Kort edoch vermakelijk hopen we.quote:Op maandag 23 december 2013 12:08 schreef BBQSausage het volgende:
Wel een kort lijstje trouwens, vergeleken met voorgaande jaren.
Ik gebruik gewoon als excuus de joints die ik rookquote:Op maandag 23 december 2013 12:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja sorry, maar de modjes hebben nog zo hun best gedaan het in het topic aan te geven.
Er zitten zeker een aantal pareltjes tussen,quote:Op maandag 23 december 2013 12:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kort edoch vermakelijk hopen we.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
quote:Op maandag 23 december 2013 12:36 schreef eend112 het volgende:
mijn vakantieIk denk dat je dan niet veel aan je rust toe komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast welquote:Op maandag 23 december 2013 13:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh ook wel, we komen de dag wel door
Ja, held.quote:Op maandag 23 december 2013 12:52 schreef d4v1d het volgende:
Kennen jullie Bert nog? Heb dat topic in bed lopen doorlezen met een big smile op mn face![]()
Gewoon even berichtje sturen; "Neem ook even een cadeautje voor jezelf mee".quote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef Lt.Surge het volgende:
Wilde nog een cadeau halen voor m'n gf voor kerst, heeft ze de pinpas mee
Zit ik hier met...+- 8 euro.
Is vast wel een dildo voor te kopen toch?quote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef Lt.Surge het volgende:
Wilde nog een cadeau halen voor m'n gf voor kerst, heeft ze de pinpas mee
Zit ik hier met...+- 8 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |