jaquote:
Nee volgens mij voor 2 dagen, dus morgenavond kan hij weer posten. Maar had met 'm gedm't met wat uitleg en volgens mij snapte hij wel beetje wat hij 'fout' deed, hehequote:Op maandag 23 december 2013 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Is hij hier ook voorgoed verbannen dan?
Sorry maar als ik die posts zo lees op swb valt hier niets meer aan te reddenquote:Op maandag 23 december 2013 17:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee volgens mij voor 2 dagen, dus morgenavond kan hij weer posten. Maar had met 'm gedm't met wat uitleg en volgens mij snapte hij wel beetje wat hij 'fout' deed, hehe
Ik had ook ergens gelezen dat hij nog maar met één persoon seks heeft gehad verder en die was niet zo spannendquote:Op maandag 23 december 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:
"Ik denk dat het extreemste is geweest... seks met mijn ex in het bos, waren wilde standjes en heb haar lekker suf geneukt toen..
Wat is je Lekkerste standje ooit ?`
quote:Op maandag 23 december 2013 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry maar als ik die posts zo lees op swb valt hier niets meer aan te redden![]()
Klopt, met z'n ex, en die was saai in bed las ik.quote:Op maandag 23 december 2013 17:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had ook ergens gelezen dat hij nog maar met één persoon seks heeft gehad verderdus alles komt gewoon uit z'n fantasie
Dit is de hele reden dat ik op FOK! zitquote:Op maandag 23 december 2013 17:29 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk is het best wel triest allemaal
Zie editquote:Op maandag 23 december 2013 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, met z'n ex, en die was saai in bed las ik.
Toch was ze onder de indruk van zijn 18 cm!!!! pik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |