No one likes us, we don't care.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja. We kunnen het ook centraler doen. Het hoeft niet per se bij De Kuip te zijn.
Dit kan natuurlijk niet. Je ziet mensen ons gewoon uitlachen om onze gebrekkige Fok! CV.
u doquote:
#436 hierquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:31 schreef supersof het volgende:
Nog even en dan sta ik ook in de top500
oke. als jij het zegt.quote:
ik denk dat dat mijn lievelingsnummer isquote:
ga met de auto danquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik mag er straks lekker doorheen fietsen
ik lopen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik mag er straks lekker doorheen fietsen
Niet huilen danquote:
Ik weet niet of ik echt een favoriet nummer hebquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk dat dat mijn lievelingsnummer is
Nee ik eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik echt een favoriet nummer heb
quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk ook niet.
Badlied gisteren voor 500ste keer geluisterd
Is dat veel? Wat is jouw meest afgespeelde?quote:
Ik probeer het bestaan van die lijst juist te ontkennen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:31 schreef supersof het volgende:
Nog even en dan sta ik ook in de top500
Houd dit weer aan dan? Ik moet nog richting Den Haag fietsen en mijn fiets heeft geen spatboord meer.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeer het bestaan van die lijst juist te ontkennen.
[..]
Houd dit weer aan dan? Ik moet nog richting Den Haag fietsen en mijn fiets heeft geen spatboord meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |