Die ken ik niet, ik rook soms wel bubble, weet niet of dat hetzelfde als bubble gum is of iets andersquote:Op maandag 23 december 2013 18:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Enemy of the StateNieuw wietje van onze shop, zelfde prijs als de Bubblegum die ik normaal meestal rookte.
Hij ruikt en rookt en voelt heerlijk
Denk dat het in grote lijnen wel hetzelfde is vaakquote:Op maandag 23 december 2013 18:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Die ken ik niet, ik rook soms wel bubble, weet niet of dat hetzelfde als bubble gum is of iets anders
ja daaromquote:Op maandag 23 december 2013 18:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat het in grote lijnen wel hetzelfde is vaakgeen idee verder
ik rook gewoon wiet, wiet is wiet.
Internet, duh.quote:Op maandag 23 december 2013 18:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoe kom jij aan al die plaatjens altijd
ah gewoon bietje random klikken dus. Ik vind reddit altijd irritant, wil gewoon gelijk plaatjes kunnen zien, niet lezen-klikken-meh-terug-lezen-klikken-haha-terug-lezen-klikken-klikken-scrollen-lezen-klikken-mehquote:Op maandag 23 december 2013 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, hij bestaat ook nog?www.imgur.com of www.reddit.com
Daarom imgur, plaatje aanklikken en dan gewoon steeds volgende, volgende, etc.quote:Op maandag 23 december 2013 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
ah gewoon bietje random klikken dus. Ik vind reddit altijd irritant, wil gewoon gelijk plaatjes kunnen zien, niet lezen-klikken-meh-terug-lezen-klikken-haha-terug-lezen-klikken-klikken-scrollen-lezen-klikken-meh
quote:Op maandag 23 december 2013 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom imgur, plaatje aanklikken en dan gewoon steeds volgende, volgende, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |