quote:Op maandag 23 december 2013 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze?Nee er was een grotereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie dat ze die in US verwijderd hebben
Fuck the EBU.
Ik dacht al, wat ruik ik.quote:Op maandag 23 december 2013 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen douchen maar goed ik ben daar makkelijk in
quote:Op maandag 23 december 2013 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee er was een groterezie dat ze die in US verwijderd hebben
De badkamer is wel stervenskoudquote:Op maandag 23 december 2013 17:36 schreef Amarantha het volgende:
Hoewel jij hebt gewoon een warm huis enz, dan is douchen vet relaxt
Oh ja hier ookquote:
Dat is echt fijn jaquote:Op maandag 23 december 2013 17:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja hier ookDaarom haat ik douchen hier. Mijn moeder heeft een warme badkamer, warm huis en een douchekop zo groot dat je shampoo binnen 2 sec. uit je haar is
![]()
En als ik daar kom?quote:Op maandag 23 december 2013 17:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nee ik ben echt veel te lui
nou wow een half uur.quote:Op maandag 23 december 2013 17:41 schreef Moira. het volgende:
Ohja, hoef morgen maar tot 17:00 te werken ipv 17:30 omdat kerstavond
Omg jij snapt helemaal mijn probleemquote:Op maandag 23 december 2013 17:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is echt fijn jaHier is de badkamer dus stervenskoud, vaak ook smerig omdat m'n vader vaak uren in bad zit en niks opruimt/schoonmaakt, en de doucheslang is te kort waardoor je 'm niet helemaal naar boven kan schroeven dus je moet met gebukte knieën je haar spoelen
Mono heeft in zijn pauperkamerhuis ook echt zo'n vet matig douchestraaltje
Als je daar hebt gekakt en je spoelt de wc door spoelt 'ie ook super slap, dus moet je met de pleeborstel je drol meevegen
Zijn ouders (waar hij nu is) hebben wel een vet chille douche. Daar gaat hij vandaag denk ik ook douchen.
Ik ben daar donderdag op vrijdag ook (voor kerst), dus sowieso ga ik daar vet hard douchen
Mja sowieso wil ik ook wel schoon zijn voor als Mono hier morgenavond isMja kan ook na m'n werk nog ff gauw douchen voor hij komt.
Zo irritantquote:Op maandag 23 december 2013 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg jij snapt helemaal mijn probleemJij snapt waarom ik douchen in mijn eigen 'huis' zo haat haha. Hier ook een pisstraaltje en ding werkt op een gasfles dus als die ineens leeg is dan bevries je in de winter
Ik douche ook altijd bij mijn moeder, bij mijn vader deed ik dat ook maar die vind het ineens onzin omdat ik dat ook niet deed toen die bij oma woonde (wou oma er gewoon niet mee lastig vallen)quote:Op maandag 23 december 2013 17:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo irritant
Dan is het ook niet aantrekkelijk om te douchen weetje, en dan stel je het sneller uit tot je ergens bent waar je wél fijn kan douchen
Sowieso als ik straks m'n eigen huisje heb met goede douche, ga ik sowieso elke dag douchen
quote:Op maandag 23 december 2013 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik douche ook altijd bij mijn moeder, bij mijn vader deed ik dat ook maar die vind het ineens onzin omdat ik dat ook niet deed toen die bij oma woonde (wou oma er gewoon niet mee lastig vallen)Godverdomme haha.
In de zomer vind ik douchen hier geen ramp, dan neem ik dat pisstraaltje wel voor lief en dan bevries ik ook niet als ik de douche uitloop. Sowieso Woensdag voor het kersteten nog even uitgebreid douchen bij mijn moeder, haar dure parfum enz gebruiken daarna
Echt hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |