nee hoor, maakt niet uitquote:Op zondag 22 december 2013 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga ook maar in een boyband denk ik. Al ben ik eigenlijk wat te oud bij nader inzien
Goed idee. Happy kan ik sowieso al overtuigen, ook interesse? Dan word jij de mysterieuze boy waar niemand de achtergrond echt van kent.quote:
oke okequote:
Wat is mijn rol in de band?quote:Op zondag 22 december 2013 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed idee. Happy kan ik sowieso al overtuigen, ook interesse? Dan word jij de mysterieuze boy waar niemand de achtergrond echt van kent.
Een soort rol die ik op FOK! ook al vervul?quote:Op zondag 22 december 2013 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed idee. Happy kan ik sowieso al overtuigen, ook interesse? Dan word jij de mysterieuze boy waar niemand de achtergrond echt van kent.
Je verpest de sfeer van het topic met dat plaatje.quote:Op zondag 22 december 2013 18:09 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb niks met die muziekgroepen. Maar als ik dan toch moet kiezen, dan ga ik voor de Pussycat Dolls.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2013 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je verpest de sfeer van het topic met dat plaatje.
Je bent in dit geval niet objectief, omdat je niet op meisjes valt.quote:Op zondag 22 december 2013 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je verpest de sfeer van het topic met dat plaatje.
Supersof is met mij eens.quote:Op zondag 22 december 2013 18:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent in dit geval niet objectief, omdat je niet op meisjes valt.
en lavenderr ookquote:
....quote:Op zondag 22 december 2013 18:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sof is geen pot. Alleen pot4cachet, misschien.
Dus eigenlijk is niemand objectief.quote:Op zondag 22 december 2013 18:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sof is geen pot. Alleen pot4cachet, misschien.
Ik durf mezelf wel objectief te noemen. LittleRabbit is het met mij eens.quote:
zwerty staat dus aan mijn kant? Dan heeft zij gelijk.quote:
nee zwerty staat aan de kant van mij en etsuquote:Op zondag 22 december 2013 18:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik durf mezelf wel objectief te noemen. LittleRabbit is het met mij eens.
[..]
zwerty staat dus aan mijn kant? Dan heeft zij gelijk.
Ik durf te beweren dat jullie niet objectief genoeg zijn. Jullie vallen op vrouwen en zijn daardoor van mening dat door dat plaatje de sfeer ten goede komt. De tegenstanders, ik en supersof, zijn daar niet mee eens. Ik stel voor dat we een onafhankelijk iemand inschakelen die ons een objectieve uitkomst kan bieden.quote:Op zondag 22 december 2013 18:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik durf mezelf wel objectief te noemen. LittleRabbit is het met mij eens.
[..]
zwerty staat dus aan mijn kant? Dan heeft zij gelijk.
jhali is biquote:Op zondag 22 december 2013 18:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat jullie niet objectief genoeg zijn. Jullie vallen op vrouwen en zijn daardoor van mening dat door dat plaatje de sfeer ten goede komt. De tegenstanders, ik en supersof, zijn daar niet mee eens. Ik stel voor dat we een onafhankelijk iemand inschakelen die ons een objectieve uitkomst kan bieden.
Maar Etsu vond het niet leuk.quote:Op zondag 22 december 2013 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
nee zwerty staat aan de kant van mij en etsu
quote:
We nemen een aseksueel persoon.quote:Op zondag 22 december 2013 18:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat jullie niet objectief genoeg zijn. Jullie vallen op vrouwen en zijn daardoor van mening dat door dat plaatje de sfeer ten goede komt. De tegenstanders, ik en supersof, zijn daar niet mee eens. Ik stel voor dat we een onafhankelijk iemand inschakelen die ons een objectieve uitkomst kan bieden.
ik heb het erover dat wij de sfeer leuk vonden totdat jij met dat plaatje kwam.quote:
Ik ga akkoord. Waar is hij?quote:Op zondag 22 december 2013 18:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
We nemen een aseksueel persoon.
Ryan, kom er maar in.
Zo aanstootgevend was het ook weer niet joh.quote:Op zondag 22 december 2013 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb het erover dat wij de sfeer leuk vonden totdat jij met dat plaatje kwam.
je bent zelf aanstootgevend.quote:Op zondag 22 december 2013 18:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo aanstootgevend was het ook weer niet joh.
Net terug van vakantie, hij scheert momenteel de linkerhelft van zijn snor en zal zo online komen.quote:
Oke. Dan gaan we nu even pauzeren.quote:Op zondag 22 december 2013 18:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Net terug van vakantie, hij scheert momenteel de linkerhelft van zijn snor en zal zo online komen.
lulquote:
nee, niet doen yvonnequote:
Ja.quote:Op zondag 22 december 2013 18:20 schreef Rodawa het volgende:
Ik ben overigens nog steeds benieuwd of uw dochter op FOK! zit.
Je leeft wel op het randje hè? Je weet dat yvonne straks meekijkt, ze ziet dat jij me emogift, aanstootgevend EN een lul noemt. Kick je hier soms op?quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 18:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je leeft wel op het randje hè? Je weet dat yvonne straks meekijkt, ze ziet dat jij me emogift, aanstootgevend EN een lul noemt. Kick je hier soms op?
quote:
Rodawa, jouw gedrag baart me zorgen. Ben je bang dat Ryan voor onze kant gaat kiezen?quote:Op zondag 22 december 2013 18:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je leeft wel op het randje hè? Je weet dat yvonne straks meekijkt, ze ziet dat jij me emogift, aanstootgevend EN een lul noemt. Kick je hier soms op?
Ryan kiest altijd mijn kant.quote:Op zondag 22 december 2013 18:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rodawa, jouw gedrag baart me zorgen. Ben je bang dat Ryan voor onze kant gaat kiezen?
quote:Op zondag 22 december 2013 18:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Absoluut niet, Ryan is een verstandige jongen. Hij weet welke kant hij moet kiezen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rodawa, jouw gedrag baart me zorgen. Ben je bang dat Ryan voor onze kant gaat kiezen?
Ja, de mijne.quote:Op zondag 22 december 2013 18:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Absoluut niet, Ryan is een verstandige jongen. Hij weet welke kant hij moet kiezen.
Toch Ryan?
Iedereen weet dat Rezania homoseksueel is, dus daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 22 december 2013 18:22 schreef Etsu het volgende:
He. Rezania vind ik wel objectief genoeg. Wat vind jij, Rodawa?
de 1d plaatjesquote:
jawelquote:
Ik stel voor dat we gaan stemmen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Rezania homoseksueel is, dus daar ben ik het niet mee eens.
Weet niet, zoals gewoonlijk heb ik weer eens geen idee waar de neuk het hier over gaat.quote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
Kan ook zijn dat hij voor de zwakkere gaat in deze discussie. Aangezien etsu en ik aan de winnende hand zijn, zou hij zich wel bij rodawa aansluiten.
Ik had het eigenlijk over Ryan.quote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet niet, zoals gewoonlijk heb ik weer eens geen idee waar de neuk het hier over gaat.
Over jezelf zeggen dat je aan de winnende hand bent.quote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
Kan ook zijn dat hij voor de zwakkere gaat in deze discussie. Aangezien etsu en ik aan de winnende hand zijn, zou hij zich wel bij rodawa aansluiten.
Rodawa is niet aan de zwakkere kant. Hij heeft Littlerabbit.quote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
Jij hebt echt problemen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Over jezelf zeggen dat je aan de winnende hand bent.Dat is net zo erg als jezelf een punt geven als je de ander te slim af bent.
1-0 voor mij.
zwerty zit bij mij, ze is het niet met sof eens.quote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we gaan stemmen.
Wie stemt VOOR dat Rezania objectief genoeg is?
- Etsu
- Sof
- Toto
- Stuart
- VA
- Rezania
- Ryan
- Yvonne
Wie stemt TEGEN dat Rezania objectief genoeg is?
- Rodawa
Spatieloosquote:
lr hoort bij onsquote:Op zondag 22 december 2013 18:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rodawa is niet aan de zwakkere kant. Hij heeft Littlerabbit.
Of zwerty nu aan jouw kant staat of niet, de uitslag verandert niet.quote:Op zondag 22 december 2013 18:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
zwerty zit bij mij, ze is het niet met sof eens.
Ja, dat is waar, hij ook nog. En dan is er nog Ryan die waarschijnlijk verstandig zal kiezen, tenzij jullie allemaal een euro inleggen om hem om te kopen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rodawa is niet aan de zwakkere kant. Hij heeft Littlerabbit.
Post een printscreen van de DM ter bewijsvoering.quote:Op zondag 22 december 2013 18:26 schreef Etsu het volgende:
Rezania heeft me zojuist geDMt dat hij aan onze kant staat en zijn stem is beslissend.
Helaas, Rodawa. Je was een fijne tegenpartij. Iemand moest toch verliezen.
Ik weet wat je aan het doen bent.quote:Op zondag 22 december 2013 18:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Post een printscreen van de DM ter bewijsvoering.
das ist verbotenquote:Op zondag 22 december 2013 18:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Post een printscreen van de DM ter bewijsvoering.
cachet hoort ook bij onsquote:
je bent zelf een bootquote:
Je snapt natuurlijk dat dit een verkapte banaanvraag is hé.quote:Op zondag 22 december 2013 18:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het viel te proberen. De zonneschijn lijkt nu zo ver weg.
quote:Op zondag 22 december 2013 18:26 schreef Etsu het volgende:
Rezania heeft me zojuist geDMt dat hij aan onze kant staat en zijn stem is beslissend.
Helaas, Rodawa. Je was een fijne tegenpartij. Iemand moest toch verliezen.
bij saraquote:
banaanquote:Op zondag 22 december 2013 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk dat dit een verkapte banaanvraag is hé.
Wie ben jij? Ga weg.quote:Op zondag 22 december 2013 18:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb geen kant gekozen, en zal er ook geen één kiezen, dwaas.
etsu, lr, spatie, zwerty, rez, stuart, en mijquote:
Het is te indirect allemaal, dit valt niet te bewijzen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk dat dit een verkapte banaanvraag is hé.
Tjacka ook.quote:Op zondag 22 december 2013 18:29 schreef supersof het volgende:
[..]
etsu, lr, spatie, zwerty, rez, stuart, en mij
Ik zie het door de vingers als je gewoon toegeeft dat jouw geplaatste plaatje sfeerverpestend is.quote:Op zondag 22 december 2013 18:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is te indirect allemaal, dit valt niet te bewijzen.
Overigens is het niet zo bedoeld.
LR zit bij mij, hij woelt door mijn haar.quote:Op zondag 22 december 2013 18:29 schreef supersof het volgende:
[..]
etsu, lr, spatie, zwerty, rez, stuart, en mij
quote:Op zondag 22 december 2013 18:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
LR zit bij mij, hij woelt door mijn haar.
zwerty ging net tegen sof in en zit daardoor automatisch ook in mijn team.
Rezania heeft bevestigd geen team te kiezen. Hij zit daardoor bij mij.
Welke kant wil je dat ik kies.quote:Op zondag 22 december 2013 18:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 22 december 2013 18:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is het gezeur van jouw team dat de sfeer verpest.quote:Op zondag 22 december 2013 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie het door de vingers als je gewoon toegeeft dat jouw geplaatste plaatje sfeerverpestend is.
Nee, Rodawa. Accepteer je verlies.quote:Op zondag 22 december 2013 18:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is het gezeur van jouw team dat de sfeer verpest.
lr je hoort bij mij tochquote:Op zondag 22 december 2013 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit doet pijn. Ik ga even wat eten en ineens word ik voor een blok gezet.
ik moest hier hardop om lachenquote:Op zondag 22 december 2013 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt mijn toestemming om bij Rodawa te voegen. Ik hoef je niet.
Ik ben ook een leiderquote:
Nee jij wel?quote:
Ik heb niks verkeerd gedaan, cachet. Echt niet.quote:
Wauw, jullie standpunten zijn sterk. Ik overweeg om de witte vlag te zwaaien.quote:Op zondag 22 december 2013 18:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
We kunnen samen voor meer teamgenoten zorgen![]()
Dat is fijn om te horen. Een groot verlies voor Rodawa.quote:Op zondag 22 december 2013 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, altijd. Nu zou ik wil graag één op één met Rodawa in debat willen treden
HA! RODAWAquote:Op zondag 22 december 2013 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, altijd. Nu zou ik wil graag één op één met Rodawa in debat willen treden
jij hoort bij onsquote:
Waarvoor moeten we je verkiezen> FOK!queen?quote:
dit klinkt verleidelijkquote:
quote:
maakt niet uit, als t maar goed isquote:Op zondag 22 december 2013 18:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarvoor moeten we je verkiezen> FOK!queen?
hij heeft al toegezegdquote:
Oke. En waarom moet iedereen een tean kiezen?quote:Op zondag 22 december 2013 18:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb niks verkeerd gedaan, cachet. Echt niet.
[..]
Wauw, jullie standpunten zijn sterk. Ik overweeg om de witte vlag te zwaaien.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 22 december 2013 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is waar. Je kan niet meer terug.
Ik denk dat Rodawa nu in een hoekje zit te huilen.
Omdat Rodawa een plaatje in de SC heeft geplaatst wat nogal sfeerverpestend is naar mijns inziens. Hij is daar niet mee eens. En nu hebben we beslist dat Ryan objectief genoeg is om te bepalen of het zo is. Maar hij is er niet. Dus nu hangt het vanaf welke team het grootst is.quote:Op zondag 22 december 2013 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke. En waarom moet iedereen een tean kiezen?
Niet echt nee. Al is er niks mis met teamvorming, dan weet je ook weer waar je staat binnen de SC.quote:
Andrélon men+care.quote:Op zondag 22 december 2013 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké.
Rodawa, nu ik bijna halflang haar heb welke haarconditionerstel jij voor?
Precies.quote:Op zondag 22 december 2013 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt nee. Al is er niks mis met teamvorming, dan weet je ook weer waar je staat binnen de SC.
Het gevecht om mijn stem heeft mijn ego toch wel gestreeld
Ik zou voor een toegeschreven conditioner gaan in deze. Hoewel roos een grote vijand voor een knappe bos haar is heeft het geen direct effect op je golvende manen. Al kan een goede wasbeurt met een anti-roosspoeling nooit kwaad.quote:Op zondag 22 december 2013 18:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Andrélon men+care.
Over Andrélon gesproken; moet ik gaan voor de anti-roos shampoo of shampoo tegen slap en futloos haar?
Hoho, zo werkt het niet. Heb je de 300 persians niet zien vechten? Ondanks het kleine leger werd er toch gewonnen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:38 schreef Etsu het volgende:
Dus nu hangt het vanaf welke team het grootst is.
Ik kan niet, ik hoor al waar sof bij hoort, wat dat ook isquote:
is grapje tochquote:
Hoognodig tijd om wakker te worden.quote:Op zondag 22 december 2013 18:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoho, zo werkt het niet. Heb je de 300 persians niet zien vechten? Ondanks het kleine leger werd er toch gewonnen.
neequote:
spartanen, persians werden in de pan gehaktquote:Op zondag 22 december 2013 18:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoho, zo werkt het niet. Heb je de 300 persians niet zien vechten? Ondanks het kleine leger werd er toch gewonnen.
Je mag hem hebben.quote:Op zondag 22 december 2013 18:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is hij een held? Lol.
Trevor Noah zit bij #TeamEtsu.
Je hebt gelijk, mijn excuses. Ik was even in de war door de hoge spanning in deze discussie.quote:Op zondag 22 december 2013 18:41 schreef Adames het volgende:
[..]
spartanen, persians werden in de pan gehakt
Jij kan bij lange na niet aan zijn reputatie tippen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is dat mijn team een uitstekende reputatie heeft en dat moet zo blijven.
geeft niks, ik vul je slechts aan daar waar mogelijkquote:Op zondag 22 december 2013 18:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mijn excuses. Ik was even in de war door de hoge spanning in deze discussie.
Dat is jouw opvatting, gelukkig is het niet aan de realiteit verbonden.quote:Op zondag 22 december 2013 18:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij kan bij lange na niet aan zijn reputatie tippen.
Jij leeft overduidelijk niet in de realiteitquote:Op zondag 22 december 2013 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is jouw opvatting, gelukkig is het niet aan de realiteit verbonden.
#team Insomnia_ minacht niemand. Dus iedereen is welkom.quote:Op zondag 22 december 2013 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus #TeamInsomniaHet is dat ik door het stof zou gaan voor jullie geweldige groepering.
Dit is wederom jouw opvatting, wat ook niet aan de realiteit is verbonden.quote:Op zondag 22 december 2013 18:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij leeft overduidelijk niet in de realiteit
quote:Op zondag 22 december 2013 18:44 schreef Rodawa het volgende:
Goed, dus even een tussenstand van de huidige teams met teamnamen + leden.
#TeamEtsu:
- Etsu
#TeamZwerty:
- zwerty
- haribo
#TeamSof:
- supersof
#TeamInsomnia:
- Giel Beelen
#TeamGiel:
- ...
#TeamRodawa:
- Overige FOK!kers
Ik kan jou niet serieus nemen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is wederom jouw opvatting, wat ook niet aan de realiteit is verbonden.
[..]
TeamEtsu stemt voor.quote:Op zondag 22 december 2013 18:47 schreef Rodawa het volgende:
Tot zover deze discussie, ik wil het hier graag bij laten tot Ryan aanwezig is.
Fijn om te horenquote:Op zondag 22 december 2013 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf #TeamSof trouw, maar met Adames in de gelederen is #TeamRodawa toch wel buitengewoon in het voordeel.
hup rodawa, mijn mattiequote:Op zondag 22 december 2013 18:44 schreef Rodawa het volgende:
#TeamEtsu:
- Etsu
#TeamZwerty:
- zwerty
- haribo
#TeamSof:
- supersof
#TeamInsomnia:
- Giel Beelen
#TeamGiel:
- ...
#TeamRodawa:
- Overige FOK!kers
Dit klopt niet.quote:Op zondag 22 december 2013 18:44 schreef Rodawa het volgende:
#TeamEtsu:
- Etsu
#TeamZwerty:
- zwerty
- haribo
#TeamSof:
- supersof
#TeamInsomnia:
- Giel Beelen
#TeamGiel:
- ...
#TeamRodawa:
- Overige FOK!kers
Ik hoor blijkbaar bij sofquote:Op zondag 22 december 2013 18:44 schreef Rodawa het volgende:
#TeamEtsu:
- Etsu
#TeamZwerty:
- zwerty
- haribo
#TeamSof:
- supersof
#TeamInsomnia:
- Giel Beelen
#TeamGiel:
- ...
#TeamRodawa:
- Overige FOK!kers
En dat geldt niet alleen voor hem.quote:Op zondag 22 december 2013 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom moet je zijn posts en standpunten ook met een korreltje zout nemen.
Ja, wij zaten toch bij elkaar. en lr en va zitten sowieso bij onsquote:Op zondag 22 december 2013 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom moet je zijn posts en standpunten ook met een korreltje zout nemen.
Dit klopt.quote:Op zondag 22 december 2013 18:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, wij zaten toch bij elkaar. en lr en va zitten sowieso bij ons
wat is daar zo grappig aan?quote:Op zondag 22 december 2013 18:53 schreef LETMEIN het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_annie_alicia.html
Hahahahahaaaa
Wat vind jij er van danquote:Op zondag 22 december 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat is daar zo grappig aan?
Tevens heet ze anna alicia, niet annie alicia, volgens mij
Wat een aandachtshoeren.quote:Op zondag 22 december 2013 18:53 schreef LETMEIN het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_annie_alicia.html
Hahahahahaaaa
zou geraldine doen. Maar 2 chicks die zoenen, dat heb ik wel eerder gezienquote:
Denk dat ie geen aandacht krijgt in zijn sociale leven nee.quote:Op zondag 22 december 2013 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent echt een aanwinst voor dit topic.
Dat was al bekend.quote:Op zondag 22 december 2013 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent echt een aanwinst voor dit topic.
Inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2013 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat ie geen aandacht krijgt in zijn sociale leven nee.
wat zijn technofeestjes toch topquote:Op zondag 22 december 2013 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zou geraldine doen. Maar 2 chicks die zoenen, dat heb ik wel eerder gezien
5xquote:Op zondag 22 december 2013 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat ie geen aandacht krijgt in zijn sociale leven nee.
Toen ik 16 was ik nog wel eens op feestjes bij vrienden waar ze dat deden voor peuken. Was wel grappig om te zien.quote:
Dat hoor ik graag.quote:Op zondag 22 december 2013 19:08 schreef Adames het volgende:
[..]
ok man, en dan toch nog hier komen. Ik voel me vereerd
Waarom bleef je hier kijken tijdens je ban, stuurde je achterlijke DM's en doe je continu dom en vervelend?quote:
ook topquote:Op zondag 22 december 2013 19:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toen ik 16 was ik nog wel eens op feestjes bij vrienden waar ze dat deden voor peuken. Was wel grappig om te zien.
+ hap je op allesquote:Op zondag 22 december 2013 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom bleef je hier kijken tijdens je ban, stuurde je achterlijke DM's en doe je continu dom en vervelend?
+ ben je lelijkquote:Op zondag 22 december 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
+ hap je op alles
+ bemoei je je overal mee
laat gaanquote:Op zondag 22 december 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
+ hap je op alles
+ bemoei je je overal mee
Gebaseerd op?quote:
Is allang uitgelegd maar blijkbaar heb jij dat niet gelezen.quote:Op zondag 22 december 2013 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom bleef je hier kijken tijdens je ban, stuurde je achterlijke DM's en doe je continu dom en vervelend?
wat zijn jullie toch liev voor LMIquote:
Klopt. Quote maar.quote:Op zondag 22 december 2013 19:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gebaseerd op?
[..]
Is allang uitgelegd maar blijkbaar heb jij dat niet gelezen.
nog niet, maar ik ben een fanatiek ajacied en ik hoorde dat dit de volwassen versie van de vbl sc was, dus ik hoop hier mooi bij te passenquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 19:15 schreef Adames het volgende:
[..]
nog niet, maar ik ben een fanatiek ajacied en ik hoorde dat dit de volwassen versie van de vbl sc was, dus ik hoop hier mooi bij te passen
Gebruik je gezonde verstand eens.quote:Op zondag 22 december 2013 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet uitgelegd. Geeft niks.
Ik denk eigenlijk dat VBL SC nog volwassener is dan dit topic.quote:Op zondag 22 december 2013 19:15 schreef Adames het volgende:
[..]
nog niet, maar ik ben een fanatiek ajacied en ik hoorde dat dit de volwassen versie van de vbl sc was, dus ik hoop hier mooi bij te passen
Nee.quote:Op zondag 22 december 2013 19:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook waarom ik op fok zat.
Nou, toen ik een weekje ban had, was ik niet op FOK!quote:Op zondag 22 december 2013 19:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook waarom ik op fok zat.
het zijn beide net vrouwen, hebben zo soms hun periodes. En dan is het een mooi moment om over te stappen.quote:Op zondag 22 december 2013 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat VBL SC nog volwassener is dan dit topic.
Daar leer ik niet waarom jij op FOK! zit tijdens je ban.quote:Op zondag 22 december 2013 19:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gebruik dan je universitaire kennis eens.
Ik mag jou wel.quote:Op zondag 22 december 2013 19:18 schreef Adames het volgende:
[..]
het zijn beide net vrouwen, hebben zo soms hun periodes. En dan is het een mooi moment om over te stappen.
Nu hopen dat die periodes niet synchroon gaan lopen
Wat diep zeg. Al leg je nu wel iedereen de keuze voor om enkel nog in één SC te posten om de menstruatiecyclus niet gelijk te laten lopen.quote:Op zondag 22 december 2013 19:18 schreef Adames het volgende:
[..]
het zijn beide net vrouwen, hebben zo soms hun periodes. En dan is het een mooi moment om over te stappen.
Nu hopen dat die periodes niet synchroon gaan lopen
3. Jij hebt nu je periode 4. Waarom sta je niet in de keuken?quote:Op zondag 22 december 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
Er zijn maar twee redenen waarom je op FOK! zat. 1. Je hebt niks beters te doen. 2. Je hebt wel wat beters te doen maar daar geen zin in.
Doe even normaal.quote:Op zondag 22 december 2013 19:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
3. Jij hebt nu je periode 4. Waarom sta je niet in de keuken?
quote:Op zondag 22 december 2013 19:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
Geheel onjuist.quote:Op zondag 22 december 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
Er zijn maar twee redenen waarom je op FOK! zat. 1. Je hebt niks beters te doen. 2. Je hebt wel wat beters te doen maar daar geen zin in.
Nee en ja dat sta ik op dit moment wel.quote:Op zondag 22 december 2013 19:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
Je vroeg gisteren wat ik had gedaan tijdens mijn ban, ik had je gequote waarbij ik mijn antwoord gaf. Lees dat maar eensquote:
Mens, doe niet zo moeilijk en zoek het voor ons op.quote:Op zondag 22 december 2013 19:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je vroeg gisteren wat ik had gedaan tijdens mijn ban, ik had je gequote waarbij ik mijn antwoord gaf. Lees dat maar eens
okequote:Op zondag 22 december 2013 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mens, doe niet zo moeilijk en zoek het voor ons op.
Nou je DM'de zoveel mensen op vrijdag avond en zaterdag ook. Dat bijna iedereen hier nu de indruk heeft dat jij geen leven hebt. Nu probeer jij je ongelijk te bewijzen. Wat schattig.quote:Op zondag 22 december 2013 19:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je vroeg gisteren wat ik had gedaan tijdens mijn ban, ik had je gequote waarbij ik mijn antwoord gaf. Lees dat maar eens
Rawr!quote:Op zondag 22 december 2013 19:32 schreef zwerty het volgende:
[..]
leuk dat je er naar vraagt
http://www.hm.com/nl/product/24134?article=24134-B
Vinkje gezet.quote:Op zondag 22 december 2013 19:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou je DM'de zoveel mensen op vrijdag avond en zaterdag ook. Dat bijna iedereen hier nu de indruk heeft dat jij geen leven hebt. Nu probeer jij je ongelijk te bewijzen. Wat schattig.
oh die is wel tofquote:Op zondag 22 december 2013 19:32 schreef zwerty het volgende:
[..]
ben je altijd zo happerig?quote:Op zondag 22 december 2013 19:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou je DM'de zoveel mensen op vrijdag avond en zaterdag ook. Dat bijna iedereen hier nu de indruk heeft dat jij geen leven hebt. Nu probeer jij je ongelijk te bewijzen. Wat schattig.
picsquote:
Zij en LMI, blijft een dingetje denk ikquote:
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 19:32 schreef zwerty het volgende:
[..]
Stiekem vinden ze elkaar gewoon leukquote:Op zondag 22 december 2013 19:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zij en LMI, blijft een dingetje denk ik
waarom beantwoordt jij altijd vragen voor anderen?quote:
Jij bent vervelend!quote:Op zondag 22 december 2013 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom beantwoordt jij altijd vragen voor anderen?
Ik vind dat vervelend.
zal ik het nog een keer doen?quote:Op zondag 22 december 2013 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom beantwoordt jij altijd vragen voor anderen?
Ik vind dat vervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |