pls stahpquote:
Primaquote:Op zondag 22 december 2013 22:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje zondag brak maar verder wel ok. Met jou?
LBquote:
Ben jij ook al geveld? Hopelijk is het snel weer over... Ik ben normaal nooit ziek/grieperig.quote:
Snel.. bij mij duurt zoiets 5 dagen dus geen kerst voor mijquote:Op zondag 22 december 2013 22:26 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ben jij ook al geveld? Hopelijk is het snel weer over... Ik ben normaal nooit ziek/grieperig.
* AssiMar. Klopt af op onbehandeld hout
Oeh, da's vroegquote:Op zondag 22 december 2013 22:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Zelfde als ik dusMaar niet te laat maken vanavond. Moet er morgen sowieso om 6:00 uit.
quote:
Werkquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:46 schreef BBQSausage het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga stoppen met werken.
quote:Op zondag 22 december 2013 22:41 schreef Rezania het volgende:
Baby it's you.
You're the one I love.
You're the one I need.
You're the only one I see.
Die was vanavond voor de 2e keer ooit op 3FM.quote:Op zondag 22 december 2013 22:41 schreef Rezania het volgende:
Baby it's you.
You're the one I love.
You're the one I need.
You're the only one I see.
Ik ontdekte hem een paar dagen geleden pas voor het eerst, snap het niet, want hij heeft meer dan 100 miljoen views op YouTube.quote:Op zondag 22 december 2013 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die was vanavond voor de 2e keer ooit op 3FM.
Ach, Taylor Swift ken ik ook niet maar heeft ook 300 mil. views.quote:Op zondag 22 december 2013 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ontdekte hem een paar dagen geleden pas voor het eerst, snap het niet, want hij heeft meer dan 100 miljoen views op YouTube.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |