Wil jij eerder dan mei lekker op een grasveldje in de buitenlucht chillen ja?quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef Klojo120 het volgende:
Oke de volgende OP mag mijn naam uit. de jingle kan uiteraard blijven staan maar het is nu erg vervelend voor mij om te sherlocken en dan kan ik niet kijken of ik populair ben.
net politiek correct antwoordquote:Op zondag 22 december 2013 16:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wil jij eerder dan mei lekker op een grasveldje in de buitenlucht chillen ja?
Bovendien heeft iedereen zo genoeg tijd om vrij te regelen mochten ze dat niet hebben, en heeft niemand het excuus dat ze al iets anders gepland hadden
Ja maar dat pikt 'ie toch niet uit in de Sherlock omdat dat van SoundCloud is en Sherlock alleen oppikt wat er op het forum zelf getypt is?quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar er staat toch al klojo120 boven de jingle zelf
Dat is exact wat ik bedoel.quote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar dat pikt 'ie toch niet uit in de Sherlock omdat dat van SoundCloud is en Sherlock alleen oppikt wat er op het forum zelf getypt is?
Als ik een plaatje van een woord plaats dan verschijnt dat woord toch alsnog niet in mijn Sherlock als ik er op zoek?
Ik snap het welquote:Op zondag 22 december 2013 16:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wil jij eerder dan mei lekker op een grasveldje in de buitenlucht chillen ja?
Bovendien heeft iedereen zo genoeg tijd om vrij te regelen mochten ze dat niet hebben, en heeft niemand het excuus dat ze al iets anders gepland hadden
Oftwel alleen de 'Klojo 2013' die eronder staat verschijnt in je Sherlock als je op 'klojo' zoekt.quote:
Is dat dan op het moment zelf? Of totaal?quote:
Ja maar mijn vraag is waarom zou het in de op moeten staan als het al in de op staat in de soundcloud swagquote:Op zondag 22 december 2013 16:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oftwel alleen de 'Klojo 2013' die eronder staat verschijnt in je Sherlock als je op 'klojo' zoekt.
Daarom kunnen we dat wel gewoon (laten) veranderen in Klonjon 2013 ofzo.
Ik ook wel een beetje ja.quote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
* DonnieDarkno is stiekem trots
Dat was je vraag helemaal nietquote:Op zondag 22 december 2013 16:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja maar mijn vraag is waarom zou het in de op moeten staan als het al in de op staat in de soundcloud swag
Fixed.quote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef Klojo120 het volgende:
Oke de volgende OP mag mijn naam uit. de jingle kan uiteraard blijven staan maar het is nu erg vervelend voor mij om te sherlocken en dan kan ik niet kijken of ik populair ben.
En toch heb ik het idee dat ik helemaal niet zoveel post.quote:Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij staat zelfs boven mij met aantal posts
quote:Op zondag 22 december 2013 16:55 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik blind geworden want ik zie geen verschil
quote:
Even F5'en?quote:Op zondag 22 december 2013 16:55 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik blind geworden want ik zie geen verschil
Nee ik ben dom ik dacht dat je iets in mijn post veranderd had ik had niet door dat jij ts was sorryyyyyquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 16:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee ik ben dom ik dacht dat je iets in mijn post veranderd had ik had niet door dat jij ts was sorryyyyy
Oh, geeft niet hoor, dan weet je het nu.quote:Op zondag 22 december 2013 16:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee ik ben dom ik dacht dat je iets in mijn post veranderd had ik had niet door dat jij ts was sorryyyyy
Ik had hem laatst ook weer in m'n dm hangen na een opmerking van mij in SEX ofzoquote:
Over masturberen toch?quote:Op zondag 22 december 2013 17:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had hem laatst ook weer in m'n dm hangen na een opmerking van mij in SEX ofzo
Was mooi gesprek, wel, hehehe
.quote:Op zondag 22 december 2013 17:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had hem laatst ook weer in m'n dm hangen na een opmerking van mij in SEX ofzo
Was mooi gesprek, wel, hehehe
Ja daarom dmde hij in eerste instantie. Maar in combinatie met mijn droogheid leidt dat altijd wel tot topicwaardige dm gesprekkenquote:
Weet je dat zeker? Want zulke mensen bestaan wel echt hequote:Op zondag 22 december 2013 17:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
Het ergste is dat het gewoon een trollkloon is.
Die man is een echte hosselbaas. Hij hosselt wat af hier op FOK!.quote:Op zondag 22 december 2013 17:05 schreef Amarantha het volgende:
Die stuurde me van de week een vet geïnteresseerd berichtje naar aanleiding van een berichtje van mij in het 'hoe voel je je nu?' topic. Waarom ik me zo voelde enz haha
Ik heb er ook niet op gereageerdquote:Op zondag 22 december 2013 17:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die man is een echte hosselbaas. Hij hosselt wat af hier op FOK!.
Hehehe, ik kan er altijd wel wat moois van makenquote:Op zondag 22 december 2013 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet op gereageerdVooral niet omdat ik al de nodige dingen had gelezen van/over hem haha. Negeren leek me de beste optie
Ehhh, en wat is daar mee? Daar is dat topic toch voor?quote:Op zondag 22 december 2013 16:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
Mag ik linken naar een foto van richolio? Zo niet: #203
Dus herposten: nei; linken: okei?quote:Op zondag 22 december 2013 17:13 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ehhh, en wat is daar mee? Daar is dat topic toch voor?
Laat die foto lekker daar staanquote:Op zondag 22 december 2013 17:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dus herposten: nei; linken: okei?
Niet, alleen vroeg het me af.quote:Op zondag 22 december 2013 17:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Laat die foto lekker daar staan
Waarom zou je die hier moeten plaatsen?
quote:Op zondag 22 december 2013 17:15 schreef Lt.Surge het volgende:
Over 1:45 uur nieuwe items in de Steam Sale
In de zomer liep het op tot 85% ofzo, te gek was dat.quote:Op zondag 22 december 2013 17:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Rogue Legacy gekocht. Enige die ik nu nog wil aanschaffen is FF8. Maar alleen bij een leuke korting. De 33% van nu vind ik nog te weinig.
Mjuh ik wacht ook met enkele games tot +- 75% XDquote:Op zondag 22 december 2013 17:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Rogue Legacy gekocht. Enige die ik nu nog wil aanschaffen is FF8. Maar alleen bij een leuke korting. De 33% van nu vind ik nog te weinig.
Vorig jaar Winter Sale had ik een aantal DLC's voor Civ5 voor 66% en 75% korting. Dan is het echt leuk.quote:Op zondag 22 december 2013 17:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh ik wacht ook met enkele games tot +- 75% XD
Maar dat waren alleen de niet leuke spellen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
In de zomer liep het op tot 85% ofzo, te gek was dat.
Si si, al heb ik nu niet veel op m'n verlanglijst. MUV Bioshock set.quote:Op zondag 22 december 2013 17:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vorig jaar Winter Sale had ik een aantal DLC's voor Civ5 voor 66% en 75% korting. Dan is het echt leuk.
Ik alleen FF8.quote:Op zondag 22 december 2013 17:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Si si, al heb ik nu niet veel op m'n verlanglijst. MUV Bioshock set.
Tof.quote:
Juhquote:Op zondag 22 december 2013 17:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tof.![]()
Ik was ook al van plan om bioshock in de gaten te houden.
Wil je dan een pack met 1, 2 en Infinite?
Niet gewoon omdat ie vol was?quote:Op zondag 22 december 2013 17:34 schreef Moira. het volgende:
Waarom is dat userfoto topic nou dicht danomdat ze gingen bitchen?
Goeie vraag.quote:Op zondag 22 december 2013 17:40 schreef Moira. het volgende:
US / [US] Slowchat #117 HIER SLOWCHAT EN NIET IN FOTO TOPICS!!1
volgens mij welquote:Op zondag 22 december 2013 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Is dat echt z'n hoofd in de OP trouwens?
quote:Op zondag 22 december 2013 17:43 schreef Amarantha het volgende:
Tering ik krijg nachtmerries vannacht
quote:Op zondag 22 december 2013 17:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Sowieso verstandig om te zeggen tegen vrouwen.![]()
Ik zal even kijken, brb.quote:Op zondag 22 december 2013 18:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Loopt hij bij jou niet vast nadat je dat Rockstar online bullshit krijgt?
Social Club werkt bij mij ook niet, dan moet je gewoon op "play offline" klikken.quote:Op zondag 22 december 2013 18:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar dan start hij juist niet opquote:Op zondag 22 december 2013 18:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Social Club werkt bij mij ook niet, dan moet je gewoon op "play offline" klikken.
Oh.quote:Op zondag 22 december 2013 18:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar dan start hij juist niet op
Alles loopt op rolletjes hiero.quote:Op zondag 22 december 2013 18:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nadat ik op 'Play offline' klik, komt er een pop-up met iets in de trant van 'je moet inloggen op social club om online te spelen' en dan gebeurt er niksquote:
Als je dan op OK klikt, doet 'ie niks?quote:Op zondag 22 december 2013 18:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nadat ik op 'Play offline' klik, komt er een pop-up met iets in de trant van 'je moet inloggen op social club om online te spelen' en dan gebeurt er niks. Nu opnieuw aan het installeren tho.
Geloof 't nietquote:Op zondag 22 december 2013 18:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als je dan op OK klikt, doet 'ie niks?
wat is er gebeurdquote:
wrmquote:Op zondag 22 december 2013 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moira is een beetje een gekkie hihi
geen pimp account hebbenquote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
maar rez wasdees dan, paar dagen terug zei je het hier leuker te vinden
Dat was vannacht joh.quote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
maar rez wasdees dan, paar dagen terug zei je het hier leuker te vinden
het gaat om de SWAGquote:
oh nouquote:Op zondag 22 december 2013 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moira is een beetje een gekkie hihi
buiten fok wel?quote:
wat was het dang vd ggdvd vertel danquote:
daarom heb ik altijd een luier omquote:Op zondag 22 december 2013 18:27 schreef Moira. het volgende:
Ik moet al de hele tijd schijten maar ik heb geen zin om kleren aan te doen om naar beneden te gaan (waar de WC is)
Dan maar jointje draaien.
Yvonne kwam hier nog even melden dat ze je toegang afpakte.quote:Op zondag 22 december 2013 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken verdomme niet eens KPD meer in
Wie?quote:Op zondag 22 december 2013 18:31 schreef Rezania het volgende:
GRTD is weer eens aan het bekvechten hoor.Kansloos.
Weet ik veel, iets met teams of zo. Etzu tegen R0daw0 (of zo)quote:
same oldquote:Op zondag 22 december 2013 18:31 schreef Rezania het volgende:
GRTD is weer eens aan het bekvechten hoor.Kansloos.
Helemaal niet man.quote:Op zondag 22 december 2013 18:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Rezania's stekkie. Wij zijn z'n back-up maar
Dat zegt niks, het aantal posts zegt meer.quote:Op zondag 22 december 2013 18:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zag dat eerder in je PoHi dan dit hoor.
Die was ik net aan het opzoeken.quote:Op zondag 22 december 2013 18:34 schreef Rezania het volgende:
Aantal posts per reeks gebruiker "Rezania" van 01-12-2013 t/m 22-12-2013
aantal posts / forum / reeks
1146 Onzin voor je leven! [ONZ-SC]
0215 General Chat Geen reet te doen
0012 Games & Consoles Elder Scrolls V: Skyrim
0002 Nieuws & Achtergronden Christen woedend op koopzondag in Zeist
0001 General Chat Dagcijfers
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Niet eens abo?quote:Op zondag 22 december 2013 18:34 schreef Rezania het volgende:
Aantal posts per reeks gebruiker "Rezania" van 01-12-2013 t/m 22-12-2013
aantal posts / forum / reeks
1146 Onzin voor je leven! [ONZ-SC]
0215 General Chat Geen reet te doen
0012 Games & Consoles Elder Scrolls V: Skyrim
0002 Nieuws & Achtergronden Christen woedend op koopzondag in Zeist
0001 General Chat Dagcijfers
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Weet niet, misschien dat mensen zonder het abo niet kunnen zien bij de tool of zo.quote:
Wanneer?quote:Op zondag 22 december 2013 18:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Yvonne kwam hier nog even melden dat ze je toegang afpakte.
Ik ben ermee bezigquote:Op zondag 22 december 2013 18:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kom hier vaker rondhangen dan
Hoezo lul ik uit mijn nek? Had toch toegang tot KPD of wat?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opgelost, hij lult trouwens uit z'n nek, had heul geen access. KPD ja, maar die schijnt ie niet nodig te hebben dus heb ik ze weggehaald
Ze bedoelt KELquote:Op zondag 22 december 2013 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoezo lul ik uit mijn nek? Had toch toegang tot KPD of wat?
Oh, dat ken ik niet.quote:
Ik wacht nog op toegangquote:Op zondag 22 december 2013 18:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
Denk dat ik m'n toegang tot KPD toch maar even behoud.
Welke vakantie?quote:Op zondag 22 december 2013 19:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen in de vakantie?
Niet echt, wel gourmetten.quote:Op zondag 22 december 2013 19:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Balen man. Ga je nog wel wat met de feestdagen doen?
Ook niet echtquote:Op zondag 22 december 2013 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet echt, wel gourmetten.Jij?
Hahaquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 19:29 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Het Amerikaanse schoolsysteem.
Nice.quote:Op zondag 22 december 2013 19:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ook niet echt. Wel een shitload aan tijd, ga ik goed moeten besteden.
quote:Op zondag 22 december 2013 19:29 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Het Amerikaanse schoolsysteem.
Van mij afgekeken!quote:Op zondag 22 december 2013 19:33 schreef Jhali het volgende:
HOOOI
omfg er is geen tt hihi gekke mensen xd
Gaat okéquote:Op zondag 22 december 2013 19:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje brak, maar dat mag op een zondag. Verder wel ok. Met jou?
Sta je klaar?quote:Op zondag 22 december 2013 19:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
Als Jhali de lapo pakt word ik boos
Er is wel een TT joh.quote:Op zondag 22 december 2013 19:33 schreef Jhali het volgende:
HOOOI
omfg er is geen tt hihi gekke mensen xd
Nice.quote:Op zondag 22 december 2013 19:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Morgen nog werken en daarna heb ik 2 weken vrij ja
Eigenlijk moet ik dat zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 19:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
Als Jhali de lapo pakt word ik boos
Inderdaad, valt weinig interessants te halen.quote:
Same shit as always.quote:Op zondag 22 december 2013 19:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, valt weinig interessants te halen.
Degene die de lapo pakt.quote:Op zondag 22 december 2013 19:47 schreef Jhali het volgende:
[..]
Eigenlijk moet jij wat zijn?
Jhali?
De lapo?
Boos?
Hij bedoelt steam schat.quote:Op zondag 22 december 2013 19:47 schreef Jhali het volgende:
[..]
gister naar utrecht geweest
iets gekocht maar later weer teruggebracht
shoppen
ik![]()
Geen dank bby.quote:Op zondag 22 december 2013 19:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Klopt, ik was zelfs sceptisch over een sc. Anyway, thanks bittr
Alleen dan met gamesquote:Op zondag 22 december 2013 19:50 schreef Bitterlemon het volgende:
Oh, nu snap ik waarom sommige vrouwen helemaal gek worden als iets afgeprijsd is.
Ik heb het ook.
Oh noesquote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Een leven aan het hebben, denk ik.
Wat was het?quote:Op zondag 22 december 2013 19:47 schreef Jhali het volgende:
[..]
gister naar utrecht geweest
iets gekocht maar later weer teruggebracht
shoppen
ik![]()
Volgens mij ben jij hier de stalker.quote:Op zondag 22 december 2013 19:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zou ze ons vervangen hebben?! Een andere stalker en flirt gevonden hebben
?
Inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2013 19:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier de stalker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |