quote:
Ik ga helemaal stuk hier om die kankworstenquote:Op zondag 22 december 2013 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
KLB / Wonderbaarlijke genezing in de Albert Heijn
http://www.smulweb.nl/recepten/pastasalade+kankworst+salamiaquote:Op zondag 22 december 2013 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga helemaal stuk hier om die kankworstenPrachtig
Die hou ik erin
Die ligt!quote:
godverdommequote:Op zondag 22 december 2013 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/recepten/pastasalade+kankworst+salamia
Nee.quote:
Dan kan je moeder niet koken.quote:Op zondag 22 december 2013 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja het was dus meer zo'n rollade;
[ afbeelding ]
Meh.quote:
quote:
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=5999quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 21:59 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=5999
Bereiden
Kipfilet in stukjes snijden, krieltjes halveren, winterwortel, knakworstjes en prei in plakken snijden.
Water, melk, bouillontabletten en kipfilet aan de kook brengen en ca. 5 min. laten koken. Krieltjes toevoegen en weer 5 min. laten koken. Wortels en doperwten toevoegen en weer 5 min. koken. Prei en kankworsten toevoegen en wederom 5 min. laten koken. Op smaak brengen met zout en peper
Bronvermelding
They see me rollade maken, they hatin'.quote:Op zondag 22 december 2013 21:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't was gewoon een rare rollade.
Uit Hongarije.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 21:59 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=5999
Bereiden
Kipfilet in stukjes snijden, krieltjes halveren, winterwortel, knakworstjes en prei in plakken snijden.
Water, melk, bouillontabletten en kipfilet aan de kook brengen en ca. 5 min. laten koken. Krieltjes toevoegen en weer 5 min. laten koken. Wortels en doperwten toevoegen en weer 5 min. koken. Prei en kankworsten toevoegen en wederom 5 min. laten koken. Op smaak brengen met zout en peper
Bronvermelding
quote:
Hij speelt met een groot rond ding. HiHaHo!quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:05 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Hij speelt met een groot rond ding. HiHaHo!
Hoe is het?quote:
pls stahpquote:
Primaquote:Op zondag 22 december 2013 22:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje zondag brak maar verder wel ok. Met jou?
LBquote:
Ben jij ook al geveld? Hopelijk is het snel weer over... Ik ben normaal nooit ziek/grieperig.quote:
Snel.. bij mij duurt zoiets 5 dagen dus geen kerst voor mijquote:Op zondag 22 december 2013 22:26 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ben jij ook al geveld? Hopelijk is het snel weer over... Ik ben normaal nooit ziek/grieperig.
* AssiMar. Klopt af op onbehandeld hout
Oeh, da's vroegquote:Op zondag 22 december 2013 22:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Zelfde als ik dusMaar niet te laat maken vanavond. Moet er morgen sowieso om 6:00 uit.
quote:
Werkquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:46 schreef BBQSausage het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga stoppen met werken.
quote:Op zondag 22 december 2013 22:41 schreef Rezania het volgende:
Baby it's you.
You're the one I love.
You're the one I need.
You're the only one I see.
Die was vanavond voor de 2e keer ooit op 3FM.quote:Op zondag 22 december 2013 22:41 schreef Rezania het volgende:
Baby it's you.
You're the one I love.
You're the one I need.
You're the only one I see.
Ik ontdekte hem een paar dagen geleden pas voor het eerst, snap het niet, want hij heeft meer dan 100 miljoen views op YouTube.quote:Op zondag 22 december 2013 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die was vanavond voor de 2e keer ooit op 3FM.
Ach, Taylor Swift ken ik ook niet maar heeft ook 300 mil. views.quote:Op zondag 22 december 2013 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ontdekte hem een paar dagen geleden pas voor het eerst, snap het niet, want hij heeft meer dan 100 miljoen views op YouTube.
quote:Op zondag 22 december 2013 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, Taylor Swift ken ik ook niet maar heeft ook 300 mil. views.
nu niet meer hoor jullie favoriete blanke jongeman is gearriveerd, moi.quote:
quote:Toch is er opnieuw nieuws over deeltjes, dit keer uit eigen land. Wetenschappers van de TU Delft slagen erin om elektronen te teleporteren. De techniek waarbij de deeltjes op drie meter afstand in een zogenoemde kwantummechanisch verstrengelde toestand worden gebracht, is een eerste stap naar een 'onhackbaar' computernetwerk.
Wow, dat is ongeveer van het begin naar het einde van mijn lul!quote:Op zondag 22 december 2013 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]Gewoon drie meter teleporteren, wtf.
quote:Op zondag 22 december 2013 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wow, dat is ongeveer van het begin naar het einde van mijn lul!
Echt interessant man!quote:Op zondag 22 december 2013 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]Weet je hoe groot een elektron is? Kleiner dan een quark, en een quark is 10^-22 meter breed. Die elektron heeft dus minstens 3*10^22 keer zijn eigen afstand afgelegd zonder daadwerkelijk te bewegen.
Ja, binnen honderd jaar gewoon overal heen teleporteren, jwz.quote:
Vertel ons meer het begint net boeiend te wordenquote:Op zondag 22 december 2013 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]Weet je hoe groot een elektron is? Kleiner dan een quark, en een quark is 10^-22 meter breed. Die elektron heeft dus minstens 3*10^22 keer zijn eigen afstand afgelegd zonder daadwerkelijk te bewegen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Oh.quote:Op zondag 22 december 2013 23:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Iedereen wachtte totdat jij wat postte.
Hey welkom terug man.quote:Op zondag 22 december 2013 23:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
nu niet meer hoor jullie favoriete blanke jongeman is gearriveerd, moi.
Ga maar natuurkunde studeren aan de TU Delft als je meer wil weten.quote:Op zondag 22 december 2013 23:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Vertel ons meer het begint net boeiend te worden
Alles kits onder de rits?quote:
Sorry was sarcasmequote:Op zondag 22 december 2013 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga maar natuurkunde studeren aan de TU Delft als je meer wil weten.
Hoyquote:
Waarom niet?quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 23:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee joh, beetje misselijk.
Maar komt wel weer goed.
Nou, dan ga ik echt niet terug hoorquote:Op zondag 22 december 2013 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
Teleporteren zou wel ideaal zijn natuurlijk. Gewoon op een knopje drukken en dan opeens ergens ter wereld weekend vieren. En daarna gewoon weer in een flits terug zijn en weer lekker fris beginnen aan de nieuwe week.
Gewoon weer naar een ander land waar weekend net begintquote:Op zondag 22 december 2013 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik echt niet terug hoorBekijk het maar.
Gewoon lekker alles jatten ja? Nooit meer werken?quote:Op zondag 22 december 2013 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik echt niet terug hoorBekijk het maar.
Overal en nergens werken.quote:Op zondag 22 december 2013 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon lekker alles jatten ja? Nooit meer werken?
Als je in één stuk er komt..quote:Op zondag 22 december 2013 23:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zou je dan nog wel jetlags hebben?
quote:Op zondag 22 december 2013 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 00:47 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Als het van jou komt, dan vertrouw ik het wel.
Dagquote:
Wat brengt u hier op de vroege ochtendquote:
Drugsquote:Op maandag 23 december 2013 06:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wat brengt u hier op de vroege ochtend
Goeuenmorgenquote:
Jaja lekker veel mensen wakker geschreeuwdquote:
Tuig.quote:Op maandag 23 december 2013 10:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jaja lekker veel mensen wakker geschreeuwd
Zegt ze in de ONZ SC.quote:Op maandag 23 december 2013 11:35 schreef Amarantha het volgende:
Beste ONZ topic van 2013?
STONERREEKS!
Te laat.quote:Op zondag 22 december 2013 18:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik hoef niet meer in KPD te komen
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 11:37 schreef Bitterlemon het volgende:
Eindelijk.
Zitten wel een paar tussen waarvan je meteen weet wie hem gaat winnen.
En het dan toch niet snappen hè.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 11:29 schreef HeaN82 het volgende:
Dit topic is bedoeld voor de stemmen, babbelen en SC doen we hier
Topicreeks: [ONZ-SC]
Kort edoch vermakelijk hopen we.quote:Op maandag 23 december 2013 12:08 schreef BBQSausage het volgende:
Wel een kort lijstje trouwens, vergeleken met voorgaande jaren.
Ik gebruik gewoon als excuus de joints die ik rookquote:Op maandag 23 december 2013 12:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja sorry, maar de modjes hebben nog zo hun best gedaan het in het topic aan te geven.
Er zitten zeker een aantal pareltjes tussen,quote:Op maandag 23 december 2013 12:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kort edoch vermakelijk hopen we.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
quote:Op maandag 23 december 2013 12:36 schreef eend112 het volgende:
mijn vakantieIk denk dat je dan niet veel aan je rust toe komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast welquote:Op maandag 23 december 2013 13:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh ook wel, we komen de dag wel door
Ja, held.quote:Op maandag 23 december 2013 12:52 schreef d4v1d het volgende:
Kennen jullie Bert nog? Heb dat topic in bed lopen doorlezen met een big smile op mn face![]()
Gewoon even berichtje sturen; "Neem ook even een cadeautje voor jezelf mee".quote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef Lt.Surge het volgende:
Wilde nog een cadeau halen voor m'n gf voor kerst, heeft ze de pinpas mee
Zit ik hier met...+- 8 euro.
Is vast wel een dildo voor te kopen toch?quote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef Lt.Surge het volgende:
Wilde nog een cadeau halen voor m'n gf voor kerst, heeft ze de pinpas mee
Zit ik hier met...+- 8 euro.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon even berichtje sturen; "Neem ook even een cadeautje voor jezelf mee".
Opgelost.
Heeft ze alquote:Op maandag 23 december 2013 13:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is vast wel een dildo voor te kopen toch?
Toto!quote:
HAP!quote:
Minthy?quote:
meidquote:Op maandag 23 december 2013 13:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik met goeie moed naar wat winkels om kleding te kopen.. hebben ze niks leuks
Awhquote:Op maandag 23 december 2013 13:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik met goeie moed naar wat winkels om kleding te kopen.. hebben ze niks leuks
Psst ik ben niet minderjarigquote:Op maandag 23 december 2013 13:45 schreef Toto69 het volgende:
Je hebt echt mooie oogjes en zo.. echt een lieve meid![]()
Jewel hoor, hoe jong wil je het hebben?quote:Op maandag 23 december 2013 13:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan je niet even minderjarig spelen
11?quote:Op maandag 23 december 2013 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jewel hoor, hoe jong wil je het hebben?
16 is voldoende.quote:Op maandag 23 december 2013 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jewel hoor, hoe jong wil je het hebben?
Nee hoor, ouder dan 11. Want onder de 11 is van papa zelf.quote:
Heel stiekem achter 't muurtjequote:Op maandag 23 december 2013 13:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stiekem ok? Mama vind het vast niet goed
Heel erg jaquote:Op maandag 23 december 2013 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, komt dus wel goedHeb je ook een pedo hoofd?
quote:Op maandag 23 december 2013 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heel erg jaik ben 35 kom uit Narnia en heb een gruwelijk lekker pedo hoofd
Ik heb liever een liga koekjequote:Op maandag 23 december 2013 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb jij een lekker kinderhoofdje?
wil je een kinderbueno?
sultana danquote:Op maandag 23 december 2013 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb liever een liga koekjeDie eten meer kindertjes van mijn leeftijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
quote:
pong.quote:
Fout. Af.quote:
Staat gewoon in het woordenboek en groene boekjequote:
ping.quote:
Rezjequote:Op maandag 23 december 2013 14:33 schreef Rezania het volgende:
LIF / Willen afvallen maar vast in een structuur met weinig beweging.
Altijd als ik dit soort topics zie verbaas ik me dat mensen niet zelf kunnen bedenken hoe ze af kunnen vallen. Kijk dan wat die gozer allemaal vreet op een dag.
pingquote:
ping!!quote:
Arme jijquote:Op maandag 23 december 2013 14:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ver weg in Groningen, zoals het hoort.
Oeps, misgepingd.quote:
Pang! Peng!quote:
Die van mij is 60 als het goed is.quote:Op maandag 23 december 2013 14:38 schreef Rezania het volgende:
Mijn internet is vandaag sloom, hij haalt maar 50Mb/s
Naam in DM gaarnequote:Op maandag 23 december 2013 15:21 schreef Moira. het volgende:
Fuck man.
Ik hou echt wel van een sappige discussie op FOK! op z'n tijd.
Maar sommige mensen zoeken echt alles om op te kunnen happen en een discussie met je te voerenOok als het je verder gewoon helemaal geen reet interesseert
Irritant zijn dat soort mensen
quote:Op maandag 23 december 2013 14:33 schreef Rezania het volgende:
LIF / Willen afvallen maar vast in een structuur met weinig beweging.
Altijd als ik dit soort topics zie verbaas ik me dat mensen niet zelf kunnen bedenken hoe ze af kunnen vallen. Kijk dan wat die gozer allemaal vreet op een dag.
Iddquote:Op maandag 23 december 2013 15:26 schreef BBQSausage het volgende:
Sommige mensen begrijpen het gewoon niet.
quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Denk trouwens sowieso dat ik gewoon voor de lol eens een tijdje mijn icoontje voor mijn username op 'man' zet.
Vraag me af of je dan bij voorbaat al een stuk serieuzer wordt genomenIn sommige discussies denk ik namelijk van wel
zou je denken?quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Denk trouwens sowieso dat ik gewoon voor de lol eens een tijdje mijn icoontje voor mijn username op 'man' zet.
Vraag me af of je dan bij voorbaat al een stuk serieuzer wordt genomenIn sommige discussies denk ik namelijk van wel
Eigenlijk wel, ja.quote:
Gewoon een kloontje maken.quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Hahahaquote:Op maandag 23 december 2013 15:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon een kloontje maken.En dan met jezelf discussieren, kijken wie van de twee accounts de meeste steun krijgt.
Wel een mannelijke kloon hé. Anders weet je nog niks. Gewoon even een tip voor de vrouw en zo. Je weet maar nooit.quote:
Uiteraard, uiteraard.quote:Op maandag 23 december 2013 15:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wel een mannelijke kloon hé. Anders weet je nog niks. Gewoon even een tip voor de vrouw en zo. Je weet maar nooit.
quote:Op maandag 23 december 2013 15:35 schreef Moira. het volgende:
Het leven van een 'niet typische' vrouw gaat niet altijd over rozen
Ik heb ook wel eens meegepost in een topic onder een kloon, terwijl ik ook gewoon met dit account rondpostte.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 15:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wel een mannelijke kloon hé. Anders weet je nog niks. Gewoon even een tip voor de vrouw en zo. Je weet maar nooit.
quote:Op maandag 23 december 2013 15:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens meegepost in een topic onder een kloon, terwijl ik ook gewoon met dit account rondpostte.![]()
Jij zit af en toe gewoon op mijn account?quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 15:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij zit af en toe gewoon op mijn account?Ik dacht ak dat ik een paar posts niet herkende van mezelf!
quote:
Haha jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |