SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste kerstbomen ooit, jwz.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 23 december 2013 18:47 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]Ik vind vooral die 2e uit de spoiler baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste kerstbomen ooit, jwz.Die heb ik voorgaande jaren ook al vaker voorbij zien komen, prachtkerstboom
![]()
Fuck the EBU.
enjoyquote:Op maandag 23 december 2013 18:49 schreef Dalando het volgende:
Ik ga naar vrienden bier drinken, kusjeknuffel. Kom naar Monomeet omdat pils en dalando ook. grgr
Heuh? Mono?quote:Op maandag 23 december 2013 18:49 schreef Dalando het volgende:
Ik ga naar vrienden bier drinken, kusjeknuffel. Kom naar Monomeet omdat pils en dalando ook. grgr
Gewoon komenquote:
Ik heb nog nooit een FOK!ker gemeetquote:Op maandag 23 december 2013 18:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon komenIk durfde eerst ook nooit te meeten en ik nu heb echt vet grote spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan
Was ze lekker?quote:Op maandag 23 december 2013 18:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een FOK!ker gemeet
Oh wacht, ééntje!
Via FHF de vriendin van Lt.Surge
hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op maandag 23 december 2013 19:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn pa heeft het afgehandeldheb alleen hallo gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |