quote:
Ik ga helemaal stuk hier om die kankworstenquote:Op zondag 22 december 2013 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
KLB / Wonderbaarlijke genezing in de Albert Heijn
http://www.smulweb.nl/recepten/pastasalade+kankworst+salamiaquote:Op zondag 22 december 2013 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga helemaal stuk hier om die kankworstenPrachtig
Die hou ik erin
Die ligt!quote:
godverdommequote:Op zondag 22 december 2013 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/recepten/pastasalade+kankworst+salamia
Nee.quote:
Dan kan je moeder niet koken.quote:Op zondag 22 december 2013 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja het was dus meer zo'n rollade;
[ afbeelding ]
Meh.quote:
quote:
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=5999quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 21:59 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=5999
Bereiden
Kipfilet in stukjes snijden, krieltjes halveren, winterwortel, knakworstjes en prei in plakken snijden.
Water, melk, bouillontabletten en kipfilet aan de kook brengen en ca. 5 min. laten koken. Krieltjes toevoegen en weer 5 min. laten koken. Wortels en doperwten toevoegen en weer 5 min. koken. Prei en kankworsten toevoegen en wederom 5 min. laten koken. Op smaak brengen met zout en peper
Bronvermelding
They see me rollade maken, they hatin'.quote:Op zondag 22 december 2013 21:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't was gewoon een rare rollade.
Uit Hongarije.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 21:59 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=5999
Bereiden
Kipfilet in stukjes snijden, krieltjes halveren, winterwortel, knakworstjes en prei in plakken snijden.
Water, melk, bouillontabletten en kipfilet aan de kook brengen en ca. 5 min. laten koken. Krieltjes toevoegen en weer 5 min. laten koken. Wortels en doperwten toevoegen en weer 5 min. koken. Prei en kankworsten toevoegen en wederom 5 min. laten koken. Op smaak brengen met zout en peper
Bronvermelding
quote:
Hij speelt met een groot rond ding. HiHaHo!quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:05 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Hij speelt met een groot rond ding. HiHaHo!
Hoe is het?quote:
pls stahpquote:
Primaquote:Op zondag 22 december 2013 22:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje zondag brak maar verder wel ok. Met jou?
LBquote:
Ben jij ook al geveld? Hopelijk is het snel weer over... Ik ben normaal nooit ziek/grieperig.quote:
Snel.. bij mij duurt zoiets 5 dagen dus geen kerst voor mijquote:Op zondag 22 december 2013 22:26 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ben jij ook al geveld? Hopelijk is het snel weer over... Ik ben normaal nooit ziek/grieperig.
* AssiMar. Klopt af op onbehandeld hout
Oeh, da's vroegquote:Op zondag 22 december 2013 22:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Zelfde als ik dusMaar niet te laat maken vanavond. Moet er morgen sowieso om 6:00 uit.
quote:
Werkquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:46 schreef BBQSausage het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga stoppen met werken.
quote:Op zondag 22 december 2013 22:41 schreef Rezania het volgende:
Baby it's you.
You're the one I love.
You're the one I need.
You're the only one I see.
Die was vanavond voor de 2e keer ooit op 3FM.quote:Op zondag 22 december 2013 22:41 schreef Rezania het volgende:
Baby it's you.
You're the one I love.
You're the one I need.
You're the only one I see.
Ik ontdekte hem een paar dagen geleden pas voor het eerst, snap het niet, want hij heeft meer dan 100 miljoen views op YouTube.quote:Op zondag 22 december 2013 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die was vanavond voor de 2e keer ooit op 3FM.
Ach, Taylor Swift ken ik ook niet maar heeft ook 300 mil. views.quote:Op zondag 22 december 2013 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ontdekte hem een paar dagen geleden pas voor het eerst, snap het niet, want hij heeft meer dan 100 miljoen views op YouTube.
quote:Op zondag 22 december 2013 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, Taylor Swift ken ik ook niet maar heeft ook 300 mil. views.
nu niet meer hoor jullie favoriete blanke jongeman is gearriveerd, moi.quote:
quote:Toch is er opnieuw nieuws over deeltjes, dit keer uit eigen land. Wetenschappers van de TU Delft slagen erin om elektronen te teleporteren. De techniek waarbij de deeltjes op drie meter afstand in een zogenoemde kwantummechanisch verstrengelde toestand worden gebracht, is een eerste stap naar een 'onhackbaar' computernetwerk.
Wow, dat is ongeveer van het begin naar het einde van mijn lul!quote:Op zondag 22 december 2013 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]Gewoon drie meter teleporteren, wtf.
quote:Op zondag 22 december 2013 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wow, dat is ongeveer van het begin naar het einde van mijn lul!
Echt interessant man!quote:Op zondag 22 december 2013 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]Weet je hoe groot een elektron is? Kleiner dan een quark, en een quark is 10^-22 meter breed. Die elektron heeft dus minstens 3*10^22 keer zijn eigen afstand afgelegd zonder daadwerkelijk te bewegen.
Ja, binnen honderd jaar gewoon overal heen teleporteren, jwz.quote:
Vertel ons meer het begint net boeiend te wordenquote:Op zondag 22 december 2013 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]Weet je hoe groot een elektron is? Kleiner dan een quark, en een quark is 10^-22 meter breed. Die elektron heeft dus minstens 3*10^22 keer zijn eigen afstand afgelegd zonder daadwerkelijk te bewegen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Oh.quote:Op zondag 22 december 2013 23:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Iedereen wachtte totdat jij wat postte.
Hey welkom terug man.quote:Op zondag 22 december 2013 23:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
nu niet meer hoor jullie favoriete blanke jongeman is gearriveerd, moi.
Ga maar natuurkunde studeren aan de TU Delft als je meer wil weten.quote:Op zondag 22 december 2013 23:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Vertel ons meer het begint net boeiend te worden
Alles kits onder de rits?quote:
Sorry was sarcasmequote:Op zondag 22 december 2013 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga maar natuurkunde studeren aan de TU Delft als je meer wil weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |