quote:Op maandag 23 december 2013 16:46 schreef DrNick het volgende:
Lijkt meer op een ochtendjas eigenlijk
Haha is die veel te dik voorquote:Op maandag 23 december 2013 16:46 schreef DrNick het volgende:
Lijkt meer op een ochtendjas eigenlijk
quote:Op maandag 23 december 2013 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil niet door jou gebeten worden
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 16:49 schreef Toto69 het volgende:
Ik krijg een heel apart gevoel van binnen
Is het verliefdheid?
Ben ik verliefd op Amarantha?
Zou het?!
Kut, ik moet schijten.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen berenoortjes eraan zittenoh ik heb er eentje van normale stof maar wel heel donzig zacht van de binnenkant (eerder zachte haren dan pluisjes) en dan met beertjes oren op de capuchonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Ik wil ook berenoortjesquote:Op maandag 23 december 2013 16:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh ik heb er eentje van normale stof maar wel heel donzig zacht van de binnenkant (eerder zachte haren dan pluisjes) en dan met beertjes oren op de capuchon
hallo toto69quote:
Amaquote:
neequote:
hehehe, first world problemsquote:Op maandag 23 december 2013 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook berenoortjesMaar ik mag niet klagen, ik heb voor een tientje een super dikke vest gescoord die zo zacht is
Hij was perfect geweest als ik hem in een andere kleur had mee kunnen nemen haha.
Zit nu alleen wel met een probleem.. kledingkast was al te klein en nu heb ik nog meer kleding gekocht sinds ik dat probleem kreeg. Oeps
Jawelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |