Ja haha, ik heb een foto gemaaktquote:
Pics van jou mooi meisjequote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb net toch een vest gekocht.. en hoe zo'n éénIk ben net een blauwe teddybeer
Hahahaquote:Op maandag 23 december 2013 16:44 schreef Toto69 het volgende:
Mijn maag draait zich om door alleen al zo te posten![]()
Ik heb ook een vest met berenoortjesquote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb net toch een vest gekocht.. en hoe zo'n éénIk ben net een blauwe teddybeer
Dat wil ik wel hoor van zo'n lief schattig leuk meisje hihihiquote:
Ik heb geen berenoortjes eraan zittenquote:Op maandag 23 december 2013 16:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ook een vest met berenoortjes
Dan ben ik een bruine teddybeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen berenoortjes eraan zittenIk wil niet door jou gebeten wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik heb geen berenoortjes eraan zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 16:46 schreef DrNick het volgende:
Lijkt meer op een ochtendjas eigenlijk
Haha is die veel te dik voorquote:Op maandag 23 december 2013 16:46 schreef DrNick het volgende:
Lijkt meer op een ochtendjas eigenlijk
quote:Op maandag 23 december 2013 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil niet door jou gebeten worden
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 16:49 schreef Toto69 het volgende:
Ik krijg een heel apart gevoel van binnen
Is het verliefdheid?
Ben ik verliefd op Amarantha?
Zou het?!
Kut, ik moet schijten.
[..]
Ik heb geen berenoortjes eraan zittenoh ik heb er eentje van normale stof maar wel heel donzig zacht van de binnenkant (eerder zachte haren dan pluisjes) en dan met beertjes oren op de capuchonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Ik wil ook berenoortjesquote:Op maandag 23 december 2013 16:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh ik heb er eentje van normale stof maar wel heel donzig zacht van de binnenkant (eerder zachte haren dan pluisjes) en dan met beertjes oren op de capuchon
hallo toto69quote:
Amaquote:
neequote:
hehehe, first world problemsquote:Op maandag 23 december 2013 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook berenoortjesMaar ik mag niet klagen, ik heb voor een tientje een super dikke vest gescoord die zo zacht is
Hij was perfect geweest als ik hem in een andere kleur had mee kunnen nemen haha.
Zit nu alleen wel met een probleem.. kledingkast was al te klein en nu heb ik nog meer kleding gekocht sinds ik dat probleem kreeg. Oeps
Jawelquote:
Verliefd zijn is schattigquote:
witjequote:
Pijn is fijn!quote:Op maandag 23 december 2013 16:54 schreef Moira. het volgende:
Ik krijg een rugmassage van mijn kat
wel met nageltjes
Ik ookquote:
Niet zo janken!quote:
Huidskleurtjequote:
Caissière bij de AHquote:Op maandag 23 december 2013 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk?
Alleen omdat ik bruin ben, is het gelijk vies?quote:
ALLES IS RACISTISCH EN MOET WEGquote:Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alleen omdat ik bruin ben, is het gelijk vies?
Goed idee wel.quote:Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik denk dat ik een nieuwe UI ga nemen.
JE BENT ZELF RACISTISCHquote:
Vind je?quote:Op maandag 23 december 2013 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah dat is best leukOok paar keer voor stage
quote:Op maandag 23 december 2013 16:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is het nu beter oh almachtige Moira
NEE, DAN WORDT IEDEREEN HIGHquote:
Green Street Hooligansquote:Op maandag 23 december 2013 16:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoewel ik geen idee heb waar je UI verder vandaan komt hehe
hehehequote:Op maandag 23 december 2013 16:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
NEE, DAN WORDT IEDEREEN HIGH
Ik begrijp er ook echt niks van.quote:Op maandag 23 december 2013 16:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Haha jaSnapte er niks van man
Maar wel beetje matig dat ik nog niet eens een inhoudelijke reactie van de modjes heb gekregen
Zo slecht was het idee toch niet? Of in elk geval is het wel zo netjes om inhoudelijk te reageren als iemand gewoon meedenkt?
quote:Op maandag 23 december 2013 16:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
NEE, DAN WORDT IEDEREEN HIGH
Jaquote:Op maandag 23 december 2013 16:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh ja die heb ik vroegah wel eens gezienis met Elijah Wood toch?
Haha jaquote:Op maandag 23 december 2013 16:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook echt niks van.Kinderachtig gedoe joh.
Vind het juist een heel logisch idee, en daar krijg je dan zo'n shitload aan gezeik over.
En helemaal jammer dat je geen fatsoenlijke fb krijgt van de mods ja.
Kutleefquote:
HOEZO IS JOUW ONDERTITEL "VEEG JE GEZICHT"?quote:Op maandag 23 december 2013 17:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha jaterwijl ik juist alléén hún mening vroeg
![]()
Maar dat vind ik ook wel jammer, ja.
Niet zo netjes, mod zijnde, vind ik.
quote:
DAT IS VAN DE JEUGD VAN TEGENWOORIG VAN HET NUMMER SCHNITZEL DAT IS EEN VET GRAPIGGE TEKST EN HET LOOPT OOK DOOR IN MIJN SIG ZIE JE VEEG JE GEZICHT EN DOE HET MET EEN SCHNITZELquote:Op maandag 23 december 2013 17:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
HOEZO IS JOUW ONDERTITEL "VEEG JE GEZICHT"?
OKquote:
OKquote:
OKquote:
;squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 17:10 schreef Toto69 het volgende:
heb je al op het sekswoordenboekforum gekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 23 december 2013 17:10 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Your beauty never ever scared me.
Neequote:Op maandag 23 december 2013 17:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb je al op het sekswoordenboekforum gekeken?
Oh god..quote:Op maandag 23 december 2013 17:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb je al op het sekswoordenboekforum gekeken?
hoop hetquote:Op maandag 23 december 2013 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Is hij hier ook voorgoed verbannen dan?
quote:
jaquote:
Nee volgens mij voor 2 dagen, dus morgenavond kan hij weer posten. Maar had met 'm gedm't met wat uitleg en volgens mij snapte hij wel beetje wat hij 'fout' deed, hehequote:Op maandag 23 december 2013 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Is hij hier ook voorgoed verbannen dan?
Sorry maar als ik die posts zo lees op swb valt hier niets meer aan te reddenquote:Op maandag 23 december 2013 17:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee volgens mij voor 2 dagen, dus morgenavond kan hij weer posten. Maar had met 'm gedm't met wat uitleg en volgens mij snapte hij wel beetje wat hij 'fout' deed, hehe
Ik had ook ergens gelezen dat hij nog maar met één persoon seks heeft gehad verder en die was niet zo spannendquote:Op maandag 23 december 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:
"Ik denk dat het extreemste is geweest... seks met mijn ex in het bos, waren wilde standjes en heb haar lekker suf geneukt toen..
Wat is je Lekkerste standje ooit ?`
quote:Op maandag 23 december 2013 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry maar als ik die posts zo lees op swb valt hier niets meer aan te redden![]()
Klopt, met z'n ex, en die was saai in bed las ik.quote:Op maandag 23 december 2013 17:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had ook ergens gelezen dat hij nog maar met één persoon seks heeft gehad verderdus alles komt gewoon uit z'n fantasie
Dit is de hele reden dat ik op FOK! zitquote:Op maandag 23 december 2013 17:29 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk is het best wel triest allemaal
Zie editquote:Op maandag 23 december 2013 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, met z'n ex, en die was saai in bed las ik.
Toch was ze onder de indruk van zijn 18 cm!!!! pik
Nee man iedereen is gewoon jaloers op zijn hosselskills jwz.quote:Op maandag 23 december 2013 17:29 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk is het best wel triest allemaal
quote:Op maandag 23 december 2013 17:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee man iedereen is gewoon jaloers op zijn hosselskills jwz.
Badoo, minstens.quote:Op maandag 23 december 2013 17:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij staat 'ie vast op tig datingsites
Nu je dat zegt.. zal me niks verbazenquote:Op maandag 23 december 2013 17:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij staat 'ie vast op tig datingsites
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 23 december 2013 17:31 schreef Toto69 het volgende:
En dan de praktijk op Amarantha toepassen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2013 17:32 schreef Toto69 het volgende:
Ah daar ging mijn eetlustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 23 december 2013 17:32 schreef Toto69 het volgende:
doe die ingezoomdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Eerst opruimen en dan als beloning een joint rokenquote:Op maandag 23 december 2013 17:34 schreef Moira. het volgende:
Hmm, ik moet eigenlijk nog ff opruimen en douchen (hoewel dat ook morgen na mijn werk kan, als ik toch al actief ben, en daarna komt Mono weer), maar ik heb ook nog maar één normale sigaret.
Dus eigenlijk wil ik nou gewoon een jointje draaien (ik vind af en toe een hijsje van een joint nemen in de loop vd avond fijner dan elk half uur een peuk opsteken omdat je zin hebt in wat hijsjes) en dat peukje dan voor later bewaren.
Of ik rook 'm nu en moet de rest van de avond klikken met van die filterhulzen en pot tabak
Mja als ik dan weer ga blowen ga ik weer niet opruimen en douchen, maar ik betwijfel of ik dat either way vandaag nog ga doen
Dilemma's, dilemma's
Deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan morgen douchen of ook nog douchen? Want dan ben ik zo weer m'n halve avond kwijtquote:Op maandag 23 december 2013 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerst opruimen en dan als beloning een joint roken
Morgen douchen maar goed ik ben daar makkelijk inquote:Op maandag 23 december 2013 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan morgen douchen of ook nog douchen? Want dan ben ik zo weer m'n halve avond kwijt
quote:Op maandag 23 december 2013 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze?Nee er was een grotereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie dat ze die in US verwijderd hebben
Fuck the EBU.
Ik dacht al, wat ruik ik.quote:Op maandag 23 december 2013 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen douchen maar goed ik ben daar makkelijk in
quote:Op maandag 23 december 2013 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee er was een groterezie dat ze die in US verwijderd hebben
De badkamer is wel stervenskoudquote:Op maandag 23 december 2013 17:36 schreef Amarantha het volgende:
Hoewel jij hebt gewoon een warm huis enz, dan is douchen vet relaxt
Oh ja hier ookquote:
Dat is echt fijn jaquote:Op maandag 23 december 2013 17:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja hier ookDaarom haat ik douchen hier. Mijn moeder heeft een warme badkamer, warm huis en een douchekop zo groot dat je shampoo binnen 2 sec. uit je haar is
![]()
En als ik daar kom?quote:Op maandag 23 december 2013 17:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nee ik ben echt veel te lui
nou wow een half uur.quote:Op maandag 23 december 2013 17:41 schreef Moira. het volgende:
Ohja, hoef morgen maar tot 17:00 te werken ipv 17:30 omdat kerstavond
Omg jij snapt helemaal mijn probleemquote:Op maandag 23 december 2013 17:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is echt fijn jaHier is de badkamer dus stervenskoud, vaak ook smerig omdat m'n vader vaak uren in bad zit en niks opruimt/schoonmaakt, en de doucheslang is te kort waardoor je 'm niet helemaal naar boven kan schroeven dus je moet met gebukte knieën je haar spoelen
Mono heeft in zijn pauperkamerhuis ook echt zo'n vet matig douchestraaltje
Als je daar hebt gekakt en je spoelt de wc door spoelt 'ie ook super slap, dus moet je met de pleeborstel je drol meevegen
Zijn ouders (waar hij nu is) hebben wel een vet chille douche. Daar gaat hij vandaag denk ik ook douchen.
Ik ben daar donderdag op vrijdag ook (voor kerst), dus sowieso ga ik daar vet hard douchen
Mja sowieso wil ik ook wel schoon zijn voor als Mono hier morgenavond isMja kan ook na m'n werk nog ff gauw douchen voor hij komt.
Zo irritantquote:Op maandag 23 december 2013 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg jij snapt helemaal mijn probleemJij snapt waarom ik douchen in mijn eigen 'huis' zo haat haha. Hier ook een pisstraaltje en ding werkt op een gasfles dus als die ineens leeg is dan bevries je in de winter
Ik douche ook altijd bij mijn moeder, bij mijn vader deed ik dat ook maar die vind het ineens onzin omdat ik dat ook niet deed toen die bij oma woonde (wou oma er gewoon niet mee lastig vallen)quote:Op maandag 23 december 2013 17:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo irritant
Dan is het ook niet aantrekkelijk om te douchen weetje, en dan stel je het sneller uit tot je ergens bent waar je wél fijn kan douchen
Sowieso als ik straks m'n eigen huisje heb met goede douche, ga ik sowieso elke dag douchen
quote:Op maandag 23 december 2013 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik douche ook altijd bij mijn moeder, bij mijn vader deed ik dat ook maar die vind het ineens onzin omdat ik dat ook niet deed toen die bij oma woonde (wou oma er gewoon niet mee lastig vallen)Godverdomme haha.
In de zomer vind ik douchen hier geen ramp, dan neem ik dat pisstraaltje wel voor lief en dan bevries ik ook niet als ik de douche uitloop. Sowieso Woensdag voor het kersteten nog even uitgebreid douchen bij mijn moeder, haar dure parfum enz gebruiken daarna
Echt hequote:
Welk?quote:Op maandag 23 december 2013 17:51 schreef Moira. het volgende:
Die gast in dat R&P topic gaat ook gewoon door hewat een kneus
R&P / blowen voor ontspanning?quote:
herkenbaar jaquote:Op maandag 23 december 2013 17:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
R&P / blowen voor ontspanning?
Gast voert een ellelange discussie met me die ik niet eens wil houden
Alleen ik heb zo'n nare eigenschap dat ik graag op domme mensen wil reageren
Wij hebben hier ook geen bad, maar wel een chille douche met vloerverwarming en alles.quote:Op maandag 23 december 2013 17:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Echt he
Niet elke dag 4 uur in bad liggen
blowen is slecht !!11quote:Op maandag 23 december 2013 17:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
R&P / blowen voor ontspanning?
Gast voert een ellelange discussie met me die ik niet eens wil houden
Alleen ik heb zo'n nare eigenschap dat ik graag op domme mensen wil reageren
Dat lijkt me echt een heerlijke weekquote:Op maandag 23 december 2013 17:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook geen bad, maar wel een chille douche met vloerverwarming en alles.
Ik was een keer met school in Duitsland bij een gastgezin, die hadden serieus zo'n koude badkamer, die douche was zeg maar in het bad, maar er was geen standaard voor die douche dus je moest hem vasthouden en en je kon er niet staan omdat het bad onder de trap zat zeg maarDus het liep schuin..
En dat raam zat er 10 centimeter vanaf, buiten was het -5 graden.. het water bevroor bijna als het uit die straal kwam
Was maar 3 dagen, dus viel mee. Daarna naar Polen, dat gastgezin had een badkamer van 2x2 waarin stond: een wastafel, toilet, boiler, wasmachine, douche, keukenkastje en wasmandquote:Op maandag 23 december 2013 17:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een heerlijke week
Nou, je zat nog veilig in een huis.quote:Op maandag 23 december 2013 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was maar 3 dagen, dus viel mee. Daarna naar Polen, dat gastgezin had een badkamer van 2x2 waarin stond: een wastafel, toilet, boiler, wasmachine, douche, keukenkastje en wasmand
Nu gaat hij weer reageren om het laatste woord te hebben en moet jij je inhouden om niet weer op hem te reagerenquote:
Iddquote:Op maandag 23 december 2013 18:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nu gaat hij weer reageren om het laatste woord te hebben en moet jij je inhouden om niet weer op hem te reageren
Wat rook jequote:Op maandag 23 december 2013 18:14 schreef Moira. het volgende:
Zo, ff snel wat opgeruimd. Kan nog veel grondiger allemaal maar ziet er iig weer wat netter en ruimtelijker uit
Nu blowtje draaien en ondertussen twijfelen of ik toch ga douchen en hem na het douchen op rook, of morgen pas ga douchen en hem gelijk op rook
AGV, dus was een beetje matig, maar wel een lekkere burger van de slager.quote:
Enemy of the Statequote:
quote:Op maandag 23 december 2013 18:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
AGV, dus was een beetje matig, maar wel een lekkere burger van de slager.
Die ken ik niet, ik rook soms wel bubble, weet niet of dat hetzelfde als bubble gum is of iets andersquote:Op maandag 23 december 2013 18:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Enemy of the StateNieuw wietje van onze shop, zelfde prijs als de Bubblegum die ik normaal meestal rookte.
Hij ruikt en rookt en voelt heerlijk
Denk dat het in grote lijnen wel hetzelfde is vaakquote:Op maandag 23 december 2013 18:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Die ken ik niet, ik rook soms wel bubble, weet niet of dat hetzelfde als bubble gum is of iets anders
ja daaromquote:Op maandag 23 december 2013 18:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat het in grote lijnen wel hetzelfde is vaakgeen idee verder
ik rook gewoon wiet, wiet is wiet.
Internet, duh.quote:Op maandag 23 december 2013 18:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoe kom jij aan al die plaatjens altijd
ah gewoon bietje random klikken dus. Ik vind reddit altijd irritant, wil gewoon gelijk plaatjes kunnen zien, niet lezen-klikken-meh-terug-lezen-klikken-haha-terug-lezen-klikken-klikken-scrollen-lezen-klikken-mehquote:Op maandag 23 december 2013 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, hij bestaat ook nog?www.imgur.com of www.reddit.com
Daarom imgur, plaatje aanklikken en dan gewoon steeds volgende, volgende, etc.quote:Op maandag 23 december 2013 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
ah gewoon bietje random klikken dus. Ik vind reddit altijd irritant, wil gewoon gelijk plaatjes kunnen zien, niet lezen-klikken-meh-terug-lezen-klikken-haha-terug-lezen-klikken-klikken-scrollen-lezen-klikken-meh
quote:Op maandag 23 december 2013 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom imgur, plaatje aanklikken en dan gewoon steeds volgende, volgende, etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste kerstbomen ooit, jwz.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 23 december 2013 18:47 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]Ik vind vooral die 2e uit de spoiler baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste kerstbomen ooit, jwz.Die heb ik voorgaande jaren ook al vaker voorbij zien komen, prachtkerstboom
![]()
Fuck the EBU.
enjoyquote:Op maandag 23 december 2013 18:49 schreef Dalando het volgende:
Ik ga naar vrienden bier drinken, kusjeknuffel. Kom naar Monomeet omdat pils en dalando ook. grgr
Heuh? Mono?quote:Op maandag 23 december 2013 18:49 schreef Dalando het volgende:
Ik ga naar vrienden bier drinken, kusjeknuffel. Kom naar Monomeet omdat pils en dalando ook. grgr
Gewoon komenquote:
Ik heb nog nooit een FOK!ker gemeetquote:Op maandag 23 december 2013 18:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon komenIk durfde eerst ook nooit te meeten en ik nu heb echt vet grote spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan
Was ze lekker?quote:Op maandag 23 december 2013 18:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een FOK!ker gemeet
Oh wacht, ééntje!
Via FHF de vriendin van Lt.Surge
hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op maandag 23 december 2013 19:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn pa heeft het afgehandeldheb alleen hallo gezegd
Wtf?quote:Op maandag 23 december 2013 19:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Net zo gek als deze man?SEX / Hoe denken vrouwen over het leven in een harem?
quote:Op maandag 23 december 2013 19:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Net zo gek als deze man?SEX / Hoe denken vrouwen over het leven in een harem?
Hahaquote:Op maandag 23 december 2013 19:10 schreef Toto69 het volgende:
Amarantha heeft hem zojuist keihard afgewezen
(of ze dacht dat ze mij afwees)
Er zijn zo veel van zulke mensen tegenwoordigquote:Op maandag 23 december 2013 19:11 schreef Moira. het volgende:
Mensen die zo'n harem willen zijn waarschijnlijk echt van die kansloze kneusjes die geen vriendin kunnen krijgen en in zo'n utopie leven denkend dat ze alles kunnen krijgen ofzo![]()
hehe ik ga mooi de deur niet uit gekquote:Op maandag 23 december 2013 19:13 schreef Amarantha het volgende:
Zo nog even een joint roken en dan naar de shop fietsen door die kou en wind
I don't want to go outside. There's teenagers in skinny jeans outside.quote:Op maandag 23 december 2013 19:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
hehe ik ga mooi de deur niet uit gek
Ik heb niet genoeg wiet enzquote:Op maandag 23 december 2013 19:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
hehe ik ga mooi de deur niet uit gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |