Oke. En waarom moet iedereen een tean kiezen?quote:Op zondag 22 december 2013 18:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb niks verkeerd gedaan, cachet. Echt niet.
[..]
Wauw, jullie standpunten zijn sterk. Ik overweeg om de witte vlag te zwaaien.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 22 december 2013 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is waar. Je kan niet meer terug.
Ik denk dat Rodawa nu in een hoekje zit te huilen.
Omdat Rodawa een plaatje in de SC heeft geplaatst wat nogal sfeerverpestend is naar mijns inziens. Hij is daar niet mee eens. En nu hebben we beslist dat Ryan objectief genoeg is om te bepalen of het zo is. Maar hij is er niet. Dus nu hangt het vanaf welke team het grootst is.quote:Op zondag 22 december 2013 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke. En waarom moet iedereen een tean kiezen?
Niet echt nee. Al is er niks mis met teamvorming, dan weet je ook weer waar je staat binnen de SC.quote:
Andrélon men+care.quote:Op zondag 22 december 2013 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké.
Rodawa, nu ik bijna halflang haar heb welke haarconditionerstel jij voor?
Precies.quote:Op zondag 22 december 2013 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt nee. Al is er niks mis met teamvorming, dan weet je ook weer waar je staat binnen de SC.
Het gevecht om mijn stem heeft mijn ego toch wel gestreeld
Ik zou voor een toegeschreven conditioner gaan in deze. Hoewel roos een grote vijand voor een knappe bos haar is heeft het geen direct effect op je golvende manen. Al kan een goede wasbeurt met een anti-roosspoeling nooit kwaad.quote:Op zondag 22 december 2013 18:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Andrélon men+care.
Over Andrélon gesproken; moet ik gaan voor de anti-roos shampoo of shampoo tegen slap en futloos haar?
Hoho, zo werkt het niet. Heb je de 300 persians niet zien vechten? Ondanks het kleine leger werd er toch gewonnen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:38 schreef Etsu het volgende:
Dus nu hangt het vanaf welke team het grootst is.
Ik kan niet, ik hoor al waar sof bij hoort, wat dat ook isquote:
is grapje tochquote:
Hoognodig tijd om wakker te worden.quote:Op zondag 22 december 2013 18:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoho, zo werkt het niet. Heb je de 300 persians niet zien vechten? Ondanks het kleine leger werd er toch gewonnen.
neequote:
spartanen, persians werden in de pan gehaktquote:Op zondag 22 december 2013 18:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoho, zo werkt het niet. Heb je de 300 persians niet zien vechten? Ondanks het kleine leger werd er toch gewonnen.
Je mag hem hebben.quote:Op zondag 22 december 2013 18:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is hij een held? Lol.
Trevor Noah zit bij #TeamEtsu.
Je hebt gelijk, mijn excuses. Ik was even in de war door de hoge spanning in deze discussie.quote:Op zondag 22 december 2013 18:41 schreef Adames het volgende:
[..]
spartanen, persians werden in de pan gehakt
Jij kan bij lange na niet aan zijn reputatie tippen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is dat mijn team een uitstekende reputatie heeft en dat moet zo blijven.
geeft niks, ik vul je slechts aan daar waar mogelijkquote:Op zondag 22 december 2013 18:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mijn excuses. Ik was even in de war door de hoge spanning in deze discussie.
Dat is jouw opvatting, gelukkig is het niet aan de realiteit verbonden.quote:Op zondag 22 december 2013 18:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij kan bij lange na niet aan zijn reputatie tippen.
Jij leeft overduidelijk niet in de realiteitquote:Op zondag 22 december 2013 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is jouw opvatting, gelukkig is het niet aan de realiteit verbonden.
#team Insomnia_ minacht niemand. Dus iedereen is welkom.quote:Op zondag 22 december 2013 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus #TeamInsomniaHet is dat ik door het stof zou gaan voor jullie geweldige groepering.
Dit is wederom jouw opvatting, wat ook niet aan de realiteit is verbonden.quote:Op zondag 22 december 2013 18:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij leeft overduidelijk niet in de realiteit
quote:Op zondag 22 december 2013 18:44 schreef Rodawa het volgende:
Goed, dus even een tussenstand van de huidige teams met teamnamen + leden.
#TeamEtsu:
- Etsu
#TeamZwerty:
- zwerty
- haribo
#TeamSof:
- supersof
#TeamInsomnia:
- Giel Beelen
#TeamGiel:
- ...
#TeamRodawa:
- Overige FOK!kers
Ik kan jou niet serieus nemen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is wederom jouw opvatting, wat ook niet aan de realiteit is verbonden.
[..]
TeamEtsu stemt voor.quote:Op zondag 22 december 2013 18:47 schreef Rodawa het volgende:
Tot zover deze discussie, ik wil het hier graag bij laten tot Ryan aanwezig is.
Fijn om te horenquote:Op zondag 22 december 2013 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf #TeamSof trouw, maar met Adames in de gelederen is #TeamRodawa toch wel buitengewoon in het voordeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |