goede doel, maar vanwege de hele goedkope reclame. Dit is zo doorzichtig en walgelijk, als je doneert, doneer dan anoniem als bedrijf.

Gelukkig heb ik dit hele circus goed weten te ontwijken, weinig van meegekregen dit jaar. Mensen die het leuk vinden mogen het van mij leuk vinden, ik neem ze alleen niet serieus.
hier heb je een punt, anoniem zou mooi zijn, maar het hele ding van SR is dat er iets tegenover je donatie staat, je mag een liedje aanvragen en een bedrijf mag zn naam noemen. Tis niet heel nobel, maar jij bent eigenlijk nog holier than thou door te zeggen dat wat die bedrijven doen niet nobel genoeg is. Ik ben blij dat dit competitieve onder bedrijven er is want de armsten hebben er enkel baat bij.
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:17:12 #71
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134650194
Jullie anti's willen dat SR veranderd of dat het helemaal ophoudt te bestaan?
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:18:27 #72
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134650251
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:14 schreef Luigi het volgende:

[..]

JA MOOI TOCH LEKKER SAPPIES VOOR AFRIKAAAAAAAA EN DAN NU LOS OP HET ANTHEM MET ZEN ALLE!!!111111
je zegt dat wat ze doen niet nobel genoeg is?
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:19:05 #73
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134650278
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar iets is toch beter dan niets1!!11!1 :')
niet?
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:19:41 #74
356891 Abed
hooggeleid
pi_134650304
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:18 schreef Daskaar het volgende:

[..]

je zegt dat wat ze doen niet nobel genoeg is?
Het draagt niet bij aan een doel, tevens is het geen prestatie.
pi_134650388
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:17 schreef Daskaar het volgende:
Wat ik wil is niet relevant, er zal in deze SBS6 maatschappij toch niet zo snel iets veranderen als het op de halveverzoling van de samenleving aankomt, maar iets signaleren en je ergeren mag toch nog steeds? Als jij SR wel leuk/grappig/goed vind, prima, be my guest, ga lekker lopen hosanna-en in een ander topic dan. Ik snap die behoefte tot verdedigen nooit zo met dit soort dingen.
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:24:09 #76
356891 Abed
hooggeleid
pi_134650533
quote:
Niet relevant wat we willen.
Aangezien de meerderheid van de bevolking een religie aanhangt, in god of in 'iets' gelooft moeten we accepteren dat het klootjesvolk zaken als de pietitie en SR ook leuk vind. Doe je niets aan, behalve hopen dat evolutie de juiste kant op gaat. Deze idiocracy waarbij tokkies de overhand nemen is helaas lastig te vermijden deze maand.
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:24:31 #77
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134650546
quote:

[..]

ja helemaal mee eens. de anti's roepen wat meningen dat ze het stom vinden en dat zijn de argumenten.
het enige echte argument dat ik gehoord heb, en verbazend weinig in dit topic, is dat het geld niet naar het doel gaat.
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:26:10 #78
356891 Abed
hooggeleid
pi_134650628
Alsof je moet geven of zelf een doel starten om kritiek te mogen hebben op iets onzinnigs :')
Mooi om te zien dat jullie het ECHT niet door hebben allemaal maar wel in dit topic blijven hangen.
pi_134650644
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:24 schreef Daskaar het volgende:

[..]

ja helemaal mee eens. de anti's roepen wat meningen dat ze het stom vinden en dat zijn de argumenten.
het enige echte argument dat ik gehoord heb, en verbazend weinig in dit topic, is dat het geld niet naar het doel gaat.
In het dagelijks leven leg jij ook regelmatig uit waarom je een hekel hebt aan de kleur blauw en je doperwtjes echt heel erg smering vind?
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:27:48 #80
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134650701
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:24 schreef Abed het volgende:

[..]

Niet relevant wat we willen.
Aangezien de meerderheid van de bevolking een religie aanhangt, in god of in 'iets' gelooft moeten we accepteren dat het klootjesvolk zaken als de pietitie en SR ook leuk vind. Doe je niets aan, behalve hopen dat evolutie de juiste kant op gaat. Deze idiocracy waarbij tokkies de overhand nemen is helaas lastig te vermijden deze maand.
ik kan hier helemaal niks mee.
je klaagt steen en been dat mensen zich boven anderen zetten door mee te doen aan deze actie maar jij slaat alles, de manier waarop jij neerbuigend praat over het hele volk.

ik kan niet eens serieus in gaan op je 'argumenten'. je moet kunnen snappen dat je niet serieus te nemen bent als je alle gelovigen, alle pietitie mensen en alle sr mensen weg zet als klootjesvolk.
pi_134650756
Ik luister Wolfmother - Woman.
pi_134650781
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:27 schreef Daskaar het volgende:

ik kan niet eens serieus in gaan op je 'argumenten'.
Jij denkt dat er een discussie te winnen valt of gelijk te verkrijgen is.
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:29:42 #83
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134650788
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:26 schreef Abed het volgende:
Alsof je moet geven of zelf een doel starten om kritiek te mogen hebben op iets onzinnigs :')
Mooi om te zien dat jullie het ECHT niet door hebben allemaal maar wel in dit topic blijven hangen.
nee je mag kritiek hebben, maar dan wel zinnige argumenten hebben, en die laten op zich wachten.
en ik blijf hangen omdat ik jullie houding wil begrijpen omdat ik het niet snap en het me doet denken dat jullie echt enorm kortzichtig zijn en daar wil ik graag wat aan doen.

en nee ik geen zelf geen cent aan sr.
pi_134650797
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik luister Wolfmother - Woman.
Heb je daar wel 3 euro 25 voor gedoneerd voor de diarreenegertjes?
pi_134650827
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:29 schreef Luigi het volgende:

[..]

Heb je daar wel 3 euro 25 voor gedoneerd voor de diarreenegertjes?
Nee snoeihard door een van mijn 10 gratis spotify accountjes :D
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:31:06 #86
356891 Abed
hooggeleid
pi_134650859
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:29 schreef Daskaar het volgende:

[..]

nee je mag kritiek hebben, maar dan wel zinnige argumenten hebben, en die laten op zich wachten.
en ik blijf hangen omdat ik jullie houding wil begrijpen omdat ik het niet snap en het me doet denken dat jullie echt enorm kortzichtig zijn en daar wil ik graag wat aan doen.

en nee ik geen zelf geen cent aan sr.
Het is naief om te denken dat SR in dit format een goed initiatief is zonder bijbedoelingen en eigenpijperij.
pi_134650860
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:30 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nee snoeihard door een van mijn 10 gratis spotify accountjes :D
KUN JE WEL EN DIE ARME AFRIKAANTJES DAN EGOIST!!1111
pi_134650909
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef Luigi het volgende:

[..]

KUN JE WEL EN DIE ARME AFRIKAANTJES DAN EGOIST!!1111
Ik heb wel een speciaal Nickelback accountje hoor. Zodat ik weet hoe pure diaree voelt.
pi_134650931
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik heb wel een speciaal Nickelback accountje hoor. Zodat ik weet hoe pure diaree voelt.
Ok dat is gewoon onmenselijk.
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:32:47 #90
356891 Abed
hooggeleid
pi_134650959
Ik heb trouwens net ¤100,- opgehaald namens Bakker Bart, zien jullie dit wel ik zei dus BAKKER BART.
BAKKER BART heeft heerlijke broodjes tegen een scherpe prijs. BAKKER BART steunt SR.
pi_134651215
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:32 schreef Abed het volgende:
Ik heb trouwens net ¤100,- opgehaald namens Bakker Bart, zien jullie dit wel ik zei dus BAKKER BART.
BAKKER BART heeft heerlijke broodjes tegen een scherpe prijs. BAKKER BART steunt SR.
Wow wat is BAKKER BART toch een fideel bedrijf dat BAKKER BART maar liefst 100 euro ophaalt met zijn generieke afbakmeuk en dat geheel belangeloos doneert aan SR als BAKKERT BART zijnde!
pi_134651430
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:24 schreef Daskaar het volgende:

[..]

Ik heb in het vorige topic verschillende inhoudelijke punten gegeven.

Daarnaast ben ik niet helemaal tegen het idee, maar wel tegen deze uitvoering.

De redenatie iets is beter dan niets en wat heb je zelf bijgedragen aanvallen vind ik in de categorie 'hier heb je mijn privacy, ik heb niks te verbergen' vallen. Alsof voor serious request mensen minder goed waren.

Ik snap ook niet waarom je wel de wereld een stukje beter mag maken door een actie te starten, maar als je die actie beter kan maken en daardoor kritiek uit, je moreel ineens een paria zou zijn. Alsof de actie het absolute morele gelijk heeft en je met verbeteringen niet nog beter kan zijn.
Maar in plaats daarvan moet je ineens gaan bewijzen je ook in te zetten voor goede doelen. Alsof nachtenlang luisteren en een tientje doneren je het recht geeft de ander de maat te nemen. Dan kan je kritiek verwachten.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_134651531
Clean this shit up!

Dat denken veel ouderen nog dagelijks in onze verzorgingstehuizen hier in Nederland. Maar nee die mogen ook lekker een avondje in hun eigen stront baggeren omdat we hier geen geld voor verzorging meer hebben.

Indiaantje89 zet nu Tsunami op: EN SPRINGUH!!!!!!!!!!!!!!!!! SPRING SPRING SPRING!! *O*
pi_134651614
Schijt aan schijt
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:49:09 #95
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_134651646
Sowieso, de gedachte dat de wereld erop vooruit gaat als een paar van die diarreenegertjes het overleven is :') - waardig
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:49:45 #96
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_134651663
quote:

[..]

De welbekende karma-opmerking die de DJ's vorig jaar maakten is terug. O+
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_134651728
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Zo dat is dan ¤ 25,00. Beetje triest dat het niet meer kon zijn. Maar SPRING SPRING SPRING *O*
pi_134651786
Overigens al die kinderen die hun zakgeld in moeten leveren bij het glazenhuis :')
pi_134651833
De actie die ze bij Stubru houden waarbij je je eigen goede doel mag kiezen spreekt mij ook een stuk meer aan.
http://musicforlife.stubru.be/vragen
pi_134652721
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef Daskaar het volgende:

[..]

hier heb je een punt, anoniem zou mooi zijn, maar het hele ding van SR is dat er iets tegenover je donatie staat, je mag een liedje aanvragen en een bedrijf mag zn naam noemen. Tis niet heel nobel, maar jij bent eigenlijk nog holier than thou door te zeggen dat wat die bedrijven doen niet nobel genoeg is. Ik ben blij dat dit competitieve onder bedrijven er is want de armsten hebben er enkel baat bij.
Idioot dat dat bij de NPO kan en de reclame code commissie blijkbaar even 5 dagen de andere kant op kijkt, terwijl (sluik)reclame in programma's van de NPO verder het hele jaar een hot item is
pi_134652993
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Overigens al die kinderen die hun zakgeld in moeten leveren bij het glazenhuis :')
Beter dan verpeste kinderen die alles maar aan ikke ikke ikke leren uitgeven.
pi_134653077
quote:
Ze willen helemaal niets, alleen maar vanaf hun luie reet al dagen lopen zeiken om het zieken op iets.
En straks ff lekker al hun geld geven aan hunzelf..
pi_134653108
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Sowieso, de gedachte dat de wereld erop vooruit gaat als een paar van die diarreenegertjes het overleven is :') - waardig
Nee, van jou met je kutposts hier op fok gaat de wereld erop vooruit.
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:29:20 #104
356891 Abed
hooggeleid
pi_134653129
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:25 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

SR draait juist om IKKE IKKE IKKE
pi_134653189
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:29 schreef Abed het volgende:

[..]

Ja natuurlijk want het geeft ikke ikke een goed gevoel om mijn ikke ikke geld weg te geven aan een ander.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
pi_134653379
quote:

[..]

Nee.
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:37:17 #107
356891 Abed
hooggeleid
pi_134653384
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:31 schreef Tikbalang het volgende:

[..]

Ja natuurlijk want het geeft ikke ikke een goed gevoel om mijn ikke ikke geld weg te geven aan een ander.
Je zou het eens moeten kijken op tv voor de gein.
pi_134653725
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:28 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Uiteraard niet, maar wij pretenderen dan ook niet wereldverbeterend bezig te zijn
pi_134653824
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Uiteraard niet, maar wij pretenderen dan ook niet wereldverbeterend bezig te zijn
:O
pi_134653885
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:53 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

:O
Haha het is wel mooi, continu schreeuwen om goede argumenten, en als mensen die aandragen alleen op de trolletjes reageren en roepen dat er geen goede argumenten zijn
pi_134653934
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Haha het is wel mooi, continu schreeuwen om goede argumenten, en als mensen die aandragen alleen op de trolletjes reageren en roepen dat er geen goede argumenten zijn
Die heb ik al voldoende gegeven hier volgens mij.
Als jij er vanuit gaat dat alles wat mensen in hun leven voor anderen doen puur is om zichzelf een goed gevoel te geven en/of bij andere mensen als 'goed' gezien te worden, zegt dat veel over jou zelf. Blijkbaar ben je zelf zo'n naar en egoïstisch persoon dat je denkt dat iedereen 'slecht' is.
  Moderator dinsdag 24 december 2013 @ 16:06:41 #112
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_134654187
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:57 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

Die heb ik al voldoende gegeven hier volgens mij.
Als jij er vanuit gaat dat alles wat mensen in hun leven voor anderen doen puur is om zichzelf een goed gevoel te geven en/of bij andere mensen als 'goed' gezien te worden, zegt dat veel over jou zelf. Blijkbaar ben je zelf zo'n naar en egoïstisch persoon dat je denkt dat iedereen 'slecht' is.
Veel cynisme inderdaad.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:08:52 #113
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134654260
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:29 schreef Luigi het volgende:

[..]

Jij denkt dat er een discussie te winnen valt of gelijk te verkrijgen is.
ja, maar das alleen mogelijk als beide partijen bereid zijn hun ongelijk toe te geven
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:10:17 #114
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134654304
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef Abed het volgende:

[..]

Het is naief om te denken dat SR in dit format een goed initiatief is zonder bijbedoelingen en eigenpijperij.
nee denk ik niet. ik denk dat het een uitermate goed initiatief is ondanks de bijbedoelingen. ze gebruiken die commercialisering juist op n positieve manier.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:11:59 #115
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134654344
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Ik heb in het vorige topic verschillende inhoudelijke punten gegeven.

Daarnaast ben ik niet helemaal tegen het idee, maar wel tegen deze uitvoering.

De redenatie iets is beter dan niets en wat heb je zelf bijgedragen aanvallen vind ik in de categorie 'hier heb je mijn privacy, ik heb niks te verbergen' vallen. Alsof voor serious request mensen minder goed waren.

Ik snap ook niet waarom je wel de wereld een stukje beter mag maken door een actie te starten, maar als je die actie beter kan maken en daardoor kritiek uit, je moreel ineens een paria zou zijn. Alsof de actie het absolute morele gelijk heeft en je met verbeteringen niet nog beter kan zijn.
Maar in plaats daarvan moet je ineens gaan bewijzen je ook in te zetten voor goede doelen. Alsof nachtenlang luisteren en een tientje doneren je het recht geeft de ander de maat te nemen. Dan kan je kritiek verwachten.
je klinkt als een redelijk mens, hoe zou je het willen verbeteren? kan je t copy pasten uit vorige topic?
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:14:16 #116
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134654420
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Clean this shit up!

Dat denken veel ouderen nog dagelijks in onze verzorgingstehuizen hier in Nederland. Maar nee die mogen ook lekker een avondje in hun eigen stront baggeren omdat we hier geen geld voor verzorging meer hebben.

Indiaantje89 zet nu Tsunami op: EN SPRINGUH!!!!!!!!!!!!!!!!! SPRING SPRING SPRING!! *O*
waarom ben je tegen sr omdat in nederland er ouderen zijn die meer aandacht verdienen? waarom kan je niet zeggen "sr is een goed initiatief, maar ik wou dat er ook een soortgelijk initiatief was voor de ouderen"? en dat was er trouwens nog geen twee weken geleden. en nee ouderen liggen niet in hun eigen stront.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:16:01 #117
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134654469
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
sowieso het meest walgelijke dat ik hier gelezen heb en maakt je totaal ongeloofwaardig .
en je zet je eigen leven boven die van hen dus?
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:16:48 #118
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134654496
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

och ja dat men hier zo ontzettend kan vallen over zoiets kleins, op je pik getrapt?
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:17:13 #119
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134654512
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:52 schreef indiaantje89 het volgende:
hoezo moeten?
invulling.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:17:52 #120
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134654524
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Idioot dat dat bij de NPO kan en de reclame code commissie blijkbaar even 5 dagen de andere kant op kijkt, terwijl (sluik)reclame in programma's van de NPO verder het hele jaar een hot item is
das idd raar, maar maakt t je echt uit?
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:18:11 #121
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134654538
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:25 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

want jij was anders als kind?
pi_134654540
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:08 schreef Daskaar het volgende:

[..]

ja, maar das alleen mogelijk als beide partijen bereid zijn hun ongelijk toe te geven
Ik hoef geen gelijk of te winnen. Mijn mening (!) is het dat SR een totaal overtrokken, overhyped ego toneelstukje is dat verder prima past in de steeds verder debiliserende maatschappij van nu (dat dan weer wel) waar ik me graag verre van hou. That's all. Dat al die do-gooders dan gelijk op hun stelten staan, tsja, dat zegt dan toch weer wat over hun.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:18:36 #123
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134654551
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:28 schreef thespaceman1 het volgende:

[..]

eens
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:20:03 #124
356891 Abed
hooggeleid
pi_134654606
Daskaar denkt dat hij Jezus is :')
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:20:06 #125
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134654609
quote:

[..]

pure invulling, tis misschien een vreemd concept voor jou, maar er zijn mensen die daadwerkelijk geraakt worden door het leed in andere landen.

daarnaast is die ikke ikke ikke houding prima zolang het uiteindelijk gaat naar de stervende kinderen.
the greater good.
pi_134654610
quote:

[..]

Ik vind SR ook geen fuck aan, maar ben verder geen zuur type ofzo.

Geinig topic.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:21:31 #127
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134654664
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

maar het neerhalen van een daadwerkelijk wereldverbeterend initiatief vind je beter dan dit initiatief zelf?
pi_134654737
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:16 schreef Daskaar het volgende:

[..]

sowieso het meest walgelijke dat ik hier gelezen heb en maakt je totaal ongeloofwaardig .
Ik zet mijn eigen leven boven de meeste mensen als het erop aankomt. Is dat raar?
pi_134654787
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:20 schreef Daskaar het volgende:

[..]

pure invulling, tis misschien een vreemd concept voor jou, maar er zijn mensen die daadwerkelijk geraakt worden door het leed in andere landen.

daarnaast is die ikke ikke ikke houding prima zolang het uiteindelijk gaat naar de stervende kinderen.
the greater good.
Ikke ga dan liever zelf naar zo'n land om arme negertjes te helpen.

Ik vind SR gewoon niks aan, heb de 'leukheid' er nooit van ingezien.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:27:11 #130
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134654874
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:18 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik hoef geen gelijk of te winnen. Mijn mening (!) is het dat SR een totaal overtrokken, overhyped ego toneelstukje is dat verder prima past in de steeds verder debiliserende maatschappij van nu (dat dan weer wel) waar ik me graag verre van hou. That's all. Dat al die do-gooders dan gelijk op hun stelten staan, tsja, dat zegt dan toch weer wat over hun.
je ziet niet in dat zelfs als je gelijk hebt, al het geld dat wordt opgehaald naar arme kinderen gaat en dit een goed ding is?
dat dit de ware kerstgeest is zelfs?

ik zou sr nog steeds steunen zelfs al waren de djs ego trippers en alle mensen die doneren willen gewoon laten zien dat ze zich boven de anderen voelen.

wat vindt je van jouw posts hier? jouw decadente houding tegenover het volk dat mee doet aan sr? is dat geen egotripperij van jouw kant? zie je niet hoe dubbel het is?

en voor de zoveelste keer, wat jij ziet als egotripperij bij anderen is niks anderen dan projecteren en invulling. jij ziet iedereen als hetzelfde, das geen goed ding.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:28:27 #131
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_134654933
quote:

[..]

Oh want jij geeft zoveel om die Afrikanen. Heb je wel je 5 euro in de bus gegooid? Als je echt om die mensen gaf dan deed je wel meer dan zielig je zonden afkopen 1x in het jaar voor kerst bij 3FM. En nee ik geef niet zoveel om die Afrikanen, ik ken ze niet en de wereld is sowieso overbevolkt. Zij zijn tamelijk kansloos, dat is zuur voor hun, maar niet mijn probleem.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:29:02 #132
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134654963
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:20 schreef Abed het volgende:
dit is jouw reactie?
je gaat niet in op mijn inhoudelijke argumenten, maar noemt me een gek en probeert zo de aandacht van het onderwerp te verschuiven.

te makkelijk.
probeer t nog eens.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:29:31 #133
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134654978
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:23 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Ik zet mijn eigen leven boven de meeste mensen als het erop aankomt. Is dat raar?
ja
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:29:49 #134
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134654990
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:24 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Ikke ga dan liever zelf naar zo'n land om arme negertjes te helpen.

Ik vind SR gewoon niks aan, heb de 'leukheid' er nooit van ingezien.
das prima
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:29:52 #135
356891 Abed
hooggeleid
pi_134654991
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:29 schreef Daskaar het volgende:

[..]

dit is jouw reactie?
je gaat niet in op mijn inhoudelijke argumenten, maar noemt me een gek en probeert zo de aandacht van het onderwerp te verschuiven.

te makkelijk.
probeer t nog eens.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:29:52 #136
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_134654993
quote:

[..]

ja
Hypocriet :')
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:30:53 #137
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134655022
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Oh want jij geeft zoveel om die Afrikanen. Heb je wel je 5 euro in de bus gegooid? Als je echt om die mensen gaf dan deed je wel meer dan zielig je zonden afkopen 1x in het jaar voor kerst bij 3FM. En nee ik geef niet zoveel om die Afrikanen, ik ken ze niet en de wereld is sowieso overbevolkt. Zij zijn tamelijk kansloos, dat is zuur voor hun, maar niet mijn probleem.
zullen we dan beginnen met jou? eens kijken hoe je er dan over denkt.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:31:29 #138
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134655051
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:29 schreef Abed het volgende:

[..]

nog steeds geen kloten he?
je bent echt te makkelijk.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:31:44 #139
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134655058
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Hypocriet :')
je moeder
pi_134655059
quote:

[..]

ja
Ik vind mijzelf - als het erop aankomt - belangrijker dan de meeste mensen en zal in de meeste gevallen mijn eigen leven voorop stellen. Ik weet niet of dat raar is. Misschien wel, maar ja.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:32:17 #141
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_134655090
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:30 schreef Daskaar het volgende:

[..]

zullen we dan beginnen met jou? eens kijken hoe je er dan over denkt.
Nee, want ik ben egoistisch genoeg om toe te geven dat ik mezelf voor anderen die ik niet ken trek. En ik heb het geluk om in Nederland geboren te zijn met kansen en die pak ik ook. Dat anderen dat niet hebben is niet mijn probleem.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:32:41 #142
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_134655104
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:31 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Ik vind mijzelf - als het erop aankomt - belangrijker dan de meeste mensen en zal in de meeste gevallen mijn eigen leven voorop stellen. Ik weet niet of dat raar is. Misschien wel, maar ja.
Totaal niet raar, laat die domme troll lekker
pi_134655105
quote:

[..]

das prima
Prima, en ook nog eens leerzamer.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:32:41 #144
356891 Abed
hooggeleid
pi_134655106
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:31 schreef Daskaar het volgende:

[..]

je moeder
Goeie.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:33:43 #145
335133 MichaelScott
pi_134655149
quote:

[..]

och ja dat men hier zo ontzettend kan vallen over zoiets kleins, op je pik getrapt?
Nee hoor, toont mooi de gedachtegang van een gemiddelde SR'er.

Moet jij trouwens niet rondhossen in Leeuwarden en je eigen scheten snuiven in plaats van hier te posten?
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:35:39 #146
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134655232
maar ik kom weer achter dezelfde conclusie als eerst.

ondanks dat ik dacht dat men echt een poot had om op te staan in zijn argumenten tegen SR, blijkt het slechts te gaan om een erg klein groepje ..tja zure mensen, pure egoisten die hun woede en gevoel van minderwaardighedi moeten uiten op de massa.
ze projecteren, vullen in wat ze willen zien en hebben een nieuwe boeman waar ze tegen in kunnen gaan. of eigenlijk is het gewoon dezelfde als altijd.

Maar dat klopt natuurlijk niet wat ik zeg he? dat weten jullie toch wel? jullie zijn eigenlijk de meest verstandige mensen van nederland.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:36:57 #147
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134655291
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:32 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Prima, en ook nog eens leerzamer.
ja is zo, maar de meeste van ons doen dat niet, maakt hen dat slecht als ze in plaats daarvan maar geld doneren?
of maakt het jou beter omdat jij echt naar afrika gaat, wat je niet echt doet overigens..
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:39:47 #148
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134655381
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:32 schreef Abed het volgende:

[..]

Goeie.
ja is meer jouw niveau he?
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:40:58 #149
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134655419
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:33 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Nee hoor, toont mooi de gedachtegang van een gemiddelde SR'er.

Moet jij trouwens niet rondhossen in Leeuwarden en je eigen scheten snuiven in plaats van hier te posten?
hoe toont dat de gedachtegang van de SRer?
ik heb zelf niet gedoneerd de afgelopen jaren, maar kan zo'n opmerking wel naast me leggen
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:41:25 #150
356891 Abed
hooggeleid
pi_134655431
Daskaar zijn obsessie met dit topic :')
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:43:53 #151
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134655494
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:41 schreef Abed het volgende:
ja ik vind het uitermate vermakelijk te zien hoe pauper jullie argumenten zijn en hoe klein dit groepje anti mensen is, geeft me hoop.
pi_134655500
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:36 schreef Daskaar het volgende:

[..]

ja is zo, maar de meeste van ons doen dat niet, maakt hen dat slecht als ze in plaats daarvan maar geld doneren?
of maakt het jou beter omdat jij echt naar afrika gaat, wat je niet echt doet overigens..
Nee, maar mensen die geen geld doneren of SR niet leuk vinden, zijn niet per definitie slecht of egoïstisch. Oh, ik ben wel in Afrika geweest hoor. Niet dat dat mij 'beter' maakt, maar ik denk wel dat zoiets effectiever is dan een paar euro doneren. :)
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:45:01 #153
356891 Abed
hooggeleid
pi_134655525
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:43 schreef Daskaar het volgende:

[..]

ja ik vind het uitermate vermakelijk te zien hoe pauper jullie argumenten zijn en hoe klein dit groepje anti mensen is, geeft me hoop.
Je gelooft in god :')
pi_134655564
Daskaar is anti-anti-serious request :)
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:47:29 #155
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134655572
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Nee, want ik ben egoistisch genoeg om toe te geven dat ik mezelf voor anderen die ik niet ken trek. En ik heb het geluk om in Nederland geboren te zijn met kansen en die pak ik ook. Dat anderen dat niet hebben is niet mijn probleem.
wauw ik moet hier gaan uitleggen wat medeleven is? jij verheft je erkenning van je egoisme tot een zegen.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:47:50 #156
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134655577
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:47 schreef Ultimate_Original het volgende:
Daskaar is anti-anti-serious request :)
hahaha
pi_134655801
Het doneren aan SR voelt voor mij altijd een beetje aan als paracetamol geven aan een kankerpatiënt. Je bedoelingen mogen dan goed zijn en het inzet valt te prijzen, maar zolang je het probleem niet bij de wortels aanpakt maakt het geen reet uit of je paracetamol geeft of helemaal niks
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:56:33 #158
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_134655825
Gadverdamme die opgeblazen ego's van die over het paard getilde gasten in dat hok :r
pi_134656735
Jongens laten we allemaal de punten inzien die Daskaar hier aangeeft. Ik ben totaal van gedachte veranderd. Heb zojuist 20 euro gedoneerd en Keane - Somewhere Only We Know aangevraagd.
Ook heb ik zojuist mijn 3fm wallpaper geïnstalleerd.

Daskaar _O_ _O_ _O_ de parel van de lage landen. De verlosser. We gaan de wereld redden met zijn hulp *O*

dinsdag 24 december 2013 @ 17:23:32 #160
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_134656750
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:47 schreef Daskaar het volgende:

[..]

wauw ik moet hier gaan uitleggen wat medeleven is? jij verheft je erkenning van je egoisme tot een zegen.
Ik heb best medeleven, maar vooral naar mensen waarmee ik me kan identificeren. Met Afrikanen kan ik dat niet.
  dinsdag 24 december 2013 @ 17:24:24 #161
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_134656780
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Jongens laten we allemaal de punten inzien die Daskaar hier aangeeft. Ik ben totaal van gedachte veranderd. Heb zojuist 20 euro gedoneerd en Keane - Somewhere Only We Know aangevraagd.

Daskaar _O_ _O_ _O_ de parel van de lage landen. De verlosser. We gaan de wereld redden met zijn hulp *O*

[ afbeelding ]
_O-
pi_134656900
Ik vermoed dat Marco Borsato hier op het forum zit onder de naam van Daskaar!

:9~
  dinsdag 24 december 2013 @ 17:54:20 #164
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134657868
quote:

[ afbeelding ]
ja ik had t ook op de man gespeelt als ik geen inhoudelijke argumenten heb.
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:01:29 #165
356891 Abed
hooggeleid
pi_134658164
quote:

[ afbeelding ]
_O_
Owned
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:11:28 #166
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_134658519
Kunnen we 3fm er volgend jaar ook op afrekenen als het aantal diarreegevallen niet met miljoenen is afgenomen? Net als dat dit jaar er in Afrika plotseling geen babysterfte meer was. O+
pi_134658568
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:54 schreef Daskaar het volgende:

[..]

Wat? Ik aanbid je gewoon. (Je kijkt toch niet door mijn Giel sarcasme heen of wel?)
pi_134659054
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:54 schreef Daskaar het volgende:

[..]

Vervolgens gaan we teruglezen.

quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:11 schreef Daskaar het volgende:
tis grappig, ik dacht echt dat de anti sr mensen misschien wel een punt hadden, maar tis alleen maar invulling en zure smoelen, zonder een poot om op te staan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:43 schreef Daskaar het volgende:

[..]

*O*.
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:32:22 #169
356891 Abed
hooggeleid
pi_134659293
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:26 schreef Specularium het volgende:

[..]

[..]

[..]

*O*.
_O_
  dinsdag 24 december 2013 @ 20:03:38 #170
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_134662636
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:41 schreef Abed het volgende:
  dinsdag 24 december 2013 @ 20:29:08 #171
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_134663794
Net op het 8 uur Journaal, Rob Trip vroeg aan Giel Beelen wat hij het meeste zal onthouden aan deze editie. Gaf die lul van een Beelen gewoon de grote massa en het grote feest en mensen die losgaan als antwoord. Hij houdt niet eens meer de schijn op dat hij daar zit voor het goede doel, hij zit er echt alleen om zijn eigen ego te strelen :') :')
pi_134664730
De grap is ook, mensen roepen over lui die hier posten dat ze geen leven hebben en hoe kansloos het is je tijd hier te verdoen met klagen over SR. Maar intussen zijn er ook een paar lui aardig wat tijd bezig alles te weerleggen en bovenstaande claim te herhalen in deze reeks.

Bovendien kunnen we een van de meest populaire subfora wel sluiten, als men geen tijd mag verdoen met klagen over de alledaagse dingen.

En je kan het ook omdraaien, een heel subforum voor SR, een handvol kritische of klaagtopics, waarom moet je als 'pro' dan die topics opzoeken, en niet je tijd spenderen aan één van die andere tientallen wél positieve topics?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2013 20:46:03 ]
pi_134664999
"Toevallig" zijn die jongens van Tsunami aanwezig. Goh wat spontaan weer.
pi_134666545
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:11 schreef Daskaar het volgende:

[..]

je klinkt als een redelijk mens, hoe zou je het willen verbeteren? kan je t copy pasten uit vorige topic?
Zit mobiel, dus quoten is lastig.

Ten eerste zou men imo gewoon moeten zeggen dat het ook een leuk feest is zo voor Kerst. Wat voor verbroedering en saamhorigheid zorgt. Iets meer uitkomen voor het feest element.

Ik heb niks met de claim dat iets beter is dan niets, ook al maken bedrijven geld over omdat dit gewoon goedkoper is dan reclametijd normaal. Ik heb meer met de ethiek van Kant.

In de lijn daarvan vind ik de heldenvering van de DJ's, en een beetje 3 fm, totaal misplaatst. Die teren daar mooi op bij hun schnabels.

Ook de houding tegenover critici vind ik apart. Die is bij sommigen extreem fel. Alsof luisteren naar 3fm of doneren je vrijstelt van kritiek. Zeker als de kritiek erop gericht is om het project alleen maar beter te maken. Want iedereen ziet in dat de huidige opzet geen jaren meer gaat duren. Misschien verdwijnt het, is iedereen dan ineens weer een egoïstische lul - veel gehoord verwijt tegen critici. Dat lijkt mij niet. Beter op tijd aanpassen, dan helemaal weg, zeker als het goede doel het streven blijft. Stille rampen verdwijnen niet.

De meeste critici hier doen zelf ook veel aan goede doelen, maar dat ze verweten wordt dat eerst maar te doen voordat ze hier kritiek mogen hebben is vrij kleinburgerlijk. Zoveel verschil zit er niet tussen doneren via een like of niks doen.

Ik heb zelf ook wel eens naar de uitzendingen gekeken, en vond het soms best vermakelijk. Alleen zou je imo de actie moeten aanpassen. Neem ook andere dj's, van andere zenders. Herman van der Zandt lijkt mij prachtig. Misschien niet flitsend dansen op een nummer dat 40x wordt gedraaid.
Haal de heldenverering eruit. 'Het laatste avondmaal', door een haag in en uit het glazen huis. Haal de monopoly van 3fm uit het project. En wees eerlijker over het feest element. De ramp zelf kwam nauwelijks meer naar voren deze editie, dat mag ook wel weer centraler.

Ik had in mijn andere post nog wat aanvullingen, maar dat komt misschien als ik weer een desktop heb.
pi_134667785
Hypocriete bende, dit kan ook echt alleen in Holland.
pi_134670175
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:31 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hypocriete bende, dit kan ook echt alleen in Holland.
Volgend jaar misschien eens een SR voor de Voedselbanken? Het is maar een ideetje hoor.
pi_134670237
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Volgend jaar misschien eens een SR voor de Voedselbanken? Het is maar een ideetje hoor.
Misschien moeten de mensen die naar de voedselbank gaan eens aan het werk gaan.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_134670272
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:33 schreef hole1988 het volgende:

[..]

Nu kan ik heel veel zeggen maar dat doe ik niet.
pi_134670275
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:33 schreef hole1988 het volgende:

[..]

Ja want ze willen ALLEMAAL niet werken natuurlijk.

Kan het nog het nog kanslozer? Denk het niet he?
pi_134670909
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja want ze willen ALLEMAAL niet werken natuurlijk.

Kan het nog het nog kanslozer? Denk het niet he?
10% heeft het echt nodig die om 1 of andere reden in een klote situatie terecht zijn gekomen en er het beste van willen maken. De meeste vinden de bijstand prima of kunnen niet met geld omgaan door bijv. bij de Appie boodschappen te doen.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Redactie Sport dinsdag 24 december 2013 @ 22:57:48 #181
274204 crew  Mexicanobakker
pi_134671083
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vind ik niet. Degene die aan de armoede in Nederland iets moet doen is de regering en niet Jan Modaal en een paar sponsoren die dit evenement financieren en de 12 miljoen opleveren.

Waarheid ligt ergens in het midden dus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_134671178
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Vind ik niet. Degene die aan de armoede in Nederland iets moet doen is de regering en niet Jan Modaal en een paar sponsoren die dit evenement financieren en de 12 miljoen opleveren.

Waarheid ligt ergens in het midden dus.
Ik las dat Leeuwarden de armste stad van Nederland is, dus dan is het wel zuur dat daar zoveel geld ingezameld wordt voor mensen ver weg en dat die arme mensen daar kunnen verrekken.
  Redactie Sport dinsdag 24 december 2013 @ 23:03:02 #183
274204 crew  Mexicanobakker
pi_134671256
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik las dat Leeuwarden de armste stad van Nederland is, dus dan is het wel zuur dat daar zoveel geld ingezameld wordt voor mensen ver weg en dat die arme mensen daar kunnen verrekken.
Leeuwarden de armste stad van Nederland? Lijkt me sterk, daar lijkt me juist weinig fabrieksarbeid. Maar goed, het zal wel zo zijn als een goede bron het zegt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_134671320
Gelukkig hoeven de armoedzaaiers in Leeuwarden nog niet in hun eigen rioolwater de tanden te poetsen..
#12 is not for sale!
pi_134671365
Leuk initiatief dit topic. :) Schelden is inderdaad niet nodig. Maar de muziek is bagger en de DJ's ook. Geloof ook niets van dat eindbedrag.
pi_134671403
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Armoede is natuurlijk relatief in NL
pi_134671578
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:06 schreef TUFKAL het volgende:
Leuk initiatief dit topic. :) Schelden is inderdaad niet nodig. Maar de muziek is bagger en de DJ's ook. Geloof ook niets van dat eindbedrag.
Vraag me ook af hoe doorzichtig is waar het allemaal vandaan komt. Alle jaren nieuwe record, dwars door de ergste crisis in 30 jaar heen, en zelfs toen de overheid stopte met verdubbelen... Riiiight :')

Alsof zo'n stad of 3FM zelf ook niet even een tonnetje lapt als ze zien dat ze het net niet halen...
pi_134671670
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Vraag me ook af hoe doorzichtig is waar het allemaal vandaan komt. Alle jaren nieuwe record, dwars door de ergste crisis in 30 jaar heen, en zelfs toen de overheid stopte met verdubbelen... Riiiight :')

Alsof zo'n stad of 3FM zelf ook niet even een tonnetje lapt als ze zien dat ze het net niet halen...
Hoe kan je nu zo'n exact bedrag hebben op het einde, maar wel net boven 2012? En 2 uur eerder nog 2 miljoen lager....
pi_134671722
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:16 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Hoe kan je nu zo'n exact bedrag hebben op het einde, maar wel net boven 2012? En 2 uur eerder nog 2 miljoen lager....
Ja maar de klappers komen pas op het eind !11!!! :')
pi_134671746
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja maar de klappers komen pas op het eind !11!!! :')
Yeah right. En mensen die nu nog wat overmaken, i.v.m. omstandigheden? Hebben ze die 12 miljoen zwart op wit? etc.
pi_134671844
Is het nou eindelijk eens klaar met die walgelijke poppenkast of wat?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_134671872
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:19 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Yeah right. En mensen die nu nog wat overmaken, i.v.m. omstandigheden? Hebben ze die 12 miljoen zwart op wit? etc.
Dat vraag ik me ook af, is er een notaris oid die checkt of alle gelden ook überhaupt binnenkomen. Al die lui die nu met zelf geknutselde cheques staan wapperen, er moeten er vast een paar zijn die terugkrabbelen.
pi_134671927
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af, is er een notaris oid die checkt of alle gelden ook überhaupt binnenkomen. Al die lui die nu met zelf geknutselde cheques staan wapperen, er moeten er vast een paar zijn die terugkrabbelen.
"ik stort 100 euro"
"oke"

"mensen weer 100 euro erbij"
pi_134672052
Oh, wat jammer dat ik dit topic pas nu vind.

SR :r
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 25 december 2013 @ 00:22:49 #195
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134673776
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:26 schreef Specularium het volgende:

[..]

[..]

[..]

*O*.
dit was na meerdere malen gevraagd te hebben naar jullie argumenten. op een gegeven moment is er geen andere conclusie te trekken.
  woensdag 25 december 2013 @ 00:24:10 #196
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134673831
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:16 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

COMPLOOOOOOT!!!
  woensdag 25 december 2013 @ 00:24:58 #197
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134673861
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

wauw..slechte verliezer?
pi_134674054
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:24 schreef Daskaar het volgende:

[..]

wauw..slechte verliezer?
Was er een wedstrijd dan? Vraag me oprecht af hoe dat in z'n werk gaat, al die bedrijven die wat toezeggen bv.

Misschien kan jij het me uitleggen, als drager van het licht in dit topic
  woensdag 25 december 2013 @ 00:37:20 #199
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134674193
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Was er een wedstrijd dan? Vraag me oprecht af hoe dat in z'n werk gaat, al die bedrijven die wat toezeggen bv.

Misschien kan jij het me uitleggen, als drager van het licht in dit topic
nou zit er een groot verschil tussen hoe jij reageert op het eindbedrag en sprinter die claimt dat de tegenstander aan de dope zit?

maar net als jij vraag ik me ieder jaar af hoe t per dag berekend wordt.
ik weet t ook niet, maar misschien als we zouden googlen..weetnie
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 december 2013 @ 00:42:54 #200
862 Arcee
Look closer
pi_134674346
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_134674537
Ik heb zo'n hekel aan serious request en dat volk wat zo maar doneert zonder dat ze weten waar aan of dat ze er echt betrokken bij zijn..
  woensdag 25 december 2013 @ 00:51:32 #202
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_134674583
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:49 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan serious request en dat volk wat zo maar doneert zonder dat ze weten waar aan of dat ze er echt betrokken bij zijn..
Zieltjes kweken en het idee hebben je schuldgevoel te moeten afkopen. Meer is het niet.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_134674620
Het draait allemaal om het hossen en feesten ipv daadwerkelijk iets voor een ander te willen beteken.....erbij willen horen ivm de feestdagen. Denk dat er niemand is die 3 van de laatste 5 serious request doelen zo 123 kan opnoemen.
pi_134674637
quote:
Waarschijnlijk omdat de meeste mensen die niet echt voor SR pleiten, SER direct uit hun forumgrid hebben gesmeten.
  woensdag 25 december 2013 @ 00:55:50 #205
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_134674692
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:52 schreef LoveProfuzion het volgende:
Het draait allemaal om het hossen en feesten ipv daadwerkelijk iets voor een ander te willen beteken.....erbij willen horen ivm de feestdagen. Denk dat er niemand is die 3 van de laatste 5 serious request doelen zo 123 kan opnoemen.
Heb er ook niks van mee gekregen, voor de 5e keer op rij. Dom gedoe is het ook.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_134674702
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Net op het 8 uur Journaal, Rob Trip vroeg aan Giel Beelen wat hij het meeste zal onthouden aan deze editie. Gaf die lul van een Beelen gewoon de grote massa en het grote feest en mensen die losgaan als antwoord. Hij houdt niet eens meer de schijn op dat hij daar zit voor het goede doel, hij zit er echt alleen om zijn eigen ego te strelen :') :')
Nou. Ik mocht Giel laatst interviewen (jeuj!), maar het was echt zo dat als ik dan een concrete vraag stelde, hij hele lange en goede antwoorden gaf, maar het wel heel erg veel over zichzelf ging en hoe goed hij bezig is voor andere mensen (met veel nutteloze zaken die uiteindelijk eigenlijk weinig met het item te maken hadden). Omdat ik niet durfde af te kappen heb ik heel veel moeten editten, :'). Ik vind hem heel lief, maar denk dat hij dus inderdaad best heel vol van zichzelf is.
pi_134675883
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
hij zit er echt alleen om zijn eigen ego te strelen :') :')
ja hehe. Gaan jullie nou allemaal verbaasd zitten doen? Serieus, denk na.
pi_134675894
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:56 schreef Laura.b het volgende:
denk dat hij dus inderdaad best heel vol van zichzelf is.
Nja, little surprise.
pi_134676657
Wat me opvalt is dat veel van de haters van Serious Request er wel heel veel vanaf weten. Giel dit, tsunami zo, mensen doneren om erbij te horen en blablabla.

Met andere woorden ze zitten continu voor de buis of de radio om zichzelf verheven te voelen boven het domme gepeupel dat geld geeft aan arme Afrikanen. Echt veel triester dan dit kan het niet :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_134676677
quote:

[..]

6. Giel

The end
_O-

Ik heb niet eens mn best gedaan om het te ontwijken en ik heb er dit jaar vrijwel niets van meegekregen. Wat een simpele ziel ben jij. Het lijkt erop of je je eigen zelfhaat afreageert op Serious Request.

Ga hulp zoeken man :')
pi_134677573
Ik heb op het journaal het laatste stukje gezien van SR, waarbij geroepen wordt 'het is geluk !'

en dan bedoelen ze dus de verbetering van het record

Maar ze zeiden toch van tevoren dat dat helemaal niet het doel was ?? zo komt het iig nu niet over

Oh ja, als ze zich echt solideer hadden willen voelen met die arme kindjes dan hadden ze bv pruimensap of iets dergelijks moeten drinken ipv vruchtensapjes :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_134677713
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:24 schreef Daskaar het volgende:

[..]

COMPLOOOOOOT!!!
ehm nee?
pi_134677720
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:55 schreef cvboer het volgende:

[..]

Heb er ook niks van mee gekregen, voor de 5e keer op rij. Dom gedoe is het ook.
toch kom je even posten hier. :')
  woensdag 25 december 2013 @ 09:06:41 #214
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_134677910
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 02:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

_O-

Ik heb niet eens mn best gedaan om het te ontwijken en ik heb er dit jaar vrijwel niets van meegekregen. Wat een simpele ziel ben jij. Het lijkt erop of je je eigen zelfhaat afreageert op Serious Request.

Ik moet zeggen dat op een paar door de belasting betaalde reclames ik er ook veel minder van heb meegekregen dan vorig jaar.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_134678642
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 01:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nja, little surprise.
Voor mij wel, maar ik ken hem niet echt. Ik kan op basis van zijn gedrag op TV/radio niet echt oordelen. En ik vind verder dat hij wel interesse toont in andere mensen, hoor. Tenminste: das mijn ervaring. :P
  woensdag 25 december 2013 @ 10:23:56 #216
356891 Abed
hooggeleid
pi_134678655
Dit topic gaat nog goed _O_
  woensdag 25 december 2013 @ 10:24:13 #217
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_134678661
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 10:22 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Voor mij wel, maar ik ken hem niet echt. Ik kan op basis van zijn gedrag op TV/radio niet echt oordelen. En ik vind verder dat hij wel interesse toont in andere mensen, hoor. Tenminste: das mijn ervaring. :P
Giel stond met zijn mobiel te pielen terwijl een man 10.000 euro kwam brengen, ik vond dit echt behoorlijk schandalig en ongeïnteresseerd.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_134678667
Door tot het eind, en volgend jaar weer :7
pi_134678712
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 10:24 schreef Speedball het volgende:

[..]

Giel stond met zijn mobiel te pielen terwijl een man 10.000 euro kwam brengen, ik vond dit echt behoorlijk schandalig en ongeïnteresseerd.
O, dat is inderdaad apart. Ik heb dat niet gezien, maar tegen mij is hij wel geïnteresseerd en door wat hij vertelt lijkt het iig ook wel zo dat hij interesse heeft in andere mensen en heel erg mee leeft met andere mensen. Maar ja. :D
pi_134678801
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 02:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

_O-

Ok, kan ik dan bij jou op het zolderkamertje komen? Want jij kwam er niet uit blijkbaar de gedurende afgelopen weken.
pi_134681125
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
Door tot het eind, en volgend jaar weer :7
Precies. Wij zullen als de anti-SER zeurpieten bekend staan die deze volksverlakkerij elk jaar een warm onthaal geven in de virtuele wereld. *)
pi_134681336
quote:

[..]

6. Giel

The end
Helemaal eeensch! ^O^ Mooi verwoord
  woensdag 25 december 2013 @ 14:14:28 #223
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134685007
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef super_tekkel het volgende:

[..]

Helemaal eeensch! ^O^ Mooi verwoord
ehm nee, dat toont echt weinig karakter
  woensdag 25 december 2013 @ 14:19:42 #224
335133 MichaelScott
pi_134685141
quote:
Je bedoelt de langzaamste reeks toch? Want er staan zat topics in de lijst die veel minder posts hebben in al die dagen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 december 2013 @ 14:23:20 #225
862 Arcee
Look closer
pi_134685289
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 14:19 schreef MichaelScott het volgende:
Je bedoelt de langzaamste reeks toch? Want er staan zat topics in de lijst die veel minder posts hebben in al die dagen.
Het langzaamste volle topic. :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2013 @ 23:44:16 #226
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_134700081
Ja ok, de andere volle topics zijn vooral een [slowchat-reeks].
Van de topics met inhoudelijke onderwerpen is er nog nauwelijks een vol. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_134700323
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 14:23 schreef Arcee het volgende:

[..]

Het langzaamste volle topic. :s)
het is tenminste een vol topic, hoeveel zijn er vol als je de sc niet meetelt :D

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2013 23:50:18 ]
pi_134700390
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 23:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

het is tenminste een vol topic, hoeveel zijn er vol als je de sc niet meetelt :D
buik vol van
pi_134701913
Ja
pi_134704381
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 14:14 schreef Daskaar het volgende:

[..]

ehm nee, dat toont echt weinig karakter
Heb je posts gelezen in dit topic Daskaar en ben blij dat er gelukkig ook mensen zijn zoals jij.

^O^
pi_134707116
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 01:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Heb je posts gelezen in dit topic Daskaar en ben blij dat er gelukkig ook mensen zijn zoals jij.

^O^
Misschien kunnen jullie nog een afspraakje maken om samen top SR te luisteren O+
pi_134711242
Aanschouw de gemiddelde FOK! SR-fan

-Doe maar niet-

[ Bericht 66% gewijzigd door Oerbeer op 26-12-2013 12:41:57 ]
pi_134711291
Ik ben blij dat het allemaal weer voorbij is. De lui bij het rode kruis ook, kunnen ze weer een nieuwe dienstauto kopen.
pi_134711326
SR :')
Gelukkig weinig van mee gekregen omdat ik in het buitenland was
  donderdag 26 december 2013 @ 12:59:06 #235
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_134711873
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
Aanschouw de gemiddelde FOK! SR-fan

-Doe maar niet-
Ik wil weten wat hier stond :(
pi_134712271
quote:
8s.gif Op donderdag 26 december 2013 12:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ik wil weten wat hier stond :(
Gewoon een foto van een meisje met bril, muts en een SR trui. Schokkend hoor. :')
  donderdag 26 december 2013 @ 13:14:50 #237
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_134712301
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]

Gewoon een foto van een meisje met bril, muts en een SR trui. Schokkend hoor. :')
Waarom wordt dat weggehaald dan :')
pi_134712383
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Waarom wordt dat weggehaald dan :')
Omdat het nergens op slaat? Al was het niets wereldschokkends. :P
  donderdag 26 december 2013 @ 13:21:13 #239
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_134712450
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]

Omdat het nergens op slaat? Al was het niets wereldschokkends. :P
Ik zie overal op FOK! wel posts die nergens op slaan, maar die worden ook niet weggehaald als daar geen reden voor is.
pi_134717029
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 12:38 schreef super_tekkel het volgende:
Ik ben blij dat het allemaal weer voorbij is. De lui bij het rode kruis ook, kunnen ze weer een nieuwe dienstauto kopen.
En dat geloof jij? Iets zegt mij dat daar geen geld voor is want andere "kosten"hebben voorrang.

Wat ik leuk zou vinden is als er een Alberto Stegeman onderzoek komt naar wat al die mensen nu na afloop met al dat geld doen,waar de dj's die zo zwaar moesten afzien uithangen (Curaçao!) en wie nu wat aan geld echt krijgt. })
  † In Memoriam † donderdag 26 december 2013 @ 21:08:23 #241
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_134726105
En straks willen we weten hoeveel shit er nou uiteindelijk gecleaned is! :Y
pi_134761049
quote:

[..]

Ik heb niet zoveel op met Giel Beelen, maar het moment dat het uiteindelijke bedrag werd bekendgemaakt zag je anders duidelijk dat het hem veel deed. En dat er wat bekendere lieden zitten is ook logisch om marketingtechnische redenen natuurlijk. Als je 50-jarige Anita die niemand kent er neerzet kijkt er geen hond.

quote:
Ik heb er nauwelijks iets van meegekregen terwijl vrijwel ieder moment thuis de tv en/of radio aan stond.

quote:
Dan kijk je niet.

quote:
De shakes bevatten de noodzakelijke bouwstoffen om toch nog enigszins te kunnen functioneren. Zonder die shakes krijg je ècht honger en zit je na 2 dagen stoned om je heen te kijken zonder iets fatsoenlijks te kunnen zeggen. Vooral functioneel dus.

quote:
Bron?

quote:
6. Giel
Dan kijk je niet.

quote:
Het is handig reclame maken ja, maar zolang je niet weet waar dat geld precies vandaan komt is het spijkers op laag water zoeken.
pi_134761134
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:49 schreef Luigi het volgende:

[..]

Als we allemaal denken dat wat we doen niets uitmaakt gebeurt er nooit wat. Was jij trouwens niet degene die bij NWS-topics regelmatig aangeeft dat Nederlanders alleen maar kunnen huilen en kleinzerig zijn?
pi_134770485
Nederland heeft door de eeuwen altijd al vooraan gestaan als het om hulp geven gaat.

In deze gaat het niet daarom. Het gaat erom dat dit hele circus SER armoede bestrijding als een drogreden opgeeft om mensen op een slinkse manier geld af te troggelen. Daar gaat het om.
pi_134775143
Hoe kan er plotseling een diaree probleem overal in de armste landen in de wereld zijn ontstaan?
Was dit probleem er niet altijd al? Dus waarom juist plotseling nu ineens miljoenen moeten inzamelen?
Alsof die mensen decennia lang nooit zijn geholpen, terwijl er al een halve eeuw ontwikkelingshulp wordt geboden. Er is iets ernstigs verkeert gegaan met het helpen van de derde wereld over de afgelopen halve eeuw. Bendes met zware wapens, warlords, oorlogen, conflicten, honger, ziekte zijn er alleen erger door geworden.
Conclusie: grote sommen geld inzamalen is niet de oplossing, maar juist het versterken van de problemen voor de armsten in de wereld. Oplossing: uitsluitend goederen en medicijnen.
pi_134775796
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 02:13 schreef Synthercell het volgende:
Oplossing: uitsluitend goederen en medicijnen.
En die zijn gratis? ;)
  † In Memoriam † zaterdag 28 december 2013 @ 03:29:15 #247
25682 2cv
Niet subtiel
pi_134775817
quote:
Hoe kan er plotseling een diaree probleem overal in de armste landen in de wereld zijn ontstaan?
Was dit probleem er niet altijd al? Dus waarom juist plotseling nu ineens miljoenen moeten inzamelen?
Alsof die mensen decennia lang nooit zijn geholpen, terwijl er al een halve eeuw ontwikkelingshulp wordt geboden. Er is iets ernstigs verkeert gegaan met het helpen van de derde wereld over de afgelopen halve eeuw. Bendes met zware wapens, warlords, oorlogen, conflicten, honger, ziekte zijn er alleen erger door geworden.
Conclusie: grote sommen geld inzamalen is niet de oplossing, maar juist het versterken van de problemen voor de armsten in de wereld. Oplossing: uitsluitend goederen en medicijnen.
Je weet hoe groot en arm Afrika is ? Er is niets. Het kost dus miljoenen-miljarden-triljarden om het weer te laten functioneren.

Vergelijk het met kamperen op een betonnen vlakte met je tentje. Er is niets (geen water, geen sanitair) en zelfs je haringen krijg je de grond niet in.

En SR zet zich altijd in voor stille rampen. Rampen die er dus wel zijn, maar waar nog niets aan gedaan is omdat je geld maar één keer uit kan geven.
pi_134776268
quote:
Oplossing: uitsluitend goederen en medicijnen.
Dat is toch juist wat het Rode Kruis met dat geldbedrag doet?
Amen.
  zaterdag 28 december 2013 @ 21:53:33 #249
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_134803472
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 03:29 schreef 2cv het volgende:

[..]

Je weet hoe groot en arm Afrika is ? Er is niets. Het kost dus miljoenen-miljarden-triljarden om het weer te laten functioneren.

Ik zag laatst een lijstje waarop werd afgebeeld hoeveel miljard er Afrika in ging en hoeveel er het continent werd uitgesluist; een veelvoud er van. Afrika is potentieel ontzettend rijk, alleen wordt het leeggeroofd en ziet de gewone man er niks van. Bovendien wonen veel Afrikanen op plekken waar het helemaal niet slim is om te wonen. Daar bovenop groeit de bevolking veel te snel en wonen er veel te veel mensen in sloppenwijken in plaats van op het platteland te blijven.

Daarnaast zijn er ook heel veel Afrikanen die in onze ogen vreselijk arm en hulpbehoevend zijn, terwijl ze zichzelf prima kunnen bedruipen met hun geit en hun moestuintje. Velen leven zoals hun voorouders dat ook al honderden, misschien wel duizenden jaren geleden deden en zouden het misschien ook helemaal niet anders willen. Maar de goedmensen in Europa moeten zonodig deze mensen helpen :')

Anyway; SR vermijd ik heel graag.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  † In Memoriam † zondag 29 december 2013 @ 01:12:57 #250
25682 2cv
Niet subtiel
pi_134813513
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 21:53 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik zag laatst een lijstje waarop werd afgebeeld hoeveel miljard er Afrika in ging en hoeveel er het continent werd uitgesluist; een veelvoud er van. Afrika is potentieel ontzettend rijk, alleen wordt het leeggeroofd en ziet de gewone man er niks van.
Waar kan ik dat lijstje vinden ? En vooral ook: wie heeft dat lijstje gemaakt ?

quote:
Bovendien wonen veel Afrikanen op plekken waar het helemaal niet slim is om te wonen.
Als je geen poen hebt, ga je wonen waar je geboren bent omdat verhuizen geld kost.

quote:
Daar bovenop groeit de bevolking veel te snel
Daar kunnen goede doelen ook iets aan doen.

quote:
en wonen er veel te veel mensen in sloppenwijken in plaats van op het platteland te blijven.
Op het platteland is het armoede. Anders zou men daar niet weg trekken. Diegenen die een fractie minder arm zijn dan andere plattelanders zullen naar de stad willen verhuizen. Natuurlijk is hun hoop vals, maar het IS tenminste hoop.

quote:
Daarnaast zijn er ook heel veel Afrikanen die in onze ogen vreselijk arm en hulpbehoevend zijn, terwijl ze zichzelf prima kunnen bedruipen met hun geit en hun moestuintje. Velen leven zoals hun voorouders dat ook al honderden, misschien wel duizenden jaren geleden deden en zouden het misschien ook helemaal niet anders willen. Maar de goedmensen in Europa moeten zonodig deze mensen helpen :')
Zeg jij.

quote:
Anyway; SR vermijd ik heel graag.
Dat mag :)
  zondag 29 december 2013 @ 10:56:52 #251
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_134819047
Volgens mij stond er ook zoiets in de Volkskrant een tijd terug. De westerse landen geven bijv 1 miljard aan ontwikkelingshulp en halen in diezelfde tijd 2 miljard aan olie, 1 aan goud en nog 1 aan overige producten en diensten uit het continent. Hilarisch en tragisch tegelijk.
Maar gelukkig is diarree in Burundi volgend jaar verdwenen. :)
pi_134849206
Tuurlijk... Volgend jaar gooien ze het op mondkapjes voor de baby's vanwege de stof in Afrika. })

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2013 21:43:34 ]
pi_134921616
Ik ben ook anti serious request omdat giel beelen altijd zijn lul laat zien.
pi_134924257
:o ..dan moet ik wat gemist hebben want daar heb ik nog nooit van gehoord.

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2013 13:59:51 ]
pi_134948842
Als meer mensen deze site hebben gekend dan had dit meer topics gehad.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 december 2014 @ 20:01:01 #258
862 Arcee
Look closer
pi_147752439
En omhoog. :Y)
  vrijdag 19 december 2014 @ 20:09:19 #259
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_147752717
Beelen :r :r :r
pi_147752855
Ik had hier natuurlijk al gepost gelukkig.
  vrijdag 19 december 2014 @ 21:26:35 #261
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_147756215
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')