Ik zal even kijken, brb.quote:Op zondag 22 december 2013 18:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Loopt hij bij jou niet vast nadat je dat Rockstar online bullshit krijgt?
Social Club werkt bij mij ook niet, dan moet je gewoon op "play offline" klikken.quote:Op zondag 22 december 2013 18:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar dan start hij juist niet opquote:Op zondag 22 december 2013 18:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Social Club werkt bij mij ook niet, dan moet je gewoon op "play offline" klikken.
Oh.quote:Op zondag 22 december 2013 18:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar dan start hij juist niet op
Alles loopt op rolletjes hiero.quote:Op zondag 22 december 2013 18:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nadat ik op 'Play offline' klik, komt er een pop-up met iets in de trant van 'je moet inloggen op social club om online te spelen' en dan gebeurt er niksquote:
Als je dan op OK klikt, doet 'ie niks?quote:Op zondag 22 december 2013 18:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nadat ik op 'Play offline' klik, komt er een pop-up met iets in de trant van 'je moet inloggen op social club om online te spelen' en dan gebeurt er niks. Nu opnieuw aan het installeren tho.
Geloof 't nietquote:Op zondag 22 december 2013 18:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als je dan op OK klikt, doet 'ie niks?
wat is er gebeurdquote:
wrmquote:Op zondag 22 december 2013 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moira is een beetje een gekkie hihi
geen pimp account hebbenquote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
maar rez wasdees dan, paar dagen terug zei je het hier leuker te vinden
Dat was vannacht joh.quote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
maar rez wasdees dan, paar dagen terug zei je het hier leuker te vinden
het gaat om de SWAGquote:
oh nouquote:Op zondag 22 december 2013 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moira is een beetje een gekkie hihi
buiten fok wel?quote:
wat was het dang vd ggdvd vertel danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |