.
 .

ik snap dat ook niet neequote:Op zondag 22 december 2013 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom sommigen bepaalde foto's daar neerplempen, best gevaarlijk

quote:Op zondag 22 december 2013 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze nelly is mee rbaas
 just a dream ken ik
 just a dream ken ik

Totoquote:

quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze valt niet op mannen.
[..]
Poeh he.
Monopoly
Twi
Myraela
Faxie
Watertornado
Captain_Maximum
Murdera
Joysa
Drommeldaris
Royco
Heloef
Flipsie
ChipsZak.
SiIk
Muhahaha
Magnetronkoffie
Lokasenna
Newbie114
Arachide
Dagoduck
Dqod
Fera
Guitarist
Engel
Charmed_Angel
Jofunu_Kun
Albinobambi
Kingtoppie
Thegirlnextdoor
Ik vergeet er vast nog een hoop.

Lekker!quote:

hallo vrekquote:

quote:

Ik ben altijd down-to-earth gebleven.quote:Op zondag 22 december 2013 16:55 schreef Stuart het volgende:
Roda vind ik ook wel verandert in positieve zin trouwens. Veel vriendelijker dan voorheen maar wellicht ligt dat ook wel aan mijzelf

leuk hoorquote:

Pizza is zoveel beterquote:Op zondag 22 december 2013 17:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga ravioli eten. Flikker het wel in de oven met tomaat en wat kaas.

quote:
 ja he
 ja he

pizzaquote:

Ja toch? Lekker zondagmiddag plaatje.quote:

Ik denk elke keer dat het dinsdag is om een of andere redenquote:Op zondag 22 december 2013 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja toch? Lekker zondagmiddag plaatje.

Dan doe je iets toch verkeerd.quote:Op zondag 22 december 2013 17:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk elke keer dat het dinsdag is om een of andere reden

Ja raar he, nu al raar ritme door de vakantiequote:

Niet een paar moneys hebben voor pizzaquote:

presentquote:Op zondag 22 december 2013 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet een paar moneys hebben voor pizza

Ik ga ergens 's nachts slapen en ik word 's middags wakker. Vakantieritme.quote:Op zondag 22 december 2013 17:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja raar he, nu al raar ritme door de vakantie

Tevens ik heb oudersquote:Op zondag 22 december 2013 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet een paar moneys hebben voor pizza

We Come 1quote:

welke ga je nu kopen?quote:

Ga als ork.quote:Op zondag 22 december 2013 17:11 schreef Rodawa het volgende:
Ik ga straks naar The Hobbit.
Ik twijfel nog of ik mij zal kleden als dwerg of als elf. Suggesties?

dan hoef je je niet te verkleden hoorquote:Op zondag 22 december 2013 17:11 schreef Rodawa het volgende:

quote:

Combinatie van. Niks mis met halfbloedjes.quote:Op zondag 22 december 2013 17:11 schreef Rodawa het volgende:

We Come 1 is gewoonquote:

wrm niequote:

watquote:

Not too bad thanks, yourself?quote:Op zondag 22 december 2013 17:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Little
How does it go with you?

ik nietquote:Op zondag 22 december 2013 17:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
everybody wants a piece of the totomeister

Niet mijn soort filmquote:Op zondag 22 december 2013 17:11 schreef Rodawa het volgende:

not mequote:Op zondag 22 december 2013 17:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
everybody wants a piece of the totomeister

quote:

quote:Op zondag 22 december 2013 17:22 schreef supersof het volgende:
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=nye73k&s=5#.UrcRqHm6JH0

wiesdatquote:Op zondag 22 december 2013 17:22 schreef supersof het volgende:

quote:Op zondag 22 december 2013 13:37 schreef FL_Freak het volgende:
Ik stem voor een F1978 paint topic.
Einde SC.
quote:Op zondag 22 december 2013 13:38 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, goed plan... de winnaar krijgt een gratis hossel-lesje

durrrquote:

Wanneer niet?quote:Op zondag 22 december 2013 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
dan hoef je je niet te verkleden hoor
Halfbloedjes zijn ook wel leuk, inderdaad. Maar dan zou ik eerder gaan voor een combinatie van hobbit en ork, puur omdat dat tegenpolen zijn en ze elkaar niet mogen. Dat maakt het toch wat spannender, uitdagender.quote:Op zondag 22 december 2013 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Combinatie van. Niks mis met halfbloedjes.

Oke. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 22 december 2013 17:24 schreef Rodawa het volgende:
Voor de geïnteresseerden, de jus is opgeruimd. Ik kan weer normaal reageren. De kust is veilig.
[..]
Wanneer niet?
[..]
Halfbloedjes zijn ook wel leuk, inderdaad. Maar dan zou ik eerder gaan voor een combinatie van hobbit en ork, puur omdat dat tegenpolen zijn en ze elkaar niet mogen. Dat maakt het toch wat spannender, uitdagender.

als ik het nu weg haal, zien ze het dan nog?quote:

Ja.quote:Op zondag 22 december 2013 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik het nu weg haal, zien ze het dan nog?

dan laat ik het staanquote:

Dit is overigens gepaint door de welbekende BOUDEWIJN.quote:Op zondag 22 december 2013 17:22 schreef supersof het volgende:

meen je nietquote:Op zondag 22 december 2013 17:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is overigens gepaint door de welbekende BOUDEWIJN.

Jij komt daar binnen zetten als de vredesstichter. Nelson Mandela van 2014. Jij bereikt van LOTR en The Hobbit in 30 films en boeken niet lukte in één avond. De zaal zal je onthalen als een eigentijdse messias. Halleluja, de Hork, half Hobbit half Ork is teruggekeerd op aarde.quote:Op zondag 22 december 2013 17:24 schreef Rodawa het volgende:
Voor de geïnteresseerden, de jus is opgeruimd. Ik kan weer normaal reageren. De kust is veilig.
[..]
Wanneer niet?
[..]
Halfbloedjes zijn ook wel leuk, inderdaad. Maar dan zou ik eerder gaan voor een combinatie van hobbit en ork, puur omdat dat tegenpolen zijn en ze elkaar niet mogen. Dat maakt het toch wat spannender, uitdagender.

zienquote:Op zondag 22 december 2013 17:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jawel. Hij heeft nog meer creaties gemaakt.

quote:Op zondag 22 december 2013 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij komt daar binnen zetten als de vredesstichter. Nelson Mandela van 2014. Jij bereikt van LOTR en The Hobbit in 30 films en boeken niet lukte in één avond. De zaal zal je onthalen als een eigentijdse messias. Halleluja, de Hork, half Hobbit half Ork is teruggekeerd op aarde.

Ja, JIJquote:Op zondag 22 december 2013 17:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
knap want dit is de eerste keer dat ik 't zeg

zie niksquote:

dwerg, doe baardquote:Op zondag 22 december 2013 17:11 schreef Rodawa het volgende:

ooooh chillquote:
 weer dezelfde?
 weer dezelfde?

quote:Op zondag 22 december 2013 17:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon geen woorden voor. Damn, dit is het liefste wat iemand ooit tegen mij heeft gezegd.
 Is al goed. Zolang je mijn kapsel binnenkort maar weer wil beoordelen en voorzien van tips.
 Is al goed. Zolang je mijn kapsel binnenkort maar weer wil beoordelen en voorzien van tips.

oker ik wachquote:Op zondag 22 december 2013 17:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, dat kan want ik heb ook nog niks gestuurd.
oke wach eve gedult !!!

hoi lrquote:Op zondag 22 december 2013 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Is al goed. Zolang je mijn kapsel binnenkort maar weer wil beoordelen en voorzien van tips.

nee kan me weinig schelenquote:Op zondag 22 december 2013 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey Inso. Nog gebaald om Ajax of kan het je verder ook niet schelen ook?

Geen probleem, laten we ook een keer afspreken om elkaars haarstructuur van dichtbij te beoordelen. We kunnen er allebei doorheen woelen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Is al goed. Zolang je mijn kapsel binnenkort maar weer wil beoordelen en voorzien van tips.
Dat klopt. Je bent er zelf uitgegaan.quote:Op zondag 22 december 2013 17:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kan het niet zien, want zit er niet in
Bdank.quote:

is toch goedquote:

Lekker belangrijk of ik het wel of niet leuk vindquote:Op zondag 22 december 2013 17:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ben nu overtuigd. Ik ga vanavond niet meer naar The Hobbit.

southampton was 3 keer niksquote:Op zondag 22 december 2013 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk geeneens. Na de winterstop mogen ze het opnieuw proberen, wat een dramatisch spel.

Oja kan welquote:Op zondag 22 december 2013 17:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen probleem, laten we ook een keer afspreken om elkaars haarstructuur van dichtbij te beoordelen. We kunnen er allebei doorheen woelen.
[..]
Dat klopt. Je bent er zelf uitgegaan.
[..]
Bdank.

Er ging een lichte tinteling door mij heen welke ergens halverwege mijn lichaam in het topje stopte.quote:Op zondag 22 december 2013 17:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen probleem, laten we ook een keer afspreken om elkaars haarstructuur van dichtbij te beoordelen. We kunnen er allebei doorheen woelen.

omgquote:Op zondag 22 december 2013 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er ging een lichte tinteling door mij heen welke ergens halverwege mijn lichaam in het topje stopte.
Dit lijkt mij werkelijk een magistraal idee, en hoop dat het spoedig in uitvoering zal komen. Want in die lekkere haarbos van jou zou ik elke ochtend wel in willen woelen.

In het jouwe ook wel hoorquote:
 Maar Rodawa is nou eenmaal de expert op het gebied van mooie kapsels.
 Maar Rodawa is nou eenmaal de expert op het gebied van mooie kapsels.

Nouja, als we hier in de SC een 'democratische' stemming houden, dan draait het uiteindelijk alleen om jouw mening.quote:Op zondag 22 december 2013 17:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of ik het wel of niet leuk vind

Dat is wederzijds, maar het lijkt me beter als we elkaars haar hooguit één keer week betasten. Hierdoor houden we het spannend en je voelt gewoon elke week dat de haardos voller is dan de week ervoor.quote:Op zondag 22 december 2013 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er ging een lichte tinteling door mij heen welke ergens halverwege mijn lichaam in het topje stopte.
Dit lijkt mij werkelijk een magistraal idee, en hoop dat het spoedig in uitvoering zal komen. Want in die lekkere haarbos van jou zou ik elke ochtend wel in willen woelen.

Hahahaquote:Op zondag 22 december 2013 17:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nouja, als we hier in de SC een 'democratische' stemming houden, dan draait het uiteindelijk alleen om jouw mening.
[..]
Dat is wederzijds, maar het lijkt me beter als we elkaars haar hooguit één keer week betasten. Hierdoor houden we het spannend en je voelt gewoon elke week dat de haardos voller is dan de week ervoor.
Mijn secretaresse zal contact opnemen voor een afspraak.

Dat is waar. En zo worden alle kleine veranderingen ook niet voor lief genomen omdat het proces van dichtbij toch altijd minder opvalt. Als je de spanning goed opbouwt en tot een explosie laat komen tijdens dan ene uurtje in de week (Volgens je secretaresse ben je een druk man en verder volgeboekt) zullen we er beide meer van genieten en tot mooiere resultaten komenquote:Op zondag 22 december 2013 17:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is wederzijds, maar het lijkt me beter als we elkaars haar hooguit één keer week betasten. Hierdoor houden we het spannend en je voelt gewoon elke week dat de haardos voller is dan de week ervoor.
Mijn secretaresse zal contact opnemen voor een afspraak.

Ik ga je hier niet om feliciteren.quote:Op zondag 22 december 2013 17:41 schreef Stuart het volgende:
Ik moet nog 970 posts dit jaar om 100k te halen

Dat hoeft ook nietquote:Op zondag 22 december 2013 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is waar. En zo worden alle kleine veranderingen ook niet voor lief genomen omdat het proces van dichtbij toch altijd minder opvalt. Als je de spanning goed opbouwt en tot een explosie laat komen tijdens dan ene uurtje in de week (Volgens je secretaresse ben je een druk man en verder volgeboekt) zullen we er beide meer van genieten en tot mooiere resultaten komen
[..]
Ik ga je hier niet om feliciteren.

Ik voel nergens sympathie voor.quote:Op zondag 22 december 2013 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt dat sommige mensen enige sympathie voor een club uit Rotterdam voelen. Mallerds.

homo'squote:Op zondag 22 december 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In het jouwe ook wel hoorMaar Rodawa is nou eenmaal de expert op het gebied van mooie kapsels.

hallowquote:

gaat wel lekker, met jou?quote:

niksquote:

ben jij meervoud?quote:

Genieten van schoonheid heeft weinig met seksualiteit te maken. Als jij een schilderij mooi vindt ben je toch ook niet kunstueelquote:

uit zijn moeders koelkastquote:

Het klinkt aardig seksueel hoor.quote:Op zondag 22 december 2013 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genieten van schoonheid heeft weinig met seksualiteit te maken. Als jij een schilderij mooi vindt ben je toch ook niet kunstueel

Wat vind je van one direction?quote:

en van de foto's?quote:

Nee hoor, ik bedoel er niks slechts mee.quote:Op zondag 22 december 2013 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het klinkt bijna veroordelend. Etsu vindt dit niet leuk.

Welke?quote:

ik vind de tweede op deze foto niet leuk, maar die heeft wel mijn voorkeur. Samen met nummer drie.quote:

Welke is Harry?quote:Op zondag 22 december 2013 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind de tweede op deze foto niet leuk, maar die heeft wel mijn voorkeur. Samen met nummer drie.
Waarom vind je harry leuk

vijfdequote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niallhoran

Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.

quote:Op zondag 22 december 2013 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bedoel er niks slechts mee.
 Ik ook niet. One Direction hebben mij er weer van weten te overtuigen. Al ga ik in dat geval ook voor Harry. Hij ziet er als enige nog enigszins oprecht uit en niet irritant
 Ik ook niet. One Direction hebben mij er weer van weten te overtuigen. Al ga ik in dat geval ook voor Harry. Hij ziet er als enige nog enigszins oprecht uit en niet irritant

quote:Op zondag 22 december 2013 17:59 schreef supersof het volgende:
hij is debielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niallhoran
 Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Alles dankzij God en alles op eigen kracht

Jammer van zn beugel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niallhoran

Je ziet gewoon aan zijn gezicht op foto 1 dat hij slist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niallhoran
 ∞
∞

heeft ie niet meerquote:

harry is niet leukquote:Op zondag 22 december 2013 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik ook niet. One Direction hebben mij er weer van weten te overtuigen. Al ga ik in dat geval ook voor Harry. Hij ziet er als enige nog enigszins oprecht uit en niet irritant

Op zich lijkt hij ook wel ietwat op een jonge Jamie Oliverquote:Op zondag 22 december 2013 18:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je ziet gewoon aan zijn gezicht op foto 1 dat hij slist.

er is geen homoquote:

louis danquote:

nee johquote:

quote:

hij is echt debielquote:Op zondag 22 december 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
http://images6.fanpop.com(...)527166-1280-1024.jpg
awww liam

waaromquote:

waarom vind je datquote:

quote:

nahquote:

black metal boyband zekerquote:Op zondag 22 december 2013 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga ook maar in een boyband denk ik. Al ben ik eigenlijk wat te oud bij nader inzien

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |