Wil jij eerder dan mei lekker op een grasveldje in de buitenlucht chillen ja?quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef Klojo120 het volgende:
Oke de volgende OP mag mijn naam uit. de jingle kan uiteraard blijven staan maar het is nu erg vervelend voor mij om te sherlocken en dan kan ik niet kijken of ik populair ben.
net politiek correct antwoordquote:Op zondag 22 december 2013 16:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wil jij eerder dan mei lekker op een grasveldje in de buitenlucht chillen ja?
Bovendien heeft iedereen zo genoeg tijd om vrij te regelen mochten ze dat niet hebben, en heeft niemand het excuus dat ze al iets anders gepland hadden
Ja maar dat pikt 'ie toch niet uit in de Sherlock omdat dat van SoundCloud is en Sherlock alleen oppikt wat er op het forum zelf getypt is?quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar er staat toch al klojo120 boven de jingle zelf
Dat is exact wat ik bedoel.quote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar dat pikt 'ie toch niet uit in de Sherlock omdat dat van SoundCloud is en Sherlock alleen oppikt wat er op het forum zelf getypt is?
Als ik een plaatje van een woord plaats dan verschijnt dat woord toch alsnog niet in mijn Sherlock als ik er op zoek?
Ik snap het welquote:Op zondag 22 december 2013 16:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wil jij eerder dan mei lekker op een grasveldje in de buitenlucht chillen ja?
Bovendien heeft iedereen zo genoeg tijd om vrij te regelen mochten ze dat niet hebben, en heeft niemand het excuus dat ze al iets anders gepland hadden
Oftwel alleen de 'Klojo 2013' die eronder staat verschijnt in je Sherlock als je op 'klojo' zoekt.quote:
Is dat dan op het moment zelf? Of totaal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |