Owja, die heb ik ook ooit een keer gezien, samen met Arachide.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al acht ik de kans groot dat ik ValHalen een keer 'per ongeluk' heb gezien. Hij zit op de zelfde HRO locatie als ik.
Geen idee hoe hij eruit ziet verder vandaar het 'per ongeluk'quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, die heb ik ook ooit een keer gezien, samen met Arachide.
Kan ze je vast wat leren over het vrouwelijk geslacht?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vergeet er nog een stuk of 10, maar toch.
[..]
Ach, het is erg gezellig samen.
Ik had ValHallen nog nooit gesproken voor ik arachide. meettequote:Op zaterdag 21 december 2013 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al acht ik de kans groot dat ik ValHalen een keer 'per ongeluk' heb gezien. Hij zit op de zelfde HRO locatie als ik.
Als een Viking.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij eruit ziet verder vandaar het 'per ongeluk'
Eventueel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan ze je vast wat leren over het vrouwelijk geslacht?
Een viking met een voorkeur voor rapmuziek?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als een Viking.
Ik bedenk me net dat ik ook Naatje1 heb gemeet.
[..]
Eventueel.
Wat?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zit nu in een mindfuck hoe bepaalde verhoudingen duidelijk worden
Hij is groot, blond, ruige baard. Ik heb hem geknuffeld voor de McDonalds.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een viking met een voorkeur voor rapmuziek?
Ik zal VH nooit durven knuffelenquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is groot, blond, ruige baard. Ik heb hem geknuffeld voor de McDonalds.
quote:
Haha, lafaard.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal VH nooit durven knuffelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Volgens mij zit ik zelf ook rond de 20 of zo. Waarschijnlijk meer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vergeet er nog een stuk of 10, maar toch.
[..]
Ach, het is erg gezellig samen.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Haha, lafaard.Ik wil arachide niet op mijn dak hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me echt verslagen, december is mijn maand écht niet.
Sletquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik zelf ook rond de 20 of zo. Waarschijnlijk meer.
Arachide is lief.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil arachide niet op mijn dak hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |