Ik post al vanaf 2007 (Het ene jaar wel het andere niet) ter verdedigingquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:40 schreef supersof het volgende:
[..]jij staat ook best hoog of niet
geen idee, buienradar geloof ik geen kanjer meer van dus ik zie het welquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeer het bestaan van die lijst juist te ontkennen.
[..]
Houd dit weer aan dan? Ik moet nog richting Den Haag fietsen en mijn fiets heeft geen spatboord meer.
Foo Fighters - The Pretender. 258 keer. Best veel aangezien ik het vaak op shuffle heb en ik best wat er in heb staanquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Is dat veel? Wat is jouw meest afgespeelde?
Ik krijg ALTIJD een hoosbui over me heen als ik naar De Kuip loop.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee, buienradar geloof ik geen kanjer meer van dus ik zie het wel
ha weinigquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Foo Fighters - The Pretender. 258 keer. Best veel aangezien ik het vaak op shuffle heb en ik best wat er in heb staan
Ja dan gaat het snelquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ha weinig
ik had badlied een paar dagen op repeat staan. luisterde ik er echt heel de dag naar
outasight - tonight is the night 241quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dan gaat het snel
Wat is je nummer 2?
wowquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
outasight - tonight is the night 241
jake miller day without your love 240
astr - razor 194
the script if you could see me now 194
one republic - counting stars 192
john legend - all of me 185
quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:49 schreef 2Happy4U het volgende:
iemand nog wat interessants te melden?
jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:49 schreef 2Happy4U het volgende:
en zo gaat de lijst nog wel door zonder veel verschilquote:
Ja. Ik kreeg net een HP-spoiler binnen via een plaatje. Een dood zal mij minder shockeren mocht het ervan komen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:49 schreef 2Happy4U het volgende:
ja ikquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:49 schreef 2Happy4U het volgende:
dat is dan meer dan terecht, mensen die de HP-serie nu nog niet uit hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Ik kreeg net een HP-spoiler binnen via een plaatje. Een dood zal mij minder shockeren mocht het ervan komen.
Minder tranen dus bij de HP meet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Ik kreeg net een HP-spoiler binnen via een plaatje. Een dood zal mij minder shockeren mocht het ervan komen.
Deel het met ons.quote:
Ik had gisteren bijna een Nintendo gekocht voor 20 euro.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik bewaar mij voor een marathon jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is dan meer dan terecht, mensen die de HP-serie nu nog niet uit hebben
welke?quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had gisteren bijna een Nintendo gekocht voor 20 euro.
koop hem alsnog en verkoop hem aan mij voor 21 euroquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik heb alle films in de bios gezienquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bewaar mij voor een marathon ja
ik lig nog steeds in bedquote:
baasquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb alle films in de bios gezien
alle boeken in het engels en nederlands gelezen
#CutForPotter
#HermelienLaatJeTietenZien
doegquote:
dan zal ik roepen komen wij uit rotterdamquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zal naar je zwaaien vanavond
later
dan roep ik ken je dat nie horen danquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:56 schreef Muto het volgende:
[..]
dan zal ik roepen komen wij uit rotterdam
Waarom niet gedaan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De NES.quote:
Ok, kom je hem ophalen maandag?quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
koop hem alsnog en verkoop hem aan mij voor 21 euro
Hermelienquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb alle films in de bios gezien
alle boeken in het engels en nederlands gelezen
#CutForPotter
#HermelienLaatJeTietenZien
Dat is best interessant ja. Wat doe je zoal in bed?quote:
Veel plezier Muutquote:
Ik at net chips, maar die zak heb ik weg gelegd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is best interessant ja. Wat doe je zoal in bed?
Nee stuur maar opquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De NES.
[..]
Ok, kom je hem ophalen maandag?
[..]
Hermelien![]()
Mag je aan Crack_ vragen. Die weet het wel ongeveer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:58 schreef supersof het volgende:
kaneel hoe zie jij er eigenlijk uit????
Nicequote:Op zaterdag 21 december 2013 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De NES.
[..]
Ok, kom je hem ophalen maandag?
[..]
Hermelien![]()
Of je stuurt een fotoquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag je aan Crack_ vragen. Die weet het wel ongeveer.
Ben je heel FOK! aan het inventariseren?quote:
jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je heel FOK! aan het inventariseren?
Welke smaak?quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik at net chips, maar die zak heb ik weg gelegd.
Had gewoon gedaan man.quote:
Tsssk. Denk je dat ik de Kerstman ben ofzo? Ik heb al voldoende FOK!ers een cadeautje gegeven.quote:
Mja, als ik NES wil spelen doe ik dat niet alleen. Dat doe ik meestal met een meisje dat hier in de buurt woont en zij heeft er al een.quote:
Of niet.quote:
heinz tomato ketchupquote:
jammerquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tsssk. Denk je dat ik de Kerstman ben ofzo? Ik heb al voldoende FOK!ers een cadeautje gegeven.
[..]
Mja, als ik NES wil spelen doe ik dat niet alleen. Dat doe ik meestal met een meisje dat hier in de buurt woont en zij heeft er al een.
[..]
Of niet.
Nog even en ik ga Sof om tips vragen. Ik twijfel namelijk nog steeds of ik naar de kapper moetquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je heel FOK! aan het inventariseren?
Mag ook aan een van de vele FOK!kers vragen die ik heb gemeet.quote:
Ik zie iets ontstaanquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tsssk. Denk je dat ik de Kerstman ben ofzo? Ik heb al voldoende FOK!ers een cadeautje gegeven.
[..]
Mja, als ik NES wil spelen doe ik dat niet alleen. Dat doe ik meestal met een meisje dat hier in de buurt woont en zij heeft er al een.
[..]
Of niet.
Kan ze prima over oordelenquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog even en ik ga Sof om tips vragen. Ik twijfel namelijk nog steeds of ik naar de kapper moet
Wie zijn dat dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag ook aan een van de vele FOK!kers vragen die ik heb gemeet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gadver wie wil er nou zo'n dikke buik
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:06 schreef supersof het volgende:
milfje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gadver wie wil er nou zo'n dikke buik
lijkt me echt vervelendquote:
Wat wil het plaatje eigenlijk precies duidelijk maken aangezien ze haar kinderen voor de buik houdt in het tweede plaatje?quote:
Die heb ik nooit op. Ik heb enkel saaie smaken op als paprika en bolognese.quote:
op je rug slapenquote:
Gewoon is leuk om te zien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat wil het plaatje eigenlijk precies duidelijk maken aangezien ze haar kinderen voor de buik houdt in het tweede plaatje?
Verder ligt mijn expertise gek genoeg in mindere mate op dit gebied.
Ze valt niet op mannen.quote:
Poeh he.quote:
Dat zijn er echt veelquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze valt niet op mannen.
[..]
Poeh he.
Monopoly
Twi
Myraela
Faxie
Watertornado
Captain_Maximum
Murdera
Joysa
Drommeldaris
Royco
Heloef
Flipsie
ChipsZak.
SiIk
Muhahaha
Magnetronkoffie
Lokasenna
Newbie114
Arachide
Dagoduck
Dqod
Fera
Guitarist
Engel
Charmed_Angel
Jofunu_Kun
Albinobambi
Kingtoppie
Thegirlnextdoor
Ik vergeet er vast nog een hoop.
Meetslet.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze valt niet op mannen.
[..]
Poeh he.
Monopoly
Twi
Myraela
Faxie
Watertornado
Captain_Maximum
Murdera
Joysa
Drommeldaris
Royco
Heloef
Flipsie
ChipsZak.
SiIk
Muhahaha
Magnetronkoffie
Lokasenna
Newbie114
Arachide
Dagoduck
Dqod
Fera
Guitarist
Engel
Charmed_Angel
Jofunu_Kun
Albinobambi
Kingtoppie
Thegirlnextdoor
Ik vergeet er vast nog een hoop.
Ik vergeet er nog een stuk of 10, maar toch.quote:
Ach, het is erg gezellig samen.quote:
Owja, die heb ik ook ooit een keer gezien, samen met Arachide.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al acht ik de kans groot dat ik ValHalen een keer 'per ongeluk' heb gezien. Hij zit op de zelfde HRO locatie als ik.
Geen idee hoe hij eruit ziet verder vandaar het 'per ongeluk'quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, die heb ik ook ooit een keer gezien, samen met Arachide.
Kan ze je vast wat leren over het vrouwelijk geslacht?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vergeet er nog een stuk of 10, maar toch.
[..]
Ach, het is erg gezellig samen.
Ik had ValHallen nog nooit gesproken voor ik arachide. meettequote:Op zaterdag 21 december 2013 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al acht ik de kans groot dat ik ValHalen een keer 'per ongeluk' heb gezien. Hij zit op de zelfde HRO locatie als ik.
Als een Viking.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij eruit ziet verder vandaar het 'per ongeluk'
Eventueel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan ze je vast wat leren over het vrouwelijk geslacht?
Een viking met een voorkeur voor rapmuziek?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als een Viking.
Ik bedenk me net dat ik ook Naatje1 heb gemeet.
[..]
Eventueel.
Wat?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zit nu in een mindfuck hoe bepaalde verhoudingen duidelijk worden
Hij is groot, blond, ruige baard. Ik heb hem geknuffeld voor de McDonalds.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een viking met een voorkeur voor rapmuziek?
Ik zal VH nooit durven knuffelenquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is groot, blond, ruige baard. Ik heb hem geknuffeld voor de McDonalds.
quote:
Haha, lafaard.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal VH nooit durven knuffelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Volgens mij zit ik zelf ook rond de 20 of zo. Waarschijnlijk meer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vergeet er nog een stuk of 10, maar toch.
[..]
Ach, het is erg gezellig samen.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Haha, lafaard.Ik wil arachide niet op mijn dak hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me echt verslagen, december is mijn maand écht niet.
Sletquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik zelf ook rond de 20 of zo. Waarschijnlijk meer.
Arachide is lief.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil arachide niet op mijn dak hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |