Volgend jaar misschien eens een SR voor de Voedselbanken? Het is maar een ideetje hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:31 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hypocriete bende, dit kan ook echt alleen in Holland.
Misschien moeten de mensen die naar de voedselbank gaan eens aan het werk gaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgend jaar misschien eens een SR voor de Voedselbanken? Het is maar een ideetje hoor.
Nu kan ik heel veel zeggen maar dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Misschien moeten de mensen die naar de voedselbank gaan eens aan het werk gaan.
Ja want ze willen ALLEMAAL niet werken natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Misschien moeten de mensen die naar de voedselbank gaan eens aan het werk gaan.
10% heeft het echt nodig die om 1 of andere reden in een klote situatie terecht zijn gekomen en er het beste van willen maken. De meeste vinden de bijstand prima of kunnen niet met geld omgaan door bijv. bij de Appie boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja want ze willen ALLEMAAL niet werken natuurlijk.
Kan het nog het nog kanslozer? Denk het niet he?
Vind ik niet. Degene die aan de armoede in Nederland iets moet doen is de regering en niet Jan Modaal en een paar sponsoren die dit evenement financieren en de 12 miljoen opleveren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgend jaar misschien eens een SR voor de Voedselbanken? Het is maar een ideetje hoor.
Ik las dat Leeuwarden de armste stad van Nederland is, dus dan is het wel zuur dat daar zoveel geld ingezameld wordt voor mensen ver weg en dat die arme mensen daar kunnen verrekken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik niet. Degene die aan de armoede in Nederland iets moet doen is de regering en niet Jan Modaal en een paar sponsoren die dit evenement financieren en de 12 miljoen opleveren.
Waarheid ligt ergens in het midden dus.
Leeuwarden de armste stad van Nederland? Lijkt me sterk, daar lijkt me juist weinig fabrieksarbeid. Maar goed, het zal wel zo zijn als een goede bron het zegt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik las dat Leeuwarden de armste stad van Nederland is, dus dan is het wel zuur dat daar zoveel geld ingezameld wordt voor mensen ver weg en dat die arme mensen daar kunnen verrekken.
Armoede is natuurlijk relatief in NLquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik las dat Leeuwarden de armste stad van Nederland is, dus dan is het wel zuur dat daar zoveel geld ingezameld wordt voor mensen ver weg en dat die arme mensen daar kunnen verrekken.
Vraag me ook af hoe doorzichtig is waar het allemaal vandaan komt. Alle jaren nieuwe record, dwars door de ergste crisis in 30 jaar heen, en zelfs toen de overheid stopte met verdubbelen... Riiiightquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:06 schreef TUFKAL het volgende:
Leuk initiatief dit topic.Schelden is inderdaad niet nodig. Maar de muziek is bagger en de DJ's ook. Geloof ook niets van dat eindbedrag.
Hoe kan je nu zo'n exact bedrag hebben op het einde, maar wel net boven 2012? En 2 uur eerder nog 2 miljoen lager....quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vraag me ook af hoe doorzichtig is waar het allemaal vandaan komt. Alle jaren nieuwe record, dwars door de ergste crisis in 30 jaar heen, en zelfs toen de overheid stopte met verdubbelen... Riiiight
Alsof zo'n stad of 3FM zelf ook niet even een tonnetje lapt als ze zien dat ze het net niet halen...
Ja maar de klappers komen pas op het eind !11!!!quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hoe kan je nu zo'n exact bedrag hebben op het einde, maar wel net boven 2012? En 2 uur eerder nog 2 miljoen lager....
Yeah right. En mensen die nu nog wat overmaken, i.v.m. omstandigheden? Hebben ze die 12 miljoen zwart op wit? etc.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar de klappers komen pas op het eind !11!!!
Dat vraag ik me ook af, is er een notaris oid die checkt of alle gelden ook überhaupt binnenkomen. Al die lui die nu met zelf geknutselde cheques staan wapperen, er moeten er vast een paar zijn die terugkrabbelen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Yeah right. En mensen die nu nog wat overmaken, i.v.m. omstandigheden? Hebben ze die 12 miljoen zwart op wit? etc.
"ik stort 100 euro"quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, is er een notaris oid die checkt of alle gelden ook überhaupt binnenkomen. Al die lui die nu met zelf geknutselde cheques staan wapperen, er moeten er vast een paar zijn die terugkrabbelen.
dit was na meerdere malen gevraagd te hebben naar jullie argumenten. op een gegeven moment is er geen andere conclusie te trekken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vervolgens gaan we teruglezen.
[..]
[..].
COMPLOOOOOOT!!!quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hoe kan je nu zo'n exact bedrag hebben op het einde, maar wel net boven 2012? En 2 uur eerder nog 2 miljoen lager....
wauw..slechte verliezer?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vraag me ook af hoe doorzichtig is waar het allemaal vandaan komt. Alle jaren nieuwe record, dwars door de ergste crisis in 30 jaar heen, en zelfs toen de overheid stopte met verdubbelen... Riiiight
Alsof zo'n stad of 3FM zelf ook niet even een tonnetje lapt als ze zien dat ze het net niet halen...
Was er een wedstrijd dan? Vraag me oprecht af hoe dat in z'n werk gaat, al die bedrijven die wat toezeggen bv.quote:
nou zit er een groot verschil tussen hoe jij reageert op het eindbedrag en sprinter die claimt dat de tegenstander aan de dope zit?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was er een wedstrijd dan? Vraag me oprecht af hoe dat in z'n werk gaat, al die bedrijven die wat toezeggen bv.
Misschien kan jij het me uitleggen, als drager van het licht in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |