doegquote:
dan zal ik roepen komen wij uit rotterdamquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zal naar je zwaaien vanavond
later
dan roep ik ken je dat nie horen danquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:56 schreef Muto het volgende:
[..]
dan zal ik roepen komen wij uit rotterdam
Waarom niet gedaan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had gisteren bijna een Nintendo gekocht voor 20 euro.
De NES.quote:
Ok, kom je hem ophalen maandag?quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
koop hem alsnog en verkoop hem aan mij voor 21 euro
Hermelienquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb alle films in de bios gezien
alle boeken in het engels en nederlands gelezen
#CutForPotter
#HermelienLaatJeTietenZien
Dat is best interessant ja. Wat doe je zoal in bed?quote:
Veel plezier Muutquote:
Ik at net chips, maar die zak heb ik weg gelegd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is best interessant ja. Wat doe je zoal in bed?
Nee stuur maar opquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De NES.
[..]
Ok, kom je hem ophalen maandag?
[..]
Hermelien![]()
Mag je aan Crack_ vragen. Die weet het wel ongeveer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:58 schreef supersof het volgende:
kaneel hoe zie jij er eigenlijk uit????
Nicequote:Op zaterdag 21 december 2013 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De NES.
[..]
Ok, kom je hem ophalen maandag?
[..]
Hermelien![]()
Of je stuurt een fotoquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag je aan Crack_ vragen. Die weet het wel ongeveer.
Ben je heel FOK! aan het inventariseren?quote:
jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je heel FOK! aan het inventariseren?
Welke smaak?quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik at net chips, maar die zak heb ik weg gelegd.
Had gewoon gedaan man.quote:
Tsssk. Denk je dat ik de Kerstman ben ofzo? Ik heb al voldoende FOK!ers een cadeautje gegeven.quote:
Mja, als ik NES wil spelen doe ik dat niet alleen. Dat doe ik meestal met een meisje dat hier in de buurt woont en zij heeft er al een.quote:
Of niet.quote:
heinz tomato ketchupquote:
jammerquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tsssk. Denk je dat ik de Kerstman ben ofzo? Ik heb al voldoende FOK!ers een cadeautje gegeven.
[..]
Mja, als ik NES wil spelen doe ik dat niet alleen. Dat doe ik meestal met een meisje dat hier in de buurt woont en zij heeft er al een.
[..]
Of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |