Ja haha, ik heb een foto gemaaktquote:
Pics van jou mooi meisjequote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb net toch een vest gekocht.. en hoe zo'n éénIk ben net een blauwe teddybeer
Hahahaquote:Op maandag 23 december 2013 16:44 schreef Toto69 het volgende:
Mijn maag draait zich om door alleen al zo te posten![]()
Ik heb ook een vest met berenoortjesquote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb net toch een vest gekocht.. en hoe zo'n éénIk ben net een blauwe teddybeer
Dat wil ik wel hoor van zo'n lief schattig leuk meisje hihihiquote:
Ik heb geen berenoortjes eraan zittenquote:Op maandag 23 december 2013 16:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ook een vest met berenoortjes
Dan ben ik een bruine teddybeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen berenoortjes eraan zittenIk wil niet door jou gebeten wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik heb geen berenoortjes eraan zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 16:46 schreef DrNick het volgende:
Lijkt meer op een ochtendjas eigenlijk
Haha is die veel te dik voorquote:Op maandag 23 december 2013 16:46 schreef DrNick het volgende:
Lijkt meer op een ochtendjas eigenlijk
quote:Op maandag 23 december 2013 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil niet door jou gebeten worden
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 16:49 schreef Toto69 het volgende:
Ik krijg een heel apart gevoel van binnen
Is het verliefdheid?
Ben ik verliefd op Amarantha?
Zou het?!
Kut, ik moet schijten.
[..]
Ik heb geen berenoortjes eraan zittenoh ik heb er eentje van normale stof maar wel heel donzig zacht van de binnenkant (eerder zachte haren dan pluisjes) en dan met beertjes oren op de capuchonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Ik wil ook berenoortjesquote:Op maandag 23 december 2013 16:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh ik heb er eentje van normale stof maar wel heel donzig zacht van de binnenkant (eerder zachte haren dan pluisjes) en dan met beertjes oren op de capuchon
hallo toto69quote:
Amaquote:
neequote:
hehehe, first world problemsquote:Op maandag 23 december 2013 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook berenoortjesMaar ik mag niet klagen, ik heb voor een tientje een super dikke vest gescoord die zo zacht is
Hij was perfect geweest als ik hem in een andere kleur had mee kunnen nemen haha.
Zit nu alleen wel met een probleem.. kledingkast was al te klein en nu heb ik nog meer kleding gekocht sinds ik dat probleem kreeg. Oeps
Jawelquote:
Verliefd zijn is schattigquote:
witjequote:
Pijn is fijn!quote:Op maandag 23 december 2013 16:54 schreef Moira. het volgende:
Ik krijg een rugmassage van mijn kat
wel met nageltjes
Ik ookquote:
Niet zo janken!quote:
Huidskleurtjequote:
Caissière bij de AHquote:Op maandag 23 december 2013 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk?
Alleen omdat ik bruin ben, is het gelijk vies?quote:
ALLES IS RACISTISCH EN MOET WEGquote:Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alleen omdat ik bruin ben, is het gelijk vies?
Goed idee wel.quote:Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik denk dat ik een nieuwe UI ga nemen.
JE BENT ZELF RACISTISCHquote:
Vind je?quote:Op maandag 23 december 2013 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah dat is best leukOok paar keer voor stage
quote:Op maandag 23 december 2013 16:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is het nu beter oh almachtige Moira
NEE, DAN WORDT IEDEREEN HIGHquote:
Green Street Hooligansquote:Op maandag 23 december 2013 16:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoewel ik geen idee heb waar je UI verder vandaan komt hehe
hehehequote:Op maandag 23 december 2013 16:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
NEE, DAN WORDT IEDEREEN HIGH
Ik begrijp er ook echt niks van.quote:Op maandag 23 december 2013 16:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Haha jaSnapte er niks van man
Maar wel beetje matig dat ik nog niet eens een inhoudelijke reactie van de modjes heb gekregen
Zo slecht was het idee toch niet? Of in elk geval is het wel zo netjes om inhoudelijk te reageren als iemand gewoon meedenkt?
quote:Op maandag 23 december 2013 16:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
NEE, DAN WORDT IEDEREEN HIGH
Jaquote:Op maandag 23 december 2013 16:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh ja die heb ik vroegah wel eens gezienis met Elijah Wood toch?
Haha jaquote:Op maandag 23 december 2013 16:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook echt niks van.Kinderachtig gedoe joh.
Vind het juist een heel logisch idee, en daar krijg je dan zo'n shitload aan gezeik over.
En helemaal jammer dat je geen fatsoenlijke fb krijgt van de mods ja.
Kutleefquote:
HOEZO IS JOUW ONDERTITEL "VEEG JE GEZICHT"?quote:Op maandag 23 december 2013 17:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha jaterwijl ik juist alléén hún mening vroeg
![]()
Maar dat vind ik ook wel jammer, ja.
Niet zo netjes, mod zijnde, vind ik.
quote:
DAT IS VAN DE JEUGD VAN TEGENWOORIG VAN HET NUMMER SCHNITZEL DAT IS EEN VET GRAPIGGE TEKST EN HET LOOPT OOK DOOR IN MIJN SIG ZIE JE VEEG JE GEZICHT EN DOE HET MET EEN SCHNITZELquote:Op maandag 23 december 2013 17:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
HOEZO IS JOUW ONDERTITEL "VEEG JE GEZICHT"?
OKquote:
OKquote:
OKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |