Niet relevant wat we willen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:17 schreef Daskaar het volgende:
Jullie anti's willen dat SR veranderd of dat het helemaal ophoudt te bestaan?
ja helemaal mee eens. de anti's roepen wat meningen dat ze het stom vinden en dat zijn de argumenten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:49 schreef thespaceman1 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk lullen dit. Zo kun je alles wel negatief omdraaien he?
Daarnaast moet je natuurlijk helemaal zelf weten waar je je geld aan uit geeft (al is het aan een spelcomputer om op je dikke reet achter te gaan zitten) maar hou verder je bek over mensen die wel iets aan een ander willen geven, of doe het beter.
In het dagelijks leven leg jij ook regelmatig uit waarom je een hekel hebt aan de kleur blauw en je doperwtjes echt heel erg smering vind?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:24 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ja helemaal mee eens. de anti's roepen wat meningen dat ze het stom vinden en dat zijn de argumenten.
het enige echte argument dat ik gehoord heb, en verbazend weinig in dit topic, is dat het geld niet naar het doel gaat.
ik kan hier helemaal niks mee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:24 schreef Abed het volgende:
[..]
Niet relevant wat we willen.
Aangezien de meerderheid van de bevolking een religie aanhangt, in god of in 'iets' gelooft moeten we accepteren dat het klootjesvolk zaken als de pietitie en SR ook leuk vind. Doe je niets aan, behalve hopen dat evolutie de juiste kant op gaat. Deze idiocracy waarbij tokkies de overhand nemen is helaas lastig te vermijden deze maand.
Jij denkt dat er een discussie te winnen valt of gelijk te verkrijgen is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:27 schreef Daskaar het volgende:
ik kan niet eens serieus in gaan op je 'argumenten'.
nee je mag kritiek hebben, maar dan wel zinnige argumenten hebben, en die laten op zich wachten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:26 schreef Abed het volgende:
Alsof je moet geven of zelf een doel starten om kritiek te mogen hebben op iets onzinnigs![]()
Mooi om te zien dat jullie het ECHT niet door hebben allemaal maar wel in dit topic blijven hangen.
Nee snoeihard door een van mijn 10 gratis spotify accountjesquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Heb je daar wel 3 euro 25 voor gedoneerd voor de diarreenegertjes?
Het is naief om te denken dat SR in dit format een goed initiatief is zonder bijbedoelingen en eigenpijperij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:29 schreef Daskaar het volgende:
[..]
nee je mag kritiek hebben, maar dan wel zinnige argumenten hebben, en die laten op zich wachten.
en ik blijf hangen omdat ik jullie houding wil begrijpen omdat ik het niet snap en het me doet denken dat jullie echt enorm kortzichtig zijn en daar wil ik graag wat aan doen.
en nee ik geen zelf geen cent aan sr.
KUN JE WEL EN DIE ARME AFRIKAANTJES DAN EGOIST!!1111quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee snoeihard door een van mijn 10 gratis spotify accountjes
Ik heb wel een speciaal Nickelback accountje hoor. Zodat ik weet hoe pure diaree voelt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
KUN JE WEL EN DIE ARME AFRIKAANTJES DAN EGOIST!!1111
Ok dat is gewoon onmenselijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb wel een speciaal Nickelback accountje hoor. Zodat ik weet hoe pure diaree voelt.
Wow wat is BAKKER BART toch een fideel bedrijf dat BAKKER BART maar liefst 100 euro ophaalt met zijn generieke afbakmeuk en dat geheel belangeloos doneert aan SR als BAKKERT BART zijnde!quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:32 schreef Abed het volgende:
Ik heb trouwens net ¤100,- opgehaald namens Bakker Bart, zien jullie dit wel ik zei dus BAKKER BART.
BAKKER BART heeft heerlijke broodjes tegen een scherpe prijs. BAKKER BART steunt SR.
Ik heb in het vorige topic verschillende inhoudelijke punten gegeven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:24 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ja helemaal mee eens. de anti's roepen wat meningen dat ze het stom vinden en dat zijn de argumenten.
het enige echte argument dat ik gehoord heb, en verbazend weinig in dit topic, is dat het geld niet naar het doel gaat.
De welbekende karma-opmerking die de DJ's vorig jaar maakten is terug.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:00 schreef thespaceman1 het volgende:
[..]
Hoop bijna dat jij ooit een kind mag verliezen, aan welke ziekte dan ook. Maar dat doe ik toch maar niet, dat kind kan er ook niets aan doen dat zo'n verzuurd en waardeloos persoon z'n vader is.
Voor de rest: ik zou graag jouw trieste leven inruilen voor dat van 'zo'n neger'.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De welbekende karma-opmerking die de DJ's vorig jaar maakten is terug.
Idioot dat dat bij de NPO kan en de reclame code commissie blijkbaar even 5 dagen de andere kant op kijkt, terwijl (sluik)reclame in programma's van de NPO verder het hele jaar een hot item isquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef Daskaar het volgende:
[..]
hier heb je een punt, anoniem zou mooi zijn, maar het hele ding van SR is dat er iets tegenover je donatie staat, je mag een liedje aanvragen en een bedrijf mag zn naam noemen. Tis niet heel nobel, maar jij bent eigenlijk nog holier than thou door te zeggen dat wat die bedrijven doen niet nobel genoeg is. Ik ben blij dat dit competitieve onder bedrijven er is want de armsten hebben er enkel baat bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |