abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134674537
Ik heb zo'n hekel aan serious request en dat volk wat zo maar doneert zonder dat ze weten waar aan of dat ze er echt betrokken bij zijn..
  woensdag 25 december 2013 @ 00:51:32 #202
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_134674583
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:49 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan serious request en dat volk wat zo maar doneert zonder dat ze weten waar aan of dat ze er echt betrokken bij zijn..
Zieltjes kweken en het idee hebben je schuldgevoel te moeten afkopen. Meer is het niet.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_134674620
Het draait allemaal om het hossen en feesten ipv daadwerkelijk iets voor een ander te willen beteken.....erbij willen horen ivm de feestdagen. Denk dat er niemand is die 3 van de laatste 5 serious request doelen zo 123 kan opnoemen.
pi_134674637
quote:
Waarschijnlijk omdat de meeste mensen die niet echt voor SR pleiten, SER direct uit hun forumgrid hebben gesmeten.
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 25 december 2013 @ 00:55:50 #205
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_134674692
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:52 schreef LoveProfuzion het volgende:
Het draait allemaal om het hossen en feesten ipv daadwerkelijk iets voor een ander te willen beteken.....erbij willen horen ivm de feestdagen. Denk dat er niemand is die 3 van de laatste 5 serious request doelen zo 123 kan opnoemen.
Heb er ook niks van mee gekregen, voor de 5e keer op rij. Dom gedoe is het ook.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_134674702
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Net op het 8 uur Journaal, Rob Trip vroeg aan Giel Beelen wat hij het meeste zal onthouden aan deze editie. Gaf die lul van een Beelen gewoon de grote massa en het grote feest en mensen die losgaan als antwoord. Hij houdt niet eens meer de schijn op dat hij daar zit voor het goede doel, hij zit er echt alleen om zijn eigen ego te strelen :') :')
Nou. Ik mocht Giel laatst interviewen (jeuj!), maar het was echt zo dat als ik dan een concrete vraag stelde, hij hele lange en goede antwoorden gaf, maar het wel heel erg veel over zichzelf ging en hoe goed hij bezig is voor andere mensen (met veel nutteloze zaken die uiteindelijk eigenlijk weinig met het item te maken hadden). Omdat ik niet durfde af te kappen heb ik heel veel moeten editten, :'). Ik vind hem heel lief, maar denk dat hij dus inderdaad best heel vol van zichzelf is.
pi_134675883
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
hij zit er echt alleen om zijn eigen ego te strelen :') :')
ja hehe. Gaan jullie nou allemaal verbaasd zitten doen? Serieus, denk na.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_134675894
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:56 schreef Laura.b het volgende:
denk dat hij dus inderdaad best heel vol van zichzelf is.
Nja, little surprise.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_134676657
Wat me opvalt is dat veel van de haters van Serious Request er wel heel veel vanaf weten. Giel dit, tsunami zo, mensen doneren om erbij te horen en blablabla.

Met andere woorden ze zitten continu voor de buis of de radio om zichzelf verheven te voelen boven het domme gepeupel dat geld geeft aan arme Afrikanen. Echt veel triester dan dit kan het niet :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_134676677
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:48 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

1. De DJ's zitten daar puur uit promotie voor zichzelf/3FM. Het goede doel is puur een excuus om ordinair aandacht te krijgen van hun projectje. De nepheid straalt er van af.
2. Ik probeer echt dit gedoe te ontwijken. Maar helaas is de commercie zo groot dat je er niet aan ontkomt.
3. Ieder jaar weer zo'n kut kazig house anthem die ik niet wil horen (zie punt 2.)
4. Zogenaamd niet eten maar wel aan die voedingsshakes zitten. Beetje het zelfde idee dat je een maand niet aan seks doet. Maar dan telt seks met condoom niet mee. Zo hypocriet als de pest dus.
5. Giel en kornuiten verdienen van ons belastingsgeld bakken vol met geld. Maar wat stoppen ze zelf in het goede doel? Geen fluit. Giel krijgt gewoon op het einde vd maand gewoon weer zijn salaris en een waarschijnlijk een dikke bonus nog ook.
6. Giel
7. Een of ander zorginstelling gaf daarstraks een flink som geld aan Serious Request. Terwijl de ene naar de andere zorg medewerker word ontslagen in NL. Onze eigen zorgstelsel gaat er enorm op achteruit. Maar dan wel doneren aan een bodemloze put wat Afrika heet. En alleen omdat ze met de circus van Serious Request mee moeten doen, kijk ons nou weer vrijgevig en sociaal zijn. Terwijl ons eigen zieken en ouderen in hun eigen kots en pis moeten roller omdat er geen geld is voor verzorging.

The end
_O-

Ik heb niet eens mn best gedaan om het te ontwijken en ik heb er dit jaar vrijwel niets van meegekregen. Wat een simpele ziel ben jij. Het lijkt erop of je je eigen zelfhaat afreageert op Serious Request.

Ga hulp zoeken man :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_134677573
Ik heb op het journaal het laatste stukje gezien van SR, waarbij geroepen wordt 'het is geluk !'

en dan bedoelen ze dus de verbetering van het record

Maar ze zeiden toch van tevoren dat dat helemaal niet het doel was ?? zo komt het iig nu niet over

Oh ja, als ze zich echt solideer hadden willen voelen met die arme kindjes dan hadden ze bv pruimensap of iets dergelijks moeten drinken ipv vruchtensapjes :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_134677713
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:24 schreef Daskaar het volgende:

[..]

COMPLOOOOOOT!!!
ehm nee?
pi_134677720
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:55 schreef cvboer het volgende:

[..]

Heb er ook niks van mee gekregen, voor de 5e keer op rij. Dom gedoe is het ook.
toch kom je even posten hier. :')
  woensdag 25 december 2013 @ 09:06:41 #214
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_134677910
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 02:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

_O-

Ik heb niet eens mn best gedaan om het te ontwijken en ik heb er dit jaar vrijwel niets van meegekregen. Wat een simpele ziel ben jij. Het lijkt erop of je je eigen zelfhaat afreageert op Serious Request.

Ik moet zeggen dat op een paar door de belasting betaalde reclames ik er ook veel minder van heb meegekregen dan vorig jaar.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_134678642
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 01:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nja, little surprise.
Voor mij wel, maar ik ken hem niet echt. Ik kan op basis van zijn gedrag op TV/radio niet echt oordelen. En ik vind verder dat hij wel interesse toont in andere mensen, hoor. Tenminste: das mijn ervaring. :P
  woensdag 25 december 2013 @ 10:23:56 #216
356891 Abed
hooggeleid
pi_134678655
Dit topic gaat nog goed _O_
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  woensdag 25 december 2013 @ 10:24:13 #217
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_134678661
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 10:22 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Voor mij wel, maar ik ken hem niet echt. Ik kan op basis van zijn gedrag op TV/radio niet echt oordelen. En ik vind verder dat hij wel interesse toont in andere mensen, hoor. Tenminste: das mijn ervaring. :P
Giel stond met zijn mobiel te pielen terwijl een man 10.000 euro kwam brengen, ik vond dit echt behoorlijk schandalig en ongeïnteresseerd.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_134678667
Door tot het eind, en volgend jaar weer :7
pi_134678712
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 10:24 schreef Speedball het volgende:

[..]

Giel stond met zijn mobiel te pielen terwijl een man 10.000 euro kwam brengen, ik vond dit echt behoorlijk schandalig en ongeïnteresseerd.
O, dat is inderdaad apart. Ik heb dat niet gezien, maar tegen mij is hij wel geïnteresseerd en door wat hij vertelt lijkt het iig ook wel zo dat hij interesse heeft in andere mensen en heel erg mee leeft met andere mensen. Maar ja. :D
pi_134678801
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 02:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

_O-

Ok, kan ik dan bij jou op het zolderkamertje komen? Want jij kwam er niet uit blijkbaar de gedurende afgelopen weken.
pi_134681125
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
Door tot het eind, en volgend jaar weer :7
Precies. Wij zullen als de anti-SER zeurpieten bekend staan die deze volksverlakkerij elk jaar een warm onthaal geven in de virtuele wereld. *)
pi_134681336
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:48 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

1. De DJ's zitten daar puur uit promotie voor zichzelf/3FM. Het goede doel is puur een excuus om ordinair aandacht te krijgen van hun projectje. De nepheid straalt er van af.
2. Ik probeer echt dit gedoe te ontwijken. Maar helaas is de commercie zo groot dat je er niet aan ontkomt.
3. Ieder jaar weer zo'n kut kazig house anthem die ik niet wil horen (zie punt 2.)
4. Zogenaamd niet eten maar wel aan die voedingsshakes zitten. Beetje het zelfde idee dat je een maand niet aan seks doet. Maar dan telt seks met condoom niet mee. Zo hypocriet als de pest dus.
5. Giel en kornuiten verdienen van ons belastingsgeld bakken vol met geld. Maar wat stoppen ze zelf in het goede doel? Geen fluit. Giel krijgt gewoon op het einde vd maand gewoon weer zijn salaris en een waarschijnlijk een dikke bonus nog ook.
6. Giel
7. Een of ander zorginstelling gaf daarstraks een flink som geld aan Serious Request. Terwijl de ene naar de andere zorg medewerker word ontslagen in NL. Onze eigen zorgstelsel gaat er enorm op achteruit. Maar dan wel doneren aan een bodemloze put wat Afrika heet. En alleen omdat ze met de circus van Serious Request mee moeten doen, kijk ons nou weer vrijgevig en sociaal zijn. Terwijl ons eigen zieken en ouderen in hun eigen kots en pis moeten roller omdat er geen geld is voor verzorging.

The end
Helemaal eeensch! ^O^ Mooi verwoord
  woensdag 25 december 2013 @ 14:14:28 #223
177948 Daskaar
cake or death?
pi_134685007
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef super_tekkel het volgende:

[..]

Helemaal eeensch! ^O^ Mooi verwoord
ehm nee, dat toont echt weinig karakter
  woensdag 25 december 2013 @ 14:19:42 #224
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_134685141
quote:
Je bedoelt de langzaamste reeks toch? Want er staan zat topics in de lijst die veel minder posts hebben in al die dagen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 december 2013 @ 14:23:20 #225
862 Arcee
Look closer
pi_134685289
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 14:19 schreef MichaelScott het volgende:
Je bedoelt de langzaamste reeks toch? Want er staan zat topics in de lijst die veel minder posts hebben in al die dagen.
Het langzaamste volle topic. :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')