hup rodawa, mijn mattiequote:Op zondag 22 december 2013 18:44 schreef Rodawa het volgende:
Goed, dus even een tussenstand van de huidige teams met teamnamen + leden.
#TeamEtsu:
- Etsu
#TeamZwerty:
- zwerty
- haribo
#TeamSof:
- supersof
#TeamInsomnia:
- Giel Beelen
#TeamGiel:
- ...
#TeamRodawa:
- Overige FOK!kers
Dit klopt niet.quote:Op zondag 22 december 2013 18:44 schreef Rodawa het volgende:
#TeamEtsu:
- Etsu
#TeamZwerty:
- zwerty
- haribo
#TeamSof:
- supersof
#TeamInsomnia:
- Giel Beelen
#TeamGiel:
- ...
#TeamRodawa:
- Overige FOK!kers
Ik hoor blijkbaar bij sofquote:Op zondag 22 december 2013 18:44 schreef Rodawa het volgende:
#TeamEtsu:
- Etsu
#TeamZwerty:
- zwerty
- haribo
#TeamSof:
- supersof
#TeamInsomnia:
- Giel Beelen
#TeamGiel:
- ...
#TeamRodawa:
- Overige FOK!kers
En dat geldt niet alleen voor hem.quote:Op zondag 22 december 2013 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom moet je zijn posts en standpunten ook met een korreltje zout nemen.
Ja, wij zaten toch bij elkaar. en lr en va zitten sowieso bij onsquote:Op zondag 22 december 2013 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom moet je zijn posts en standpunten ook met een korreltje zout nemen.
Dit klopt.quote:Op zondag 22 december 2013 18:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, wij zaten toch bij elkaar. en lr en va zitten sowieso bij ons
wat is daar zo grappig aan?quote:Op zondag 22 december 2013 18:53 schreef LETMEIN het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_annie_alicia.html
Hahahahahaaaa
Wat vind jij er van danquote:Op zondag 22 december 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat is daar zo grappig aan?
Tevens heet ze anna alicia, niet annie alicia, volgens mij
Wat een aandachtshoeren.quote:Op zondag 22 december 2013 18:53 schreef LETMEIN het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_annie_alicia.html
Hahahahahaaaa
zou geraldine doen. Maar 2 chicks die zoenen, dat heb ik wel eerder gezienquote:
Denk dat ie geen aandacht krijgt in zijn sociale leven nee.quote:Op zondag 22 december 2013 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent echt een aanwinst voor dit topic.
Dat was al bekend.quote:Op zondag 22 december 2013 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent echt een aanwinst voor dit topic.
Inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2013 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat ie geen aandacht krijgt in zijn sociale leven nee.
wat zijn technofeestjes toch topquote:Op zondag 22 december 2013 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zou geraldine doen. Maar 2 chicks die zoenen, dat heb ik wel eerder gezien
5xquote:Op zondag 22 december 2013 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat ie geen aandacht krijgt in zijn sociale leven nee.
Toen ik 16 was ik nog wel eens op feestjes bij vrienden waar ze dat deden voor peuken. Was wel grappig om te zien.quote:
Dat hoor ik graag.quote:Op zondag 22 december 2013 19:08 schreef Adames het volgende:
[..]
ok man, en dan toch nog hier komen. Ik voel me vereerd
Waarom bleef je hier kijken tijdens je ban, stuurde je achterlijke DM's en doe je continu dom en vervelend?quote:
ook topquote:Op zondag 22 december 2013 19:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toen ik 16 was ik nog wel eens op feestjes bij vrienden waar ze dat deden voor peuken. Was wel grappig om te zien.
+ hap je op allesquote:Op zondag 22 december 2013 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom bleef je hier kijken tijdens je ban, stuurde je achterlijke DM's en doe je continu dom en vervelend?
+ ben je lelijkquote:Op zondag 22 december 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
+ hap je op alles
+ bemoei je je overal mee
laat gaanquote:Op zondag 22 december 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
+ hap je op alles
+ bemoei je je overal mee
Gebaseerd op?quote:
Is allang uitgelegd maar blijkbaar heb jij dat niet gelezen.quote:Op zondag 22 december 2013 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom bleef je hier kijken tijdens je ban, stuurde je achterlijke DM's en doe je continu dom en vervelend?
wat zijn jullie toch liev voor LMIquote:
Klopt. Quote maar.quote:Op zondag 22 december 2013 19:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gebaseerd op?
[..]
Is allang uitgelegd maar blijkbaar heb jij dat niet gelezen.
nog niet, maar ik ben een fanatiek ajacied en ik hoorde dat dit de volwassen versie van de vbl sc was, dus ik hoop hier mooi bij te passenquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 19:15 schreef Adames het volgende:
[..]
nog niet, maar ik ben een fanatiek ajacied en ik hoorde dat dit de volwassen versie van de vbl sc was, dus ik hoop hier mooi bij te passen
Gebruik je gezonde verstand eens.quote:Op zondag 22 december 2013 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet uitgelegd. Geeft niks.
Ik denk eigenlijk dat VBL SC nog volwassener is dan dit topic.quote:Op zondag 22 december 2013 19:15 schreef Adames het volgende:
[..]
nog niet, maar ik ben een fanatiek ajacied en ik hoorde dat dit de volwassen versie van de vbl sc was, dus ik hoop hier mooi bij te passen
Nee.quote:Op zondag 22 december 2013 19:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook waarom ik op fok zat.
Nou, toen ik een weekje ban had, was ik niet op FOK!quote:Op zondag 22 december 2013 19:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook waarom ik op fok zat.
het zijn beide net vrouwen, hebben zo soms hun periodes. En dan is het een mooi moment om over te stappen.quote:Op zondag 22 december 2013 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat VBL SC nog volwassener is dan dit topic.
Daar leer ik niet waarom jij op FOK! zit tijdens je ban.quote:Op zondag 22 december 2013 19:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gebruik dan je universitaire kennis eens.
Ik mag jou wel.quote:Op zondag 22 december 2013 19:18 schreef Adames het volgende:
[..]
het zijn beide net vrouwen, hebben zo soms hun periodes. En dan is het een mooi moment om over te stappen.
Nu hopen dat die periodes niet synchroon gaan lopen
Wat diep zeg. Al leg je nu wel iedereen de keuze voor om enkel nog in één SC te posten om de menstruatiecyclus niet gelijk te laten lopen.quote:Op zondag 22 december 2013 19:18 schreef Adames het volgende:
[..]
het zijn beide net vrouwen, hebben zo soms hun periodes. En dan is het een mooi moment om over te stappen.
Nu hopen dat die periodes niet synchroon gaan lopen
3. Jij hebt nu je periode 4. Waarom sta je niet in de keuken?quote:Op zondag 22 december 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
Er zijn maar twee redenen waarom je op FOK! zat. 1. Je hebt niks beters te doen. 2. Je hebt wel wat beters te doen maar daar geen zin in.
Doe even normaal.quote:Op zondag 22 december 2013 19:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
3. Jij hebt nu je periode 4. Waarom sta je niet in de keuken?
quote:Op zondag 22 december 2013 19:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
Geheel onjuist.quote:Op zondag 22 december 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
Er zijn maar twee redenen waarom je op FOK! zat. 1. Je hebt niks beters te doen. 2. Je hebt wel wat beters te doen maar daar geen zin in.
Nee en ja dat sta ik op dit moment wel.quote:Op zondag 22 december 2013 19:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
Je vroeg gisteren wat ik had gedaan tijdens mijn ban, ik had je gequote waarbij ik mijn antwoord gaf. Lees dat maar eensquote:
Mens, doe niet zo moeilijk en zoek het voor ons op.quote:Op zondag 22 december 2013 19:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je vroeg gisteren wat ik had gedaan tijdens mijn ban, ik had je gequote waarbij ik mijn antwoord gaf. Lees dat maar eens
okequote:Op zondag 22 december 2013 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mens, doe niet zo moeilijk en zoek het voor ons op.
Nou je DM'de zoveel mensen op vrijdag avond en zaterdag ook. Dat bijna iedereen hier nu de indruk heeft dat jij geen leven hebt. Nu probeer jij je ongelijk te bewijzen. Wat schattig.quote:Op zondag 22 december 2013 19:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je vroeg gisteren wat ik had gedaan tijdens mijn ban, ik had je gequote waarbij ik mijn antwoord gaf. Lees dat maar eens
Rawr!quote:Op zondag 22 december 2013 19:32 schreef zwerty het volgende:
[..]
leuk dat je er naar vraagt
http://www.hm.com/nl/product/24134?article=24134-B
Vinkje gezet.quote:Op zondag 22 december 2013 19:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou je DM'de zoveel mensen op vrijdag avond en zaterdag ook. Dat bijna iedereen hier nu de indruk heeft dat jij geen leven hebt. Nu probeer jij je ongelijk te bewijzen. Wat schattig.
oh die is wel tofquote:Op zondag 22 december 2013 19:32 schreef zwerty het volgende:
[..]
ben je altijd zo happerig?quote:Op zondag 22 december 2013 19:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou je DM'de zoveel mensen op vrijdag avond en zaterdag ook. Dat bijna iedereen hier nu de indruk heeft dat jij geen leven hebt. Nu probeer jij je ongelijk te bewijzen. Wat schattig.
picsquote:
Zij en LMI, blijft een dingetje denk ikquote:
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 19:32 schreef zwerty het volgende:
[..]
Stiekem vinden ze elkaar gewoon leukquote:Op zondag 22 december 2013 19:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zij en LMI, blijft een dingetje denk ik
waarom beantwoordt jij altijd vragen voor anderen?quote:
Jij bent vervelend!quote:Op zondag 22 december 2013 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom beantwoordt jij altijd vragen voor anderen?
Ik vind dat vervelend.
zal ik het nog een keer doen?quote:Op zondag 22 december 2013 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom beantwoordt jij altijd vragen voor anderen?
Ik vind dat vervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |