quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Denk trouwens sowieso dat ik gewoon voor de lol eens een tijdje mijn icoontje voor mijn username op 'man' zet.
Vraag me af of je dan bij voorbaat al een stuk serieuzer wordt genomenIn sommige discussies denk ik namelijk van wel
zou je denken?quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Denk trouwens sowieso dat ik gewoon voor de lol eens een tijdje mijn icoontje voor mijn username op 'man' zet.
Vraag me af of je dan bij voorbaat al een stuk serieuzer wordt genomenIn sommige discussies denk ik namelijk van wel
Eigenlijk wel, ja.quote:
Gewoon een kloontje maken.quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Hahahaquote:Op maandag 23 december 2013 15:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon een kloontje maken.En dan met jezelf discussieren, kijken wie van de twee accounts de meeste steun krijgt.
Wel een mannelijke kloon hé. Anders weet je nog niks. Gewoon even een tip voor de vrouw en zo. Je weet maar nooit.quote:
Uiteraard, uiteraard.quote:Op maandag 23 december 2013 15:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wel een mannelijke kloon hé. Anders weet je nog niks. Gewoon even een tip voor de vrouw en zo. Je weet maar nooit.
quote:Op maandag 23 december 2013 15:35 schreef Moira. het volgende:
Het leven van een 'niet typische' vrouw gaat niet altijd over rozen
Ik heb ook wel eens meegepost in een topic onder een kloon, terwijl ik ook gewoon met dit account rondpostte.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 15:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wel een mannelijke kloon hé. Anders weet je nog niks. Gewoon even een tip voor de vrouw en zo. Je weet maar nooit.
quote:Op maandag 23 december 2013 15:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens meegepost in een topic onder een kloon, terwijl ik ook gewoon met dit account rondpostte.![]()
Jij zit af en toe gewoon op mijn account?quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 15:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij zit af en toe gewoon op mijn account?Ik dacht ak dat ik een paar posts niet herkende van mezelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |