Ik vind SR ook geen fuck aan, maar ben verder geen zuur type ofzo.quote:Op maandag 23 december 2013 23:19 schreef thespaceman1 het volgende:
[..]
mensen die SR haten zijn zure types die alleen maar kritiek kunnen leveren op dingen en helemaal niets bijdragen aan de wereld en derhalve gemist kunnen worden. nogmaals: wat heb jij zelf voor goeds gedaan vandaag of gisteren?
maar het neerhalen van een daadwerkelijk wereldverbeterend initiatief vind je beter dan dit initiatief zelf?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar wij pretenderen dan ook niet wereldverbeterend bezig te zijn
Ik zet mijn eigen leven boven de meeste mensen als het erop aankomt. Is dat raar?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:16 schreef Daskaar het volgende:
[..]
sowieso het meest walgelijke dat ik hier gelezen heb en maakt je totaal ongeloofwaardig .
en je zet je eigen leven boven die van hen dus?
Ikke ga dan liever zelf naar zo'n land om arme negertjes te helpen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:20 schreef Daskaar het volgende:
[..]
pure invulling, tis misschien een vreemd concept voor jou, maar er zijn mensen die daadwerkelijk geraakt worden door het leed in andere landen.
daarnaast is die ikke ikke ikke houding prima zolang het uiteindelijk gaat naar de stervende kinderen.
the greater good.
je ziet niet in dat zelfs als je gelijk hebt, al het geld dat wordt opgehaald naar arme kinderen gaat en dit een goed ding is?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik hoef geen gelijk of te winnen. Mijn mening (!) is het dat SR een totaal overtrokken, overhyped ego toneelstukje is dat verder prima past in de steeds verder debiliserende maatschappij van nu (dat dan weer wel) waar ik me graag verre van hou. That's all. Dat al die do-gooders dan gelijk op hun stelten staan, tsja, dat zegt dan toch weer wat over hun.
Oh want jij geeft zoveel om die Afrikanen. Heb je wel je 5 euro in de bus gegooid? Als je echt om die mensen gaf dan deed je wel meer dan zielig je zonden afkopen 1x in het jaar voor kerst bij 3FM. En nee ik geef niet zoveel om die Afrikanen, ik ken ze niet en de wereld is sowieso overbevolkt. Zij zijn tamelijk kansloos, dat is zuur voor hun, maar niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:16 schreef Daskaar het volgende:
[..]
sowieso het meest walgelijke dat ik hier gelezen heb en maakt je totaal ongeloofwaardig .
en je zet je eigen leven boven die van hen dus?
dit is jouw reactie?quote:
jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:23 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik zet mijn eigen leven boven de meeste mensen als het erop aankomt. Is dat raar?
das primaquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:24 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ikke ga dan liever zelf naar zo'n land om arme negertjes te helpen.
Ik vind SR gewoon niks aan, heb de 'leukheid' er nooit van ingezien.
Daskaar denkt dat hij Jezus isquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:29 schreef Daskaar het volgende:
[..]
dit is jouw reactie?
je gaat niet in op mijn inhoudelijke argumenten, maar noemt me een gek en probeert zo de aandacht van het onderwerp te verschuiven.
te makkelijk.
probeer t nog eens.
zullen we dan beginnen met jou? eens kijken hoe je er dan over denkt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Oh want jij geeft zoveel om die Afrikanen. Heb je wel je 5 euro in de bus gegooid? Als je echt om die mensen gaf dan deed je wel meer dan zielig je zonden afkopen 1x in het jaar voor kerst bij 3FM. En nee ik geef niet zoveel om die Afrikanen, ik ken ze niet en de wereld is sowieso overbevolkt. Zij zijn tamelijk kansloos, dat is zuur voor hun, maar niet mijn probleem.
Ik vind mijzelf - als het erop aankomt - belangrijker dan de meeste mensen en zal in de meeste gevallen mijn eigen leven voorop stellen. Ik weet niet of dat raar is. Misschien wel, maar ja.quote:
Nee, want ik ben egoistisch genoeg om toe te geven dat ik mezelf voor anderen die ik niet ken trek. En ik heb het geluk om in Nederland geboren te zijn met kansen en die pak ik ook. Dat anderen dat niet hebben is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:30 schreef Daskaar het volgende:
[..]
zullen we dan beginnen met jou? eens kijken hoe je er dan over denkt.
Totaal niet raar, laat die domme troll lekkerquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:31 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf - als het erop aankomt - belangrijker dan de meeste mensen en zal in de meeste gevallen mijn eigen leven voorop stellen. Ik weet niet of dat raar is. Misschien wel, maar ja.
Nee hoor, toont mooi de gedachtegang van een gemiddelde SR'er.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:16 schreef Daskaar het volgende:
[..]
och ja dat men hier zo ontzettend kan vallen over zoiets kleins, op je pik getrapt?
ja is zo, maar de meeste van ons doen dat niet, maakt hen dat slecht als ze in plaats daarvan maar geld doneren?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:32 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Prima, en ook nog eens leerzamer.
hoe toont dat de gedachtegang van de SRer?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nee hoor, toont mooi de gedachtegang van een gemiddelde SR'er.
Moet jij trouwens niet rondhossen in Leeuwarden en je eigen scheten snuiven in plaats van hier te posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |