quote:
Rodawa, jouw gedrag baart me zorgen. Ben je bang dat Ryan voor onze kant gaat kiezen?quote:Op zondag 22 december 2013 18:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je leeft wel op het randje hè? Je weet dat yvonne straks meekijkt, ze ziet dat jij me emogift, aanstootgevend EN een lul noemt. Kick je hier soms op?
Ryan kiest altijd mijn kant.quote:Op zondag 22 december 2013 18:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rodawa, jouw gedrag baart me zorgen. Ben je bang dat Ryan voor onze kant gaat kiezen?
quote:Op zondag 22 december 2013 18:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je leeft wel op het randje hè? Je weet dat yvonne straks meekijkt, ze ziet dat jij me emogift, aanstootgevend EN een lul noemt. Kick je hier soms op?
Absoluut niet, Ryan is een verstandige jongen. Hij weet welke kant hij moet kiezen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rodawa, jouw gedrag baart me zorgen. Ben je bang dat Ryan voor onze kant gaat kiezen?
Ja, de mijne.quote:Op zondag 22 december 2013 18:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Absoluut niet, Ryan is een verstandige jongen. Hij weet welke kant hij moet kiezen.
Toch Ryan?
Iedereen weet dat Rezania homoseksueel is, dus daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 22 december 2013 18:22 schreef Etsu het volgende:
He. Rezania vind ik wel objectief genoeg. Wat vind jij, Rodawa?
de 1d plaatjesquote:
jawelquote:
Ik stel voor dat we gaan stemmen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Rezania homoseksueel is, dus daar ben ik het niet mee eens.
Weet niet, zoals gewoonlijk heb ik weer eens geen idee waar de neuk het hier over gaat.quote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
Kan ook zijn dat hij voor de zwakkere gaat in deze discussie. Aangezien etsu en ik aan de winnende hand zijn, zou hij zich wel bij rodawa aansluiten.
Ik had het eigenlijk over Ryan.quote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet niet, zoals gewoonlijk heb ik weer eens geen idee waar de neuk het hier over gaat.
Over jezelf zeggen dat je aan de winnende hand bent.quote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
Kan ook zijn dat hij voor de zwakkere gaat in deze discussie. Aangezien etsu en ik aan de winnende hand zijn, zou hij zich wel bij rodawa aansluiten.
Rodawa is niet aan de zwakkere kant. Hij heeft Littlerabbit.quote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
Jij hebt echt problemen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Over jezelf zeggen dat je aan de winnende hand bent.Dat is net zo erg als jezelf een punt geven als je de ander te slim af bent.
1-0 voor mij.
zwerty zit bij mij, ze is het niet met sof eens.quote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we gaan stemmen.
Wie stemt VOOR dat Rezania objectief genoeg is?
- Etsu
- Sof
- Toto
- Stuart
- VA
- Rezania
- Ryan
- Yvonne
Wie stemt TEGEN dat Rezania objectief genoeg is?
- Rodawa
Spatieloosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |