nee zwerty staat aan de kant van mij en etsuquote:Op zondag 22 december 2013 18:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik durf mezelf wel objectief te noemen. LittleRabbit is het met mij eens.
[..]
zwerty staat dus aan mijn kant? Dan heeft zij gelijk.
Ik durf te beweren dat jullie niet objectief genoeg zijn. Jullie vallen op vrouwen en zijn daardoor van mening dat door dat plaatje de sfeer ten goede komt. De tegenstanders, ik en supersof, zijn daar niet mee eens. Ik stel voor dat we een onafhankelijk iemand inschakelen die ons een objectieve uitkomst kan bieden.quote:Op zondag 22 december 2013 18:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik durf mezelf wel objectief te noemen. LittleRabbit is het met mij eens.
[..]
zwerty staat dus aan mijn kant? Dan heeft zij gelijk.
jhali is biquote:Op zondag 22 december 2013 18:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat jullie niet objectief genoeg zijn. Jullie vallen op vrouwen en zijn daardoor van mening dat door dat plaatje de sfeer ten goede komt. De tegenstanders, ik en supersof, zijn daar niet mee eens. Ik stel voor dat we een onafhankelijk iemand inschakelen die ons een objectieve uitkomst kan bieden.
Maar Etsu vond het niet leuk.quote:Op zondag 22 december 2013 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
nee zwerty staat aan de kant van mij en etsu
quote:
We nemen een aseksueel persoon.quote:Op zondag 22 december 2013 18:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat jullie niet objectief genoeg zijn. Jullie vallen op vrouwen en zijn daardoor van mening dat door dat plaatje de sfeer ten goede komt. De tegenstanders, ik en supersof, zijn daar niet mee eens. Ik stel voor dat we een onafhankelijk iemand inschakelen die ons een objectieve uitkomst kan bieden.
ik heb het erover dat wij de sfeer leuk vonden totdat jij met dat plaatje kwam.quote:
Ik ga akkoord. Waar is hij?quote:Op zondag 22 december 2013 18:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
We nemen een aseksueel persoon.
Ryan, kom er maar in.
Zo aanstootgevend was het ook weer niet joh.quote:Op zondag 22 december 2013 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb het erover dat wij de sfeer leuk vonden totdat jij met dat plaatje kwam.
je bent zelf aanstootgevend.quote:Op zondag 22 december 2013 18:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo aanstootgevend was het ook weer niet joh.
Net terug van vakantie, hij scheert momenteel de linkerhelft van zijn snor en zal zo online komen.quote:
Oke. Dan gaan we nu even pauzeren.quote:Op zondag 22 december 2013 18:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Net terug van vakantie, hij scheert momenteel de linkerhelft van zijn snor en zal zo online komen.
lulquote:
nee, niet doen yvonnequote:
Ja.quote:Op zondag 22 december 2013 18:20 schreef Rodawa het volgende:
Ik ben overigens nog steeds benieuwd of uw dochter op FOK! zit.
Je leeft wel op het randje hè? Je weet dat yvonne straks meekijkt, ze ziet dat jij me emogift, aanstootgevend EN een lul noemt. Kick je hier soms op?quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 18:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je leeft wel op het randje hè? Je weet dat yvonne straks meekijkt, ze ziet dat jij me emogift, aanstootgevend EN een lul noemt. Kick je hier soms op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |