spartanen, persians werden in de pan gehaktquote:Op zondag 22 december 2013 18:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoho, zo werkt het niet. Heb je de 300 persians niet zien vechten? Ondanks het kleine leger werd er toch gewonnen.
Je mag hem hebben.quote:Op zondag 22 december 2013 18:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is hij een held? Lol.
Trevor Noah zit bij #TeamEtsu.
Je hebt gelijk, mijn excuses. Ik was even in de war door de hoge spanning in deze discussie.quote:Op zondag 22 december 2013 18:41 schreef Adames het volgende:
[..]
spartanen, persians werden in de pan gehakt
Jij kan bij lange na niet aan zijn reputatie tippen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is dat mijn team een uitstekende reputatie heeft en dat moet zo blijven.
geeft niks, ik vul je slechts aan daar waar mogelijkquote:Op zondag 22 december 2013 18:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mijn excuses. Ik was even in de war door de hoge spanning in deze discussie.
Dat is jouw opvatting, gelukkig is het niet aan de realiteit verbonden.quote:Op zondag 22 december 2013 18:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij kan bij lange na niet aan zijn reputatie tippen.
Jij leeft overduidelijk niet in de realiteitquote:Op zondag 22 december 2013 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is jouw opvatting, gelukkig is het niet aan de realiteit verbonden.
#team Insomnia_ minacht niemand. Dus iedereen is welkom.quote:Op zondag 22 december 2013 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus #TeamInsomniaHet is dat ik door het stof zou gaan voor jullie geweldige groepering.
Dit is wederom jouw opvatting, wat ook niet aan de realiteit is verbonden.quote:Op zondag 22 december 2013 18:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij leeft overduidelijk niet in de realiteit
quote:Op zondag 22 december 2013 18:44 schreef Rodawa het volgende:
Goed, dus even een tussenstand van de huidige teams met teamnamen + leden.
#TeamEtsu:
- Etsu
#TeamZwerty:
- zwerty
- haribo
#TeamSof:
- supersof
#TeamInsomnia:
- Giel Beelen
#TeamGiel:
- ...
#TeamRodawa:
- Overige FOK!kers
Ik kan jou niet serieus nemen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is wederom jouw opvatting, wat ook niet aan de realiteit is verbonden.
[..]
TeamEtsu stemt voor.quote:Op zondag 22 december 2013 18:47 schreef Rodawa het volgende:
Tot zover deze discussie, ik wil het hier graag bij laten tot Ryan aanwezig is.
Fijn om te horenquote:Op zondag 22 december 2013 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf #TeamSof trouw, maar met Adames in de gelederen is #TeamRodawa toch wel buitengewoon in het voordeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |